Het enige wat nu nog te doen staat op de lijst van 'wat moet er gebeuren eer hij de weg weer op gaat' is het reinigen en smeren van het link systeem.
Dit is toch niet helemaal zoals het hoort :
de km stand is 70.000 dus over 12.000 zou voor de 2e keer de kleppen gesteld moeten worden.
iets zegt mij, kijkend naar de rest van het onderhoud, dat de 1e keer misschien nog nooit is gebeurd. Dus die 12.000 ga ik qua gemoedsrust niet vol krijgen denk ik
Ook de uitlaat maakt geluid op andere plekken dan alleen de achterkant.
Het is zo al te zien dat de voorpijp van cilinder 1 niet goed aansluit op de collector.
Dat word dus even demonteren en optisch verbeteren met wat hittebestendige verf.
Ook kans dat bij het plaatsen van deze voorbochten geen nieuwe uitlaatringen zijn geplaats en voor net geen 2 euro per stuk ga ik die 4 voor maar vervangen, ben niet zo fan van herrie.
zodra er een paar keer mee gereden is ga ik misschien nog eens kijken hoe bepaalde details wat verbetert of opgeknapt kunnen worden .
Hier mag toch ook wel een lapje overheen en een kwastje met verf
het zadel is ook kei hard geworden door uitdroging van het leer , als dit i.c.m de versleten voetsteunen teveel ten koste van het comfort komt moet daar misschien ook maar wat aan gebeuren.