Yamaha MT-01 supervet en heftig!!

Nog even foto bijvoegen: foto ik op MT-01 op motorrai.
Supergaaf :9~ ding wil best eens test gaan rijden (alleen de prijs is hoog)
Kwaliteit gescande foto is helaas niet zo goed, sorry hiervoor.
full
 
Er zijn zoveel nieuwe naked bikes die zowel veel goedkoper zijn, ca 70 kg lichter zijn en betere prestaties leveren.

b.v.
Triumph Speed Triple
KTM 990 Super Duke
Moto Morini 1200

Ad
 
Da's inderdaad op papier wel waar, maar als ik de bladen moet geloven is dit rijwielgedeelte wel helemaal geweldig en heeft echt heel erg veel oempf..

Er zijn zoveel nieuwe naked bikes die zowel veel goedkoper zijn, ca 70 kg lichter zijn en betere prestaties leveren.

b.v.
Triumph Speed Triple
KTM 990 Super Duke
Moto Morini 1200

Ad
 
De Triumph en de Moto Morini moeten nog op de markt komen maar in een test in Motorwereld 1/2005 kwam de KTM 990 Super Duke er op ALLE te beoordelen punten er beter vanaf dan de MT01.

Ad
 
Heb net de moto morini gezien in weekblad motor maar afgezien dat elke nieuwe Italiaan er eentje is ben ik er nog niet zo wild van. Zeker kwa uitelijk niet..
140 Pk's uit een 1200 is niet verkeerd maar 105 uit een 1000 dat lukt mij met m'n fossiel ook wel dus daar hoef ik 'm niet voor te kopen.
Kruising tussen een monster and een triple noemden ze 'm in dat blad dus nee spectaculair is ie niet...maar ik kan toch een motor niet orgineel houden dus da's probleem niet 8-) ...blok draaien en cardan erop :+
 
PK's, met KTM's vergelijken etc.... :?
Als ik de meeste artikelen goed begrijp, is er (nog) geen vergelijk en is de MT-01. :}
De bladen hebben het Yamaha verhaal tot zover bevestigd; nu wil ik er nog een in het wild tegenkomen.... })
Voorlopig lult wèl iedereen erover en lijkt zelf Akrapovic trots op hun medewerking aan het project... :9~
153797


Heftige pics; www.akrapovic-ai.si/main/mt-01/Akrapovic_Yamaha_MT-01.htm
 
als je toch mag kiezen tussen die mt01 en dat italiaanse raspaard..dan is de keuze erg makkelijk DIE GUZZI!! :+ :+ pas geleden had je nog een docu op motortv
over motoguzzi,waren ze in de fabriek in mandello dell lario :} :} ze noemen het niet voor niets; de gevleugelde passie..
 
Op de ducati club race afgelopen weekend wat er een raceteam uit japan

Die hadden een MT in race trim,vet ding ,schitterend uitlaat systeem met bochten zodik als kachelpijpen (geen akra)
Team heet Over racing en komt altijd met speciaal spul uit japan racen
 
als je toch mag kiezen tussen die mt01 en dat italiaanse raspaard..dan is de keuze erg makkelijk DIE GUZZI!! :+ :+ pas geleden had je nog een docu op motortv
over motoguzzi,waren ze in de fabriek in mandello dell lario :} :} ze noemen het niet voor niets; de gevleugelde passie..



Eh...die docu...is die nog ergens te bekijken?
 
Op de ducati club race afgelopen weekend wat er een raceteam uit japan

Die hadden een MT in race trim,vet ding ,schitterend uitlaat systeem met bochten zodik als kachelpijpen (geen akra)
Team heet Over racing en komt altijd met speciaal spul uit japan racen
Die gasten van Over zijn al jaren met dat blok van die MT (voorheen Warrior) aan het kloten.. Hebben er ook een endurance racer mee gebouwd..
 
Heeft er al iemand op de MT-01 gereden?

Mijn neef heeft er een gekocht, en ik ga hem komend weekend eens even testen.

Kijken wat die 150nm bij 3750rpm nou werkelijk inhouden.
 
Jammer dat ie er nooit gaat komen...50 ,,racers,, zonder kenteken en thats it!


Weet niet of deze meneer inruilt maar hij is te koop:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4553403969&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1




Lampies erop er je bent het mannetje...









En ik ga je stalken..

Ja is echt ongeloofelijk stom van Guzzi dat ze die niet uitbrengen in plaats van die lelijke naked en die saaie brevia
En wat betreft te veel ducati´s op de clubraces er kunnen er niet genoeg zijn maar er was genoeg hele aparte mooi ander spul tezien
Ik vind het rennerskwartier eigenlijk leuker dan de races ,is echt een plek waar de liefhebberij van af druipt
Want iedereen weet dat je met zo´n guzzi of een andere vreemd ding nooit zal winnen maar dat intresseerd niemand wat
 
Ik ga dinsdag even bellen met Kawasaki Newcastle;122 Bhp :}
Misschien is er wat te regelen met m,n S :)
Vaar er graag een keer voor naar Engeland.
Zouden ze bij Guzzi weten hoe de vork in de steeel zit?
Ben benieuwd,jullie horen hier nog meer van!!
 
Als je dit serieus doet ben je een held..en de eerste in Nl denk ik!

Ze hebben er zelfs eentje gestart voor me op de RAI na uuuuren zaniken :) :} voor Greenib Boy,s mede enthousiasme :}
Dat GELUID!!! :P :P

Ik ga zeker bellen dinsdag ,ja, eerst even bellen werkt vaak verhelderend.
Lampies en andere verplichte zooi moet toch te doen zijn?
En als je die MGS rijdend hebt ben je in het bezit van een goede investering denk ik :9

En jij bent de eeste die mag komen luisteren 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan