WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Was erbij op Monza , of het linke soep was .......zo zei hij het precies zo want kon ook fout aflopen , hij wou perse winnen en als het om P3 had gegaan had hij hem laten lopen , leuk dat je je dat nog herinnerd.......was een wereld race.
Joh, Ik was rond de 14/15/16 ergens, en toen al vrat ik de motorsport tot op het bot op. Dus Wilco op die blauw grijze R6 kan ik me wel "actief herinneren" :X8)7Ga je verder terug in z'n 250cc tijd? Met die Lucky strike Suzuki en later die zilveren fiets waar hij op Assen nog het podium haalde? Dat was echt net nog voor m'n "actieve herinneringen" zeg maar... "Gelukkig hebben we de beelden nog"....
 
Joh, Ik was rond de 14/15/16 ergens, en toen al vrat ik de motorsport tot op het bot op. Dus Wilco op die blauw grijze R6 kan ik me wel "actief herinneren" :X8)7Ga je verder terug in z'n 250cc tijd? Met die Lucky strike Suzuki en later die zilveren fiets waar hij op Assen nog het podium haalde? Dat was echt net nog voor m'n "actieve herinneringen" zeg maar... "Gelukkig hebben we de beelden nog"....
Nurnburgring mooiste moment , heel het dorp was omgetoverd tot "Zeelcity"
 
Tjonge wat een gave race was dit. Hard tegen hard.
Het gaat niet meer vanzelf voor Rea.
Michael was goed bezig, maar die Locatelli :(
 
Keur de actie van mvdm niet goed, maar kan het me goed voorstellen. Ben je net lekker bezig met misschien wel een podiumplaats in het verschiet, wordt je er ineens af getikt -O-
 
En nu ligt er heel wat groene verf in de grindbak... En Rea's titel heeft een paar grote passen richting de Yamaha pitbox gezet!
Ja het wordt nu echt een lastig verhaal voor Rea. Is oo maar de vraag of hij morgen wel kan rijden. Het was wel weer een prachtige strijd tussen die twee. Beste seizoen van de afgelopen 10 jaar wat mij betreft.
 
Ja ik snap ook wel dat ie boos wordt.
Maar dat betekent niet dat je een ander direct maar een beuk moet geven.
Scheld elkaar dan de reet gewoon vol, en klaar op naar de volgende race.
 
Ja ik snap ook wel dat ie boos wordt.
Maar dat betekent niet dat je een ander direct maar een beuk moet geven.
Scheld elkaar dan de reet gewoon vol, en klaar op naar de volgende race.
You ain't seen nothing yet.... Moest weer direct hieraan denken:


_O-
 
Locatelli liep gewoon in de weg. Verder niks. Knap lullig voor vdm. Doe je een keer mee voor het podium, wordt je er af gereden. It's all in the game.

Maar wat een gave race! Redding vindt razgatlioglu toch wat veel risico nemen. En Rea ging ook flink te keer, tot zijn crash. Echt geen saaie coureur zo!
 
Rea en Redding zijn er klaar mee.... Dat wordt spannend de komende races.
Razgatlioglu heeft het natuurlijk geleerd van Kenan. Die kon er ook wat van! Waar had hij toen die kopstoot ook alweer uitgedeeld
edit:

 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan