THE MUD
MF veteraan
Beste mede-forummers,
Na enig wikken en wegen toch maar besloten om mijn Yamaha Aerox 100CC maar weer te koop te zetten. Ik rijd er zo nu en dan nog op want de scooter is immers erg handig en stiekem vind ik het nog leuk ook maar ik wil simpelweg weer eens wat anders proberen .
Bouwjaar: 2000
Kilometers: +/- 16.000KM
Locatie: Regio Arnhem-Wageningen (Gelderland)
Deze motorscooter is lekker compact en wendbaar (ideaal voor stadsverkeer en stilstaande snelwegen want je bent stukken kleiner dan een motorfiets of normale motorscooter en dus ook voor mensen met een beperkte stalling), ook zit je natuurlijk redelijk beschut achter je kappen, heb je een handige opbergruimte onder het zadel voor o.a. helm + slot en kun je op de treeplank ook de nodige spullen/tas kwijt.
Het is geen snelheidsmonster 9pk AC (115km @ teller maar schat zo'n 90/95 echte) maar wel lekker betrouwbaar en er zijn genoeg opvoerspulletjes voor te koop + met andere afstelling gaat deze ook wat harder.
Accessoires:
- Voorkap van een 50cc vloeistofgekoelde Yamaha Aerox met grille (originele 100cc voorkap erbij)
- Yamaha Duoseat zonder passagiershandvatten (originele 100cc Duoseat erbij)
- Facelift (2004) Yamaha zadel
- Originele Yamaha zwarte Z-kappen (standaard zilverkleurige)
- Chromen Buzetti zijstandaard (nieuwstaat)
- Alu ophoogblokje
- Stage 6 SSP Chromen rempotdeksel (nieuwstaat)
- Stage 6 280mm Edelstaal Monsterdisk (nieuwstaat)
- Stage 6 4-zuigerige remklauw (nieuwstaat)
- Str8 matzwart sportstuur + clamp (nieuwstaat), vind dit persoonlijk veel mooier en de originele teller wijkt bij deze scooters gigantisch af. Alle kabels + stekkers + telleraandrijving zitten er gewoon op en zijn netjes afgetaped. Kan dus zo weer een origineel stuur + teller op.
- BCD Carbon look halogeen koplamp (originele erbij)
- Malossi variateurkit
- 21mm Dell'ortho carburateur
- Technigas RS2 100cc uitlaat (misschien 150km oud) standaard 100cc uitlaat erbij
Conditie:
Deze motorscooter verkeert in nette staat, alles werkt naar behoren (verlichting zowel groot- als dimlicht, claxon, elektrische start, alle sloten met originele sleutel, knipperlichten, remlicht, plaatwerk is de originele set (geen opknapte schadescooter) en ziet er zeer netjes uit (foto's zijn slecht maar is in het echt mooi knalrood met zwart) ook is de vering voor en achter Paoli gewoon netjes en goed.
Vraagprijs:
Er is veel aan deze scooter gedaan en er zit veel geld in. Daarom lijkt 1250,- me een zeer nette vraagprijs.
Minpunten:
- Achterband is aan vervanging toe (25,- + 5,- montage)
- Afstelling kan beter, dan gaan de prestaties ook omhoog
Foto's:
Zelf zo gekocht:
Na enig wikken en wegen toch maar besloten om mijn Yamaha Aerox 100CC maar weer te koop te zetten. Ik rijd er zo nu en dan nog op want de scooter is immers erg handig en stiekem vind ik het nog leuk ook maar ik wil simpelweg weer eens wat anders proberen .
Bouwjaar: 2000
Kilometers: +/- 16.000KM
Locatie: Regio Arnhem-Wageningen (Gelderland)
Deze motorscooter is lekker compact en wendbaar (ideaal voor stadsverkeer en stilstaande snelwegen want je bent stukken kleiner dan een motorfiets of normale motorscooter en dus ook voor mensen met een beperkte stalling), ook zit je natuurlijk redelijk beschut achter je kappen, heb je een handige opbergruimte onder het zadel voor o.a. helm + slot en kun je op de treeplank ook de nodige spullen/tas kwijt.
Het is geen snelheidsmonster 9pk AC (115km @ teller maar schat zo'n 90/95 echte) maar wel lekker betrouwbaar en er zijn genoeg opvoerspulletjes voor te koop + met andere afstelling gaat deze ook wat harder.
Accessoires:
- Voorkap van een 50cc vloeistofgekoelde Yamaha Aerox met grille (originele 100cc voorkap erbij)
- Yamaha Duoseat zonder passagiershandvatten (originele 100cc Duoseat erbij)
- Facelift (2004) Yamaha zadel
- Originele Yamaha zwarte Z-kappen (standaard zilverkleurige)
- Chromen Buzetti zijstandaard (nieuwstaat)
- Alu ophoogblokje
- Stage 6 SSP Chromen rempotdeksel (nieuwstaat)
- Stage 6 280mm Edelstaal Monsterdisk (nieuwstaat)
- Stage 6 4-zuigerige remklauw (nieuwstaat)
- Str8 matzwart sportstuur + clamp (nieuwstaat), vind dit persoonlijk veel mooier en de originele teller wijkt bij deze scooters gigantisch af. Alle kabels + stekkers + telleraandrijving zitten er gewoon op en zijn netjes afgetaped. Kan dus zo weer een origineel stuur + teller op.
- BCD Carbon look halogeen koplamp (originele erbij)
- Malossi variateurkit
- 21mm Dell'ortho carburateur
- Technigas RS2 100cc uitlaat (misschien 150km oud) standaard 100cc uitlaat erbij
Conditie:
Deze motorscooter verkeert in nette staat, alles werkt naar behoren (verlichting zowel groot- als dimlicht, claxon, elektrische start, alle sloten met originele sleutel, knipperlichten, remlicht, plaatwerk is de originele set (geen opknapte schadescooter) en ziet er zeer netjes uit (foto's zijn slecht maar is in het echt mooi knalrood met zwart) ook is de vering voor en achter Paoli gewoon netjes en goed.
Vraagprijs:
Er is veel aan deze scooter gedaan en er zit veel geld in. Daarom lijkt 1250,- me een zeer nette vraagprijs.
Minpunten:
- Achterband is aan vervanging toe (25,- + 5,- montage)
- Afstelling kan beter, dan gaan de prestaties ook omhoog
Foto's:
Zelf zo gekocht:
Laatst bewerkt: