X J 750 seca Rijders verzamel hier, en laat wat van je Horen

Zoeen heb ik ook, met nog de originele dempers, al ziet ie/ze er nu toch wel anders uit nu 8-)
Tis trouwens alweer mn 3e seca.
 
Ja dat waren aparte modellen met de draaiorgelwielen,die zaten ook onder mijn eerste RD350LC.
 
Jammer alleen dat die wielen zo fokking zwaar zijn. Vooral aan de voorkant is dat m.i. goed merkbaar.
 
Jammer alleen dat die wielen zo fokking zwaar zijn. Vooral aan de voorkant is dat m.i. goed merkbaar.
Zou het niet meer weten,de laatste keer dat ik zo,n wiel in handen gehad heb is zo,n 35 jaar geleden ;)
Overigens heeft het gewicht wel aardig wat invloed,ik had op mijn GSX-R carbon velgen en dat verschil met de
originele was goed merkbaar.
 
De voorvering, ondanks progr. veren, heeft het er moeilijk mee om eea goed te volgen en dus vrij oncomfortabel op minder goede wegen. Daarentegen bij harde klappers in het wegdek werkten ze wel goed heb ik z-spanje gemerkt. Zou zweren dat ik onderuit zou gaan bij een gat/pothole in een bocht waar we met vrij hoge snelheid doorheen denderden maar nee.. geen enkel probleem tot mn stomme verbazing. Gelukkig!!
Een lichter 19 inch spaakwiel kost tussen de 700 en 900 euri..
Tja, dat moet dan maar met die massa.
 
De voorvering, ondanks progr. veren, heeft het er moeilijk mee om eea goed te volgen en dus vrij oncomfortabel op minder goede wegen. Daarentegen bij harde klappers in het wegdek werkten ze wel goed heb ik z-spanje gemerkt. Zou zweren dat ik onderuit zou gaan bij een gat/pothole in een bocht waar we met vrij hoge snelheid doorheen denderden maar nee.. geen enkel probleem tot mn stomme verbazing. Gelukkig!!
Een lichter 19 inch spaakwiel kost tussen de 700 en 900 euri..
Tja, dat moet dan maar met die massa.
Ach mijn velgjes waren 4200,- en dat was met korting,normaal was de prijs 4800.-
 
IMG_20191107_165500528.jpg
IMG_20191107_165519379.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: JPi
Geen idee of dat kan maar scheelt dan wel 1.27 cm aan de voorkant qua hoogte dus ook kortere naloop enz. Deels te compenseren met een soort van ballon/dikke voorband maar daar ben ik niet echt een fan van. Ik merk de verschillende hoogtes in de banden behoorlijk goed en speel daar ook mee om eea voor mij prettig stuurbaar te maken, ook op de snelwegen. De motor is zo afgesteld dat deze met bagage goed stuurt als in met krausers en dikke rol op duoplek en evt. een tanktas.
Heb hier nog wel een 18 inch van een 600, die zijn zo te zien hetzelfde als die van een xj900.
4200 euri.. zal nog meevallen voor racewielen denk ik maar die komen er dus niet in bij me haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan