Nou ehh.. om te beginnen dus maar eens wat van me laten horen.. Ik heb er dus ook eentje.... Rode SECA uit 1982 in nogal.. ehh.. gebruikte staat
Mag een opgeboord seca-blok ook?
Zeker,
Uit de xj 750 seca is de xj 900 ontstaan, de eerste twee jaar van de xj 900 was het een opgeboord xj 750 blok naar 850cc wat later door ontwikkeld is naar 900 cc
Dus de xj 750 staat voor veel km rij plezier
Uit de xj 750 seca is de xj 900 ontstaan, de eerste twee jaar van de xj 900 was het een opgeboord xj 750 blok naar 850cc wat later door ontwikkeld is naar 900 cc
Volgens mij klopt dit niet helemaal. Yamaha XJ750 blokken zijn er in 8 klepps (2 per cylinder) en 20 kleps (5 kleppen per cylinder) uitvoeringen, terwijl de XJ900-blokken altijd 4 kleppen per cylinder hebben....
Hoe verwijder je eigenlijk die anti-dive? Heb van de Yamaha-dealer begrepen dat die van mij niet functioneerd maar ik kan er niet echt achter komen hoe je iets dergelijks kunt verwijderen.
ex seca 750 rijder meld zichschermpje op die grijze heeft vroeger op mijn rode gezeten, fijn groot scherm........
ik rijd nu een GL500
ik zou het een en ander voor je kunnen navragen
spiegels voor een 750 seca?