Prijs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prijs?
Nooit last van gehad tot, ik pirelli angel gt2 heb laten monteren. Zwabberen met volgas en 140kmh+ conslusie van monteur is dat de banden achteraf gezien te hard zijn voor de lichte motor. Het hielp wel om de band wat zachter op te pompen dan je gewend bent. Probeer er maar beetje mee te spelen 2,3 doe ik nu normaal altijd 2,5 en 2,8 xdVraagje zwalkende xtx
Hallo xt ers,
ik ben nieuw hier, maar heb al flink wat gelezen en een berg nuttige info voorbij zien komen. Ik ben na een boel motorcross, race en tourmotoren op een xt600e gaan rijden. Voor de lol eigenlijk. Die heeft mijn ogen voor dit soort motoren geopend. Rijhouding, bochtenwerk, laagdrempelig....geweldig. Nu een xt660x aangeschaft bij een motorzaak in Zwolle. Wel een import machine, maar een nette orginele machine met garantie.
Rijd heerlijk en tovert steeds een glimlach op mijn gezicht als ik erop rijd.
Ik vind de motor alleen wat instabiel als ik vol een bocht uit knal.(onderstuurd) Ook gaat de motor snel zwabberen op de snelweg bij zo,n 130 p/u. Vooral bij wat turbulentie begint het voorwiel te zwalken... De voorveren al met Hyperpro geupgraded + achterveer stukkie strakker gezet. Bochten gaan nu lekker, maar het gezwabber op de snelweg is iets minder maar zeker nog aanwezig.
Hoort dit bij deze motoren? Lijkt net of het frame niet stijf is..Wat is jullie ervaring hiermee?Bekijk bijlage 1415489
Ik heb het allergrootste ruitje geprobeerd die leverbaar was. Maar hij bevalt me ook niet xdIk heb laatst een hoge ruit erop gehad om te testen, ik had ook de gedachte om op die manier wat van de rijwind weg te nemen en dat deed hij ook alleen ik had daardoor een enorm 'gebrul' rond mn helm waarschijnlijk omdat de rijwind daarheen geleid werdt . ik wist niet hoe snel ik weer het orginele ruitje terug moest monteren, wat een fiasco was dat zeg.
Nooit last van gehad tot, ik pirelli angel gt2 heb laten monteren. Zwabberen met volgas en 140kmh+ conslusie van monteur is dat de banden achteraf gezien te hard zijn voor de lichte motor. Het hielp wel om de band wat zachter op te pompen dan je gewend bent. Probeer er maar beetje mee te spelen 2,3 doe ik nu normaal altijd 2,5 en 2,8 xd
volgens de orginele yamaha handleiding: tot 90Kg[1 pers.] xt X voor & achter 2.1 , 90 Kg-186 Kg [2x pers. + bagage] voor 2.2 & achter 2.3 en dit gemeten bij koude banden.Orgineel moeten de xt banden voor en achter 2.0 als ik ze harder oppomp gaat die stuiteren bii mij
Ik heb de bandenspanning gecontroleerd. Achter 3 bar en voor 2,7 . De monteur is wat fanatiek geweest met de afleverbeurt vrees ik. Nu achter 2,1 en voor 2 bar. Dat rijd/stuurt een enorm stuk beter. Snelweg zwabber is niet helemaal weg, maar het is niet meer vervelend. In schone lucht no problems. Ik heb verder geen speling kunnen vinden. Kan nu lekker gooien en smijten met de motor.
Ga de achterveer spanning wel zachter zetten. Achterwiel lijkt niet veel grip te hebben. Misschien de volgende band van wat zachtere compound nemen.
Thanx voor jullie tips!!
Ik heb juist de achterveer spanning op de 1 na strakste stand gezet en het bochten gevoel ging enorm omhoog en vorige week de cush drive rubbers in het achterwiel vervangen waarmee het "bokken" van de motor ook z.g.a. weg is , en aangezien ik graag de hyperpro voorvering zou aanschaffen maar dat dus helaas nog niet gedaan hebt heb ik wel bussen in de voorvork gemonteerd waarmee de voorvering meer op spanning staat en ook dit werkt prettig en is een fractie van de prijs van de hyperpro modificatie. En qua banden heb ik de Bridgestone battlax S22 eronder en man wat een grip heb je hiermee niet normaal en ze zijn zowat bij het einde van de straat al op temperatuur dus de 1e bocht kan al platIk heb de bandenspanning gecontroleerd. Achter 3 bar en voor 2,7 . De monteur is wat fanatiek geweest met de afleverbeurt vrees ik. Nu achter 2,1 en voor 2 bar. Dat rijd/stuurt een enorm stuk beter. Snelweg zwabber is niet helemaal weg, maar het is niet meer vervelend. In schone lucht no problems. Ik heb verder geen speling kunnen vinden. Kan nu lekker gooien en smijten met de motor.
Ga de achterveer spanning wel zachter zetten. Achterwiel lijkt niet veel grip te hebben. Misschien de volgende band van wat zachtere compound nemen.
Thanx voor jullie tips!!
Thanks Bram! Ik krijg inderdaad redelijk wat spam, maar wilde het eerst met Autoscout proberen omdat ik daar een specifiekere doelgroep verwacht. Het aantal views/reacties mag hoger waardoor de XT binnenkort Marktplaats op gaat@JMENL Ziet er strak uit! Hoop dat het lukt op Autoscout. Ik had hem daar ook staan, maar was verbaasd hoe weinig views er waren. Je krijgt wel bijna dagelijks spam over "jouw zoekopdracht". Krijg je leuke aanbiedingen over XT660's
Dat dacht ik dus ook. Maar het is mijn eerste corpulente eencilinder en daarvan wordt wel eens gezegd dat ze oncomfortabel zijn om verre afstanden mee af te leggen, trillingen enzo...Gaaf man, zo reis.
Dat de XT het aan kan was te verwachten natuurlijk, is niet de eerste XT op een rondreis