XR650R rijders

wat voor een wat moet ie kosten en heb je er een plaatje van?

het gaat om deze vork:

upsdvork.jpg


prijs is 150 euro
 
Heb ook UPSD'tje in men XR ,lekker zicht en met de in-en uitgaande demping dicht rijdt hij super om te SM-en ,een heel goed gevoel met de voorkant in de bochtjes ! :P
 
vanuit Arequipa Peru is er weer een bij

..heb dan wel een XR650 L uit 2004(gemaakt om En op zand en op de weg te rijden....en dát doet ie geweldig :9 :9 :9 ....deze L is niet te koop
in nederland maar zijn bijna dezelfde machines....heeft meer asfalt banden
dan cross banden...redelijk groot achterlicht...electische ontsteking...veel groter voorverlichting...en is luchtgekoeld....buiten dat is ie "maar" US $ 6700,00

helaas geen foto want heb net wel mijn eigen website gemaakt maar krijg
toch echt geen foto van 800kb naar 100kb........hoe doen jullie dit zo mooi
 
helaas geen foto want heb net wel mijn eigen website gemaakt maar krijg
toch echt geen foto van 800kb naar 100kb........hoe doen jullie dit zo mooi

bijvoorbeeld openen in "paint"
verschalen naar bijv 40%
en opslaan

BTW de XR650L is meer een XR600 (buizenframe, luchtkoeling, etc.) voor weggebruik, dan een XR650R met andere lampen?!
En met een XR-R kun je net zo goed kms maken hoor
Redrider '00 XR650R 21000kms 90% weggebruik

PS: veel plezier met je bike.
 
Laatst bewerkt:
heb bijna een xr650r ben bezig me R1 te verpatsen/interuilen voor een xr :P
(gezocht en gevonden)
ben het gejank over de wegen meer dan zat en heb de overheid al meer dan genoeg gespekt dus vandaar ga ik weer terug naar waar het ooit allemaal begonnen is.
me 1e brommer was ook een xr en me 2e en me 3e daarna een tijdje vreemd geweest op een klx O-)

vervolgens ben ik op racers gaan rijden en op het circuit beland (zie site)gezien het feit dat je daar teminste ongestoord je dingetje kan doen zonder alle stress van flitserij of koekblikken,vangrails,bomen etc etc, gooi ik mijn straat kanon aan de kant en ga weer lekker door de bagger rossen :P

hard gaan doe ik voortaan wel op het circuit,zonder stress :]
 
Er zit een Rino uitlaatdemper op. De bochten zijn van ABP-Racing uit Duitsland. Weet niet hoe het rijdt of klinkt. Ben wel benieuwd. Ik heb ook een twinair luchtfilter erin zitten, met een 185 hoofdsproeier. Is het erg verstandig om gaten in het zijpanel te maken? Krijgt ie anders te weinig lucht? Wordt waarschijnlijk een hoop afstellen :? Ik denk dat ik hem morgen kan starten :9
full
 
aah Rino..lekker Belgisch :] ,die gaten moet je zeker maken ,anders krijgt hij nooit voldoende lucht ,scheelt een hoop : ) (vergeet je stationair niet :68s of 70s)

Hmm,heb flatslide 41mm en TwinAir ,maar geen gaatjes ..?
Denk dat Fio wel weet wat hij doet maar die gaatjes heb ik al meer gehoord ... :)
 
Bij aanschaf van een HRC-kit krijg je zelfs een snij-mal en advies over welk gaas je het best kunt gebruiken.
Je kunt zonder, maar het komt de prestaties van je ge-tweak-te fiets ten goede. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de uitlaat...
 
Heb vandaag de eerste meters afgelegd :] Komt nu erg goed van zijn plek af. Wat keken er toch een hoop mensen :( als ik aankwam rijden :) Geluid is erg mooi. Nu loopt ie ook beter als voorheen. Stationair loopt ie ook goed. Alleen bij gas loslaten knalt ie verschrikkelijk. Erg heftig maar niet goed volgens mij. Staat ie dan te rijk? Zou dat minder worden als ie meer lucht zou krijgen door die gaten in de zijkap?
 
Alleen bij gas loslaten knalt ie verschrikkelijk. Erg heftig maar niet goed volgens mij. Staat ie dan te rijk? Zou dat minder worden als ie meer lucht zou krijgen door die gaten in de zijkap?

Volgens mij staat je pilot jet (stationair) te arm ,er zit waarschijnlijk nog een originele 65 S in,ga met de huidige mods naar een 68S of 70S ,die open airbox zal die klappen alleen maar slechter maken indien je onderin(stationair) niet rijker gaat, je kan ook eens proberen je naald een standje hoger te zetten,rijker dus,een goede naaldstand maakt ook heel veel uit bij het "oppakken" op de gas ,vooral middengebied.Het toerengebied waar je meestal in rijdt... ;)
 
Bedankt voor de tips :} Is het vervangen van de stationairsproeier net zo makkelijk als de hoofdsproeier? Of moet je dan toch de carburateur demonteren? Ik ben helaas niet de handigste |( Dit is mijn enerlaatste foto van hem. Nu alleen nog de stickers monteren en klaar is klara 8-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan