LePensZeur
MF Frietkraam
Goedendag beste lezers,
Aangezien project gsxr750 op de laatste 5% aan het wachten is (en die zijn nooit leuk), heb ik als afleiding een fz750 uit 1985 gekocht.
de motor stond in N holland en vanwege het gebrek aan auto en aanhanger de eigenaar gevraagd mij op te halen op het station.
Het motortje liep goed was het voornaamste uit de advertentie, hij was rijdbaar ..stond vermeld.. en het is een FZ750 , in een fatsoenlijke (voor mij) kleur en zit in het kwart tarief.
Bij het bezichtigen bleken beiden voorvorkpoten lek te zijn , de inhoud op de remblokken te zitten, de voorband de millenium wisseling nog bijna meegemaakt had en op was, de koppeling kwam op als je adem haalde met ingeknepen hendel.
"De ketting mocht wel een keer gesmeerd worden" , dat hij ook bijna de grond raakte vond ik zorgwekkender , maar zo vind iedereen wat he ..
affijn , hier volgt dus het verhaal wat er gebeurt als je een 2e hands motor koopt die wat achterstallig onderhoud heeft.
Aangezien project gsxr750 op de laatste 5% aan het wachten is (en die zijn nooit leuk), heb ik als afleiding een fz750 uit 1985 gekocht.
de motor stond in N holland en vanwege het gebrek aan auto en aanhanger de eigenaar gevraagd mij op te halen op het station.
Het motortje liep goed was het voornaamste uit de advertentie, hij was rijdbaar ..stond vermeld.. en het is een FZ750 , in een fatsoenlijke (voor mij) kleur en zit in het kwart tarief.
Bij het bezichtigen bleken beiden voorvorkpoten lek te zijn , de inhoud op de remblokken te zitten, de voorband de millenium wisseling nog bijna meegemaakt had en op was, de koppeling kwam op als je adem haalde met ingeknepen hendel.
"De ketting mocht wel een keer gesmeerd worden" , dat hij ook bijna de grond raakte vond ik zorgwekkender , maar zo vind iedereen wat he ..
affijn , hier volgt dus het verhaal wat er gebeurt als je een 2e hands motor koopt die wat achterstallig onderhoud heeft.