X-Lite X-802 Checa replica - soortgelijke helm?

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Heren, ik ben helemaal weg van de X-Lite X-802 Checa replica, maar helaas heb ik het hoofd hier niet voor: m'n kin raakt de helm aan :( Maar ik vind deze helm dus helemaal te gek, door het kompas bovenop en de wereldbol zelf, ik ben zelf namelijk nogal een reislustige malloot dus vond hem wel goed bij me passen ;) Nu is mijn vraag dus, zijn er andere helmen met een soortgelijk motiefje? Iets in de richting van reizen/globe/kompas dus? Zo niet, dan overweeg ik plastische chirurgie.

Thanks alvast!

2010_x-lite_x-802_carlos_checa_blue_02.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je zou ook een goed zittende helm bij een airbrush artiest afkunnen geven die ervaring heeft met het customizen van helmen. Of is dat te makkelijk?
 
Ik weet niet in hoeverre deze Nolan een andere pasvorm heeft.. (zelfde fabriek) maar dichterbij die X802 Checa replica ga je niet komen denk ik :P

nolan_n63_gemini-replica_checa_matt-black.jpg
 
Gelukkig past'ie niet.. anders hadden we dezelfde helm. :+



 
Laatst bewerkt:
Euh, wat is goedkoper: een nieuwe helm die al aan wensen voldoet, of een nieuwe helm kopen en die laten spuiten :? Ik weet het antwoord...
Ah, maar je had ook niet gezegd dat je sowieso een nieuwe helm nodig had en je overwoog al plastische chirurgie wat niet gedekt wordt door de verzekering ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik snap precies wat je bedoeld met je kin. Hebben hem hier thuis ook, schitterend design maar mijn kin tikt ook tegen de voorkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan