WSBK & WSS Phillip Island

Weet iemand trouwens waarom Camier er niet aan te pas kwam in beide races? Zat er in de warm-up nog goed bij..
 
Laatst bewerkt:
Jammerlijke foto

421437_561923717175974_818568501_n.jpg
 
Ik maakte me erg veel zorgen om Checa. Dat zag er niet goed uit... :N Zo levensloos lichaam rollend over de grond ;( . Gelukkig gaat het wel OK met hem en schijnt hij race 2 in het ziekenhuis gezien te hebben :}
 
Goed van Melandri dat hij er meteen naartoe snelt. Respect voor hoor.

Jammer dat we nu weer een maand moeten wachten maar dat geeft iedereen hopelijk de mogelijkheid te herstellen.

:^ Je zag Marco direct naar Carlos rennen. Respect inderdaad. En man, wat maakte hij een klapper zeg. En de commentaren maar zeggen: "Oh die rijdt dadelijk weer meer hoor"
 
eerste race op de supersport, eerste keer op philip island,podium...ik zeg zeer netjes :Y

Ja, fantastische race van vd Mark, deze is in de pocket! Laten we alleen niet vergeten dat ze hier uitvoerig getest hebben, ook een privetest, zodat deze baan aardig bekend was. Andere banen zal het wellicht wat lastiger worden, maar dat er eindelijk weer een Nederlander in staat is om voorin mee te blazen in een WK-wegrace circus moge duidelijk zijn. Gaaf!
 
Ja, fantastische race van vd Mark, deze is in de pocket! Laten we alleen niet vergeten dat ze hier uitvoerig getest hebben, ook een privetest, zodat deze baan aardig bekend was. Andere banen zal het wellicht wat lastiger worden, maar dat er eindelijk weer een Nederlander in staat is om voorin mee te blazen in een WK-wegrace circus moge duidelijk zijn. Gaaf!
Was aan Rea, Haslam en Zanetti niet te zien, ook keurig hoor top 10 maar niet indrukwekkend.
Van der Mark zat er gewoon het hele weekend vanaf het begin goed bij.
Ook de race heel beheerst en met het koppie gereden, niet over de top en geen 'do or die' acties.

Nee, i'm impressed en kan niet wachten tot 28 april! *O*
 
Ik maakte me erg veel zorgen om Checa. Dat zag er niet goed uit... :N Zo levensloos lichaam rollend over de grond ;( . Gelukkig gaat het wel OK met hem en schijnt hij race 2 in het ziekenhuis gezien te hebben :}

Niet meer nodig. Het zag er idd ernstig uit. Hij was KO maar kan zich ondertussen alles herinneren van het ongeluk. Hij is via het medical centre naar het ziekenhuis in Melbourne gevlogen voor onderzoek en observatie. Is vanmorgen ontslagen uit het ziekenhuis en is ok. Voor zover je dat kan noemen met een zware hersenschudding. Wordt een zware en lange vlucht terug naar huis deze week.
 
Laatst bewerkt:
:^ Je zag Marco direct naar Carlos rennen. Respect inderdaad. En man, wat maakte hij een klapper zeg. En de commentaren maar zeggen: "Oh die rijdt dadelijk weer meer hoor"
Ja idd, wat een pannenkoeken he? Net als dat ze in race 1 vreemd vonden dat Sykes wat terug viel |( En in race 2 meldde ze het tussendoor toch maar even :+
 
ff naar de koelkast voor een pils :Y ff proosten
Pils :?

Rond dit tijdstip zat ik nog in België, kroeg in Utrèg hè, lekker aan de 'Blauwe Tram', 'Amarillo Sun', 'Troubadour Obscura', 'Breugems Bommetje' en 'La Chouffe' :9
6 uur thuis en om 12 uur brak op de bank om 'live' (stond in beeld! :Y ) de races te kijken, heb ik 't toch heel anders aangepakt dan de meesten hier :z
 
Was aan Rea, Haslam en Zanetti niet te zien, ook keurig hoor top 10 maar niet indrukwekkend.
Van der Mark zat er gewoon het hele weekend vanaf het begin goed bij.
Ook de race heel beheerst en met het koppie gereden, niet over de top en geen 'do or die' acties.

Nee, i'm impressed en kan niet wachten tot 28 april! *O*

Weet je niet, die hadden misschien anders nog verder achteraan gestaan ;)
 
Pils :?

Rond dit tijdstip zat ik nog in België, kroeg in Utrèg hè, lekker aan de 'Blauwe Tram', 'Amarillo Sun', 'Troubadour Obscura', 'Breugems Bommetje' en 'La Chouffe' :9
6 uur thuis en om 12 uur brak op de bank om 'live' (stond in beeld! :Y ) de races te kijken, heb ik 't toch heel anders aangepakt dan de meesten hier :z

Heb ik ook een keer gedaan. Eerst een plens bier naar binnen, vervolgens live de WSB op Laguna Seca kijken (in de Foggy-tijd). Werd me toch een partij draaierig van die beelden, heb m'n porseleinen vriend moeten omarmen :+
 
Pils :?

Rond dit tijdstip zat ik nog in België, kroeg in Utrèg hè, lekker aan de 'Blauwe Tram', 'Amarillo Sun', 'Troubadour Obscura', 'Breugems Bommetje' en 'La Chouffe' :9
6 uur thuis en om 12 uur brak op de bank om 'live' (stond in beeld! :Y ) de races te kijken, heb ik 't toch heel anders aangepakt dan de meesten hier :z

Oei! erg lekker idd!

Zelf heb ik de races ook niet live gekeken, was bekaf na de hele zaterdag gewerkt te hebben en de vrijdag een bierproeverijtje gehad te hebben. Lekker op tijd onder de wol en zondagochtend de races gedownload en gekeken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan