WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe het tij kan keren inderdaad. Mooie races en veel verschillende merken. Helaas ontbreekt Aprilia en Suzuki, toch wel iconische merken in de Superbike.
Van Straalen doet het echt heel erg goed. Ik ben wel benieuwd waarom hij in race 2 wat terugviel.
Zoals ik wel vaker zeg; ik ben heel erg onder de indruk van Rea. Na al die jaren nog zó committed om te winnen. Wat een racer.
 
Momenteel de beste raceklasse naar mijn idee. Echt puur racen en prachtige strijd.
Nou, heb je race 2 van de WSS gezien?
Beste race van het weekend. Geweldig om te zien, spanning tot het einde.
Oli Bayliss verrassend, net als Kyle Smith voor wie ik een zwak heb. Super sympathieke kerel.
Domi op de Ten Kate Yamaha controlerend de wedstrijd gereden.
Jammer dat Van Straalen niet mee kon doen om het podium.
WSBK, de 3 usual suspects, wel gaaf hoe Rea de laatste bocht zo vol nam dat zelf Bautista er niet meer voorbij kon blazen.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Aegerter volgend jaar ook een zitje krijgt aangeboden in de WSBK. Rijdt dit jaar toch ook weer enorm sterk!

Misschien met Ten Kate op de Yamaha? Geen idee of Ten Kate hier oren naar heeft, ze zijn toch een stapje teruggegaan i.v.m. benodigde budgetten voor de ``koningsklasse''?
 
Ik hoop dat Aegerter volgend jaar ook een zitje krijgt aangeboden in de WSBK. Rijdt dit jaar toch ook weer enorm sterk!

Misschien met Ten Kate op de Yamaha? Geen idee of Ten Kate hier oren naar heeft, ze zijn toch een stapje teruggegaan i.v.m. benodigde budgetten voor de ``koningsklasse''?
Wist niet dat Ten Kate in de Moto Gp heeft gereden.
 
WSBK, de 3 usual suspects, wel gaaf hoe Rea de laatste bocht zo vol nam dat zelf Bautista er niet meer voorbij kon blazen.
Ik denk dat Bautista even schrok van de Kawa die zijdelings compleet uitbrak.
Die ging van van het gas af inplaats van slipstream en er langs knallen.
Knap dat hij er niet af ging (zowel Rea als Bautista). :)

Edit 'u'. _O-
 
Laatst bewerkt:
Batista? Dat is toch deze gozer

58443122_2394919687218943_1930019493774360576_n.jpg
 
Niki Tuuli had een naardere crash dan (ik had) verwacht in de warm up in Estoril.
Zijn voet heeft tussen de ketting gezeten en heeft er een operatie aangehad.
Nu heeft hij een 2e operatie moeten ondergaan omdat de 1e niet het gewenste effect had.
Ze hebben nu 3 tenen bij geamputeerd.
1654074928121.png


 
Die heeft niet veel geluk in zijn carriere, volgens mij in Assen (Moto2) al eens een stuk van zijn vinger geschraapt...
 
Alvaro droogt het veld even af vandaag... Morgen waarschijnlijk wél iedereen op dezelfde band, welke van de twee dat ook moge zijn. Ik ben benieuwd of-ie dan weer vijf seconden weg rijdt.
 
Alvaro droogt het veld even af vandaag... Morgen waarschijnlijk wél iedereen op dezelfde band, welke van de twee dat ook moge zijn. Ik ben benieuwd of-ie dan weer vijf seconden weg rijdt.
Idd maar Toprak heeft echt een matig jaar wat een pechvogel.
 
Alvaro droogt het veld even af vandaag... Morgen waarschijnlijk wél iedereen op dezelfde band, welke van de twee dat ook moge zijn. Ik ben benieuwd of-ie dan weer vijf seconden weg rijdt.
Bautista rijdt ook zuiniger met zijn banden. Krappe lijnen en zet de fiets heel snel rechtop dat in combinatie met zijn gewicht is vooral een voordeel in de warmere races.
 
Zit naar de herhaling van Estoril te kijken, wat een gave overwinning van Rea daar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan