WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Nee, dat is het echt niet. De middenmoot van Moto2 kan podiums in WSS halen. Zie Odendaal, Oetl en vorig jaar Locatelli die alles won.
Inderdaad, Odendaal kon nauwelijks in de punten rijden. Denk dat de meeste Moto 2 rijders kunnen winnen in WSS.
 
NIki Tuuli liet in race 1 toch wel even zien wat voor talent hij is en dat die mv echt knetter hard loopt he !
Zeker ,maar ook een zeer goed makkelijk sturende bike.
Ik heb wel eens op de straatversie gereden die MV voelt aan of tie 100kg weegt.
Enigste(wat jammer is) MV die laat zien waar zij toe in staat zijn.
 
NIki Tuuli liet in race 1 toch wel even zien wat voor talent hij is en dat die mv echt knetter hard loopt he !
Nu met de Eurosport Player abonnement is mijn interesse in het WSS ook weer gewekt, vond het echt prachtig te zien hoe Tuuli tekeer ging op de MV :9~ De Yamaha jongens krijgen het dit seizoen niet cadeau!
 
Tuuli heeft mijn interesse sinds zijn wildcard in de wss600 ( duitsland, jaartje of 4 geleden ? )
Geweldige stijl en naar mijn mening een echte racer.

Cluzel zal er wel een beetje anders over denken.. al lijkt het mij wel te wennen als je elk seizoen meerdere keren avn je fiets word gereden
 
Tuuli heeft mijn interesse sinds zijn wildcard in de wss600 ( duitsland, jaartje of 4 geleden ? )
Geweldige stijl en naar mijn mening een echte racer.

Cluzel zal er wel een beetje anders over denken.. al lijkt het mij wel te wennen als je elk seizoen meerdere keren avn je fiets word gereden
ja was voor Kallio racing, jaar weet ik ook niet meer.
 
lausitzring 2016 zag ik, daarvoor europees stupersport/stock

Ik hou wel van die MV en vind Tuuli wel een leuke stijl hebben, leuke combi voor dit seizoen !
 
lausitzring 2016 zag ik, daarvoor europees stupersport/stock

Ik hou wel van die MV en vind Tuuli wel een leuke stijl hebben, leuke combi voor dit seizoen !
Daar ken ik hem ook nog van.
Alleen was hij zaterdag iets te enthousiast. Helaas voor Cluzel.
 
Ja, was ook niet nodig deze move. Hij had hem toch wel gepakt, dan maar een bocht later. Net als de actie van Gerloff op Rea. Paar bochten te vroeg, iets te gehaast.

Maarja:

Quotation-Ayrton-Senna-If-you-no-longer-go-for-a-gap-that-exists-65-88-97.jpg
 
Senna zegt het dan ook wel goed. 'a gap that exists'.
Gerloff had geen existing gap. Dat was gewoon dom.
Tuuli dacht er even aan, dacht toen van 'nee toch maar niet' en toen was het al te laat. Race incidentje.
 
Senna zegt het dan ook wel goed. 'a gap that exists'.
Gerloff had geen existing gap. Dat was gewoon dom.
Tuuli dacht er even aan, dacht toen van 'nee toch maar niet' en toen was het al te laat. Race incidentje.
Volgens mij vooral een beetje pech ipv dommigheid.
Tuuli pakte gewoon een andere lijn en remde daar normaal volgens mij later. Hij probeerde nog achter Cluzel langs te komen maar dat lukte niet meer
Gerloff was te laat met het inzetten, denk een beetje overmoed.

Wel mooi dat Rea hem niets of nauwelijks iets kwalijk neemt !!
 
Ik ben van plan om met zn 3 naar WSBK Assen te gaan, wie heeft een idee wanneer die kaarten beschikbaar komen, en hoe het met die coronatests etc zit?

Ik weet niet in hoeverre we die informatie van de TT kunnen recyclen?
 
Ik ben van plan om met zn 3 naar WSBK Assen te gaan, wie heeft een idee wanneer die kaarten beschikbaar komen, en hoe het met die coronatests etc zit?

Ik weet niet in hoeverre we die informatie van de TT kunnen recyclen?
Daar hoop ik ook heen te kunnen, maar heb geen of idee of er net zo'n reserveringssysteem is als met de TT.
Ik bedoel hiermee dat ik vaak niet te lang na de TT een formulier thuisgestuurd krijg waar ik mijn plaatsen voor het volgende jaar weer mee kan bestellen.
Daarom kreeg ik wel een mail om nu mijn TT 2021 kaarten te bestellen.
WSBK kaarten kocht ik vaak via veilingsites of aan de kassa.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan