XR650R rijders

hallo ik meld me aan bij de groep heb zelf ook een xr650r met kit heb nu net een week mijn sm wielen er in.bevalt zeer goed de top is nu 194 km. het zijn de Haan Weels kocht ik compleet hebben 2200 km gelopen. heb vanavond gereden en stuurt gewoon te gek . ik weet voor jullie nog een honda xr 650 r2 te koop heeft 2200 km op de teller en is net nieuw. hij vraagt 7500 euro.s groetjes Mosquito uit grathem.
 
hallo ik meld me aan bij de groep heb zelf ook een xr650r met kit heb nu net een week mijn sm wielen er in.bevalt zeer goed de top is nu 194 km. het zijn de Haan Weels kocht ik compleet hebben 2200 km gelopen. heb vanavond gereden en stuurt gewoon te gek . ik weet voor jullie nog een honda xr 650 r2 te koop heeft 2200 km op de teller en is net nieuw. hij vraagt 7500 euro.s groetjes Mosquito uit grathem.

en ik weet voor jullie ook nog een xr650r (net nieuw)met 2700km op de teller die omgebouwd is naar sm voor 1000 euro minder!
(die van king okkie dus)
echt een supermooie supermoto voor een superprijs
 
full
 
Jaah,k heb er ook een .
Uit 2000 14000kms en na een winter vol offroad plezier een paar zwarte ecxells 320 schijffie met oem klauwtje en een paar abp racing bochten de zomer in .

Dat oem remtangetje krijgt t wel errug snel warm btw ,4 rondles op t lkale industrie terrein en hij doet t al niet meer :o
SM wl leuk maar otr WEL leuker eigenlijk.
Foto moet ik nog maken :X
MM
 
Even een oud topic omhoog kicken :) :)

Weet iemand waar ik een vervanging kan kopen zodat die rubberen strip komt te vervallen bij de voorvorkpoten?

Weet iemand toevallig ook op welke site ik andere kappen en een tank kan kopen? Ik ben mijn broer aan het overhalen om zn XR helemaal zwart te maken, maarja ik vind er geen artikelen voor.
 
engeland. ik woon daar. maar ze versturen ook naar buitenland. zijn met een website bezig geloof ik.

anders bel dit nummer voor meer info 0044- 20 7903 3993.

wat betreft de kappen, die worden gemaakt door stiffyracing en dat is een hobbyist die je zowel op ebay.co.uk kan vinden als op visordown.co.uk. ff zoeken dus.
 
Tja, carbon vind ik wel vet maar mijn broer niet. Had het al met hem erover gehad.

Ik ben wel nog een aantal andere dingen tegen gekomen:
http://www.germansupermotard.de/shop/product_info.php?products_id=183&osCsid=05a35041d6bb33c453f95479e428a5d0

Hier heb je dus behr velgen voor €195 per stuk, maar ik denk dat het hier dan wel gaat om alleen de velgrand zonder de spaken als ik het goed heb, anders zijn ze een beetje erg goedkoop.

En deze was ik tegen gekomen in Amerika, kost $25 dus dat valt wel mee.
XRIN-SPX650R-B.jpg


Trouwens die carbon kapjes die je laat zien op ebay, dat is dus 90 pond voor links en rechts achter als ik het goed heb?
Verkopen zij ook niet in gewone zwarte kleur?
 
klopt ja, maar ik geloof dat ie op t moment alleen maar voor de xr400 aanbied.
maar stuur em anders een mailtje want hij doet een hoop voor de xr650 want hij rijdt er zelf een.
wat betreft die zwarte kappen weet ik niet of ie die ook doet, maar deze man heeft ook welaardig wat leuke spulllen voor een XR650 incl een zwart achterspatbord dat past!! (heb ik zelf ook)
http://www.macmoto.com/index.php
succes gr rp
 
klopt ja, maar ik geloof dat ie op t moment alleen maar voor de xr400 aanbied.
maar stuur em anders een mailtje want hij doet een hoop voor de xr650 want hij rijdt er zelf een.
wat betreft die zwarte kappen weet ik niet of ie die ook doet, maar deze man heeft ook welaardig wat leuke spulllen voor een XR650 incl een zwart achterspatbord dat past!! (heb ik zelf ook)
http://www.macmoto.com/index.php
succes gr rp


Ik heb hem iig een mailtje gestuurd om te vragen of die ook zwarte kappen heeft. Wat betreft de tank (+ de kapjes die eraan vastzitten) kost het dus 300 pond. Dat is echt veel geld, zeker omdat de euro tov de pond niet echt gunstig staat. Is het ook een mogelijkheid om de tank zelf te spuiten? Ik weet niet of dat fatsoenlijk houdt op dat materiaal.
 
Even nog een ander vraagje:

Zijn er hier mensen die een USD voorvork in hun xr650 hebben? Ik zou graag willen weten welke voorvork er in zou passen. Het hoeft niet 1 op 1 te passen, want de balhoofdpen kun je toch laten ompersen in ander t-stuk. Maar dan weet ik iig naar welke voorvorken in kan zoeken.
 
ik heb dan wel een xr 660 maar het oude type
er zit een gp vork in van wp zat op een 250 kawasaki
moest mijn as veranderen en mijn as van het balhoofd
vermaken en overpersen je kan er elke upside down insteken
is wel wat werk aan
full
 
Ik heb hem iig een mailtje gestuurd om te vragen of die ook zwarte kappen heeft. Wat betreft de tank (+ de kapjes die eraan vastzitten) kost het dus 300 pond. Dat is echt veel geld, zeker omdat de euro tov de pond niet echt gunstig staat. Is het ook een mogelijkheid om de tank zelf te spuiten? Ik weet niet of dat fatsoenlijk houdt op dat materiaal.

ik zou t niet durven zeggen, maar ik denk dat dat geen probleem zal zijn omdat t alu is. misschien annodiseren?? maarre daar kan de goeie man je vast verder meehelpen!
als je dr serieus over denkt dan moet je maar eens kijken wat voor koers ze je in nl geven en de kosten dan kunnen we misschien wel wat regelen dat ik in UK betaal en jij mij in NL want ik kan altijd Euros gebruiken
 
Even nog een ander vraagje:

Zijn er hier mensen die een USD voorvork in hun xr650 hebben? Ik zou graag willen weten welke voorvork er in zou passen. Het hoeft niet 1 op 1 te passen, want de balhoofdpen kun je toch laten ompersen in ander t-stuk. Maar dan weet ik iig naar welke voorvorken in kan zoeken.
jep, maar dat is op t moment nog even een onafgewerkt project omdat ik geen tijd heb.
heb op t moment een WP (van een vertemati)erop, maar moet deremklauw (4 zuiger brembo) nog passend zien te krijgen
als t eenmaal klaar is laad ik wel wat fotos, maar ben bang dat t ff gaat duren '(

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan