Xenon in een Z1000?

Superslurper

Die hard MF'er
21 nov 2004
814
0
Kan iemand mij advies geven waar ik de ballast kwijt kan van xenon op een z1000.
Heb zitten kijken maar ik zie niet de ruimte. Wil er graag 2 monteren ook me grootlicht namelijk.

Alvast bedankt voor jullie nuttige antwoorden.
 
Ik vind Xenon zo fijn hè. Vooral op motoren. En dan liefst nog die zelf gemonteerde setjes. NOT. Van mij mogen de bakstenen daar écht op gaan bekeuren. Waarom?
Nou ik had vanmorgen weer zo'n stadionverlichtingrijder achter me op de A12. Ik weet het. D'r zijn er zat van, met name die jochies in een doorgerotte Honda CRX of hoe het ook mag heten getooid met skirts, spoilers en een brulpijp van REMUS, maar ik doel op een motorrijder die bang is in het duisternis van het daglicht. Om de felle lichtbundel kan je niet heen. Zelfs via de spiegels prikt het licht in je ogen. Een paar uur later zie je die lichtvlekken nog. Zo'n motorrijder die het verkeer in gevaar brengt met z'n geknutsel. Zo'n motorrijder die je steeds vaker tegenkomt. Helaas.
't Is maar een voorbeeld. Zomaar eentje van een dagje rijden. Gisteren waren het er twee. En afgelopen zondag 5, bij de MAG Dierenvoertoer.

Ik vind het dus maar niets. Bij auto's zijn er allerlei eisen gesteld aan XENON. Zoals een wiswas op de koplampen. Bij motoren lijkt er niets te zijn. Als het niet anders kan, laat maar komen die APK voor motoren. Echt! B|

Ik heb ook xenon.. heb het expres extra laag afgesteld, en heb aan verschilende automobilisten en motorrijders gevraagt of het NIET iritant is.. en allemaal zeiden ze dat het gewoon goed opvalt (andere kleur licht) maar niet iritant is..
 
Dan heb ik nog een advies op het forum voor je :P

Kijk nou eens naar je eigen foto |(
Wil jij dit je tegenliggers aandoen? B|
Stel het spul alsjeblieft eens behoorlijk af!

[edit] zoals M3rc :Y :} [/edit]

Je zou ook eerst eens kunnen vragen vanaf welke positie die foto is genomen, voordat je commentaar gaat geven.
 
Zo beter

full
 
Ik heb ook xenon.. heb het expres extra laag afgesteld, en heb aan verschilende automobilisten en motorrijders gevraagt of het NIET iritant is.. en allemaal zeiden ze dat het gewoon goed opvalt (andere kleur licht) maar niet iritant is..
Bij mij ook, helemaal op z'n laagst.
Ik heb wel wat strooilicht maar nog nooit tegen seinen gehad, behalve als het gas erop ging want dan komt de voorkant omhoog en dat snappen ze niet....
R6 2002, H4 fitting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan