XR650R rijders

whaha ik sinds kort ook trotse vader van een xr650 uit 2000.. het is niet de mooiste meer maar beresnel/sterk..
Heb altijd in Tilburg gewoond maar nu in Breda.. is er een heuze XR club ja?? wanneer zijn meetings oid??
Heb binne kort me motorrijbewijs dus dan kan ik eindelijk "legaal"knallen!

Gr Guus
 
Hallo Xr rijders,

Ben nieuw op dit zeer compleet forum...

Ik ben sinds een 6-tal maand vader van een XR-650. Het is een klein broertje van Xr-manu zijn juweeltje.... Het is zijn krediet dat hij er zo mooi bijstaat! *D
ik post nog wel een foto'tje:
@Manu: waarom poste gij der eigelijk geen :-)?


groetjes



Bart :W
 
whaha ik sinds kort ook trotse vader van een xr650 uit 2000.. het is niet de mooiste meer maar beresnel/sterk..
Heb altijd in Tilburg gewoond maar nu in Breda.. is er een heuze XR club ja?? wanneer zijn meetings oid??
Heb binne kort me motorrijbewijs dus dan kan ik eindelijk "legaal"knallen!

Gr Guus

Je houd dit topic wel in leven in iedergeval! Tussen jouw reactie en de vorige zit wel een paar jaar dus......of hier veel mensen in zitten te kijken??? ik wel in iedergeval want ben een beetje aan het rond neuzen voor een Xr 650r.. lijken redelijk zeldzaam te worden.
 
Je houd dit topic wel in leven in iedergeval! Tussen jouw reactie en de vorige zit wel een paar jaar dus......of hier veel mensen in zitten te kijken??? ik wel in iedergeval want ben een beetje aan het rond neuzen voor een Xr 650r.. lijken redelijk zeldzaam te worden.


moeilijker te vinden maar BERESUPERLEKKERE moto's :9
 
als je ook een zwart voorspatbord kan regelen, nieuw en niet met d'n roller.. haha dan wil ik ze allebei wel! hoor het nog wel,..

Gr Guuske
 
Ik ben op zoek naar acerbis voorvorkbeschermers voor mijn xr: ik bedoel geen neoprene 'kous' maar de acerbis upper fork plastic beschermers: mocht iemand ze weten liggen hoor ik het graag! ik kan ze nergens vinden

thanks!
 
Hallo mede XR rijders,

Ik ben ook sinds kort eigenaar van een nette XR650R uit 2000.
Nu hoop ik dat iemand van jullie me kan helpen met wat onderdelen.
Na wat surfen op het internet heb ik gezien dat er van UFO ook achterspatborden zijn gemaakt, heeft iemand nog een goede rode liggen? (liefst nieuw).

De motor is uitgevoerd met zijn standaard Honda XR650R demper, echter ben ik alleen in het bezit van het eindstuk met grote diameter (meer DB's). Nu ben ik opzoek naar het eindstuk met kleine diameter (minder DB's), wie kan me hier aan helpen?

Verder ben ik benieuwd of iemand nog stickers heeft liggen voor een XR650R uit 2000, of hier een andere oplossing voor heeft gevonden?

Graag verneem ik jullie reacties

Grt,

Dennis
 
Spark arrester zelf maken, hierbij een foto en de tekening, stickers kun je volgens mij nog wel bij de dealer bestellen.
full



Grtz Ed.
 
En de tekening kreeg ze niet in 1 reactie erop, dan maar zo!
full


Grtz Ed EX 650r rijder.
 
Hallo mede XR rijders,

Ik ben ook sinds kort eigenaar van een nette XR650R uit 2000.
Nu hoop ik dat iemand van jullie me kan helpen met wat onderdelen.
Na wat surfen op het internet heb ik gezien dat er van UFO ook achterspatborden zijn gemaakt, heeft iemand nog een goede rode liggen? (liefst nieuw).

De motor is uitgevoerd met zijn standaard Honda XR650R demper, echter ben ik alleen in het bezit van het eindstuk met grote diameter (meer DB's). Nu ben ik opzoek naar het eindstuk met kleine diameter (minder DB's), wie kan me hier aan helpen?

Verder ben ik benieuwd of iemand nog stickers heeft liggen voor een XR650R uit 2000, of hier een andere oplossing voor heeft gevonden?

Graag verneem ik jullie reacties

Grt,

Dennis

Ik heb het volgende nog nieuw liggen:
- Origineel Honda stickerset
- Ufo achterspatbord Rood
- binnendemper met kleine opening.

Stuur maar een pb bij interesse. :)
 
Ed en Manu bedankt voor jullie reacties.

Ed bedankt voor de foto en de tekening van de spark arrester, deze hou ik als tweede optie. Ik heb Manu al een pb gestuurd, dus zoals het er nu uitziet gaat het helemaal goed komen *D

Grt,

Dennis
 
Ik heb net de oudste oma van NL moeten tackelen om hier te kunnnen posten na 6 jaar stilte :+

Deed een oproepje in het honda XR topic voor een wielset voor een xr650r maar daarna viel het daar stil dus dacht ik zoek het oude topic weer eens op.

Heb na 10 jaar omzwervingen weer een BRP in de schuur staan en was nieuwsgierig of er nog diehard BRPrijders zijn in NL en Vlaanderen of is iedereen inmiddels over op een knopje ?

Fotootje: 2005 BRP met 2099km op de teller


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan