maarten_zxr
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #26
Niet zo negatief . Maar je zou toch niet het zand ingaan?
Ík zou er niet mee het zand in gaan, hij heeft het er niet over gehad volgens mij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet zo negatief . Maar je zou toch niet het zand ingaan?
dr 350? goedkoop, degelijk en -25Kw. of zie ik iets over het hoofd?
DR 350 is qua vermogen wel goed, maar qua gewicht niet
130kg
Ding weegt niets en stuurt behoorlijk lekker...
Sowieso een kutregel, maar dat is een uitgemolken onderwerp.domme regel die 25kw regel..
doe dat dan ook met auto's
knaapjes van 18 mogen nu met rijbewijs B in een dikke maserati rondrijden...
Zet een 18 jarige op een 25KW, en dan duurt het 2 seconden langer voor hij op 160 per uur zit. Dan rijd hij zich zelf nog tegen een boom. En dat moet helpen???
Fijn dat je het zo kritisch neerzet. Had het wat milder gebracht.En dat is een kutargument.
Feit is wel dat de bedoeling goed is, de uitvoering wat minder. 25kw is te weinig, 35 ofzo is beter, heb je ook genoeg motorkeuze zonder terugvoeren. 2 jaar is redelijk veel, en de grens van 21 jaar is te abrubt, doe dan één jaar voor alle beginners ofzo.
Maar Gieliovd, Kawa is ook kut dat ze KLE niet 25kw-able met terugwerkende kracht hebben gemaakt. Anders weet ik wel waar ik nu op rondree. Maargoed, NX komt ook vooruit, lol zat.
Alleen algemene dingen denk ik? geen ervaring met nx sry.
Doe je de zxr zo helemaal weg?
nou effe zonder al die bla bla
De NX is dus een door ontwikkelde/opvolger van het xr blok.
Deze heeft dus geen tuimelaars meer maar directe klop bediening.
Hier heb je niet alleen een kippegaas filter, maar ook een papieren fijn filter voor de olie.
Hij heeft en aluminium cylinder met nicasiel wand waardoor er geen overmaatse maten bestaan (ook geen HRC kits) want die heb je niet nodig.
Mede door de waterkoeling loopt hij stiller.
Dat van die 60 KM wegen, stop ze dat maar in hun hol stoppen.
Tiepisch van die uitspraken van mensen die het gebrek aan rijvaardigheid compenseren met veel vermogen wat ze toch niet benutten.
Bij mij licht het blok van een NX250J uit 1988 in een rijwielgedeelte van een cagiva mito. Hierdoor stuurd hij lekker scherp, en kan ik op de dijk die jongens met die grote monden makkelijk volgen.
Okee op de snelweg die ik door het hoge toerental uit gezondheids overwegingen het bij 135 voor gezien te houden, maar hij loopt de 140 voorbij.
Alles zo hard mogelijk dan verbruikt hij 1 op 25
Olie verbruikt hij geen.
betrouwbaar?
Ik heb het oude blok van 4X2 als rexzerve blok los in de schuur staan, en met 100.00km op de klok loop hij nog...
Oftewel maak een proefrit en dan weet je of het wat is.
Er staan er zat bij dealers.
Ik heb ook een honda hornet, maar het lekker gassen en gekdoen op zo'n kleine vind ik persoonlijk nog het leukste..