Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had ik 2018 de SP net gemist met 3 maand ...Ik zal eerst is kijken wat deze upgraden doet, merk het vooral met aanremmen. het is echt verschrikkelijk, achteraf toch de SP moeten overwegen want verder is het werkelijkwaar echt een fantastische fiets. maarja achter af is een koe in zijn ... kijken
Ben nieuwsgierig!Na flink wat onderzoek het progressieve setje van hyper pro geannuleerd en voor een Wilbers 641 achter schokbreker gegaan, na deze upgrade maar even kijken wat we aan de voorkant doen. foto's volgen nog, ik houd jullie op de hoogte
Prachtig apparaat, mijn mt ook pas sinds november. ja volgens mij zijn er een aantal die weer een beetje leven in dit topic willen brengen. Vooral zo blijven doorgaan denk ik en van het voorjaar maar wat organiserenAh kijk, er zit leven in dit topic
Sinds november 2021 ben ik eigenaar geworden van een MT09 SP uit 2020 met 3k op de teller, 2 keer pas gereden maar wat een top ding!
Bekijk bijlage 1715072
Zaten al wat aanpassingen op (Tail Tidy, Uitlaat en optische dingen). Ik ben rustig verder gegaan met een andere achterlicht van TST met geïntegreerde knipperlichten en inmiddels een setje originele handvatverwarming erop!
Nu nog mooi weer, dan kan er gereden worden!
Wat ik van mijn brommertijd weet vroeger was het altijd 1 tandje inleveren voor is 1 erbij achter. hoe groter het verschil tussen de tandwielen, hoe groter de trekkracht. let wel op dat dit het rijgedrag van je motor aardig kan beïnvloeden, ik heb dit in het verleden met mijn rsv mille gedaan om het bokken een beetje er uit te krijgen (niet te vergelijken twin). verder kan ik je niet helpen, experimenteren of een tandwielverhouding van een mede MT rijder overnemenHi,
Mijn orginele ketting set is aan vervanging toe van mijn mt09 en ik wil deze vervangen voor een setje van Supersprox. Nu wil ik meteen de ketting ratio aanpassen zodat ik snellere accleratie heb en wat inlever op de top gezien volgas rijden niet te doen is met het apparaat.
Nu was mijn idee in eerste instantie om het voortandwiel welke 16T orgineel is te wijzigen naar een 15T en het achtertandwiel niet te wijzigen, echter lees ik hier verschillende verhalen over.
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij hier mee helpen ?
1 tand inleveren vooraan is vaak eerder +-3 tanden erbij achter.Wat ik van mijn brommertijd weet vroeger was het altijd 1 tandje inleveren voor is 1 erbij achter. hoe groter het verschil tussen de tandwielen, hoe groter de trekkracht. let wel op dat dit het rijgedrag van je motor aardig kan beïnvloeden, ik heb dit in het verleden met mijn rsv mille gedaan om het bokken een beetje er uit te krijgen (niet te vergelijken twin). verder kan ik je niet helpen, experimenteren of een tandwielverhouding van een mede MT rijder overnemen
In 3de krijg je hem niet op alleen het gas omhoog als je de vering aangepast hebt.Een Mt is toch al redelijk kort gegeared, gaat zo tot 3de al het achterwiel op, en je wilt hem nog korter gearen?
dit lijkt mij ook, standaard verhouding lijkt mij prima.Een Mt is toch al redelijk kort gegeared, gaat zo tot 3de al het achterwiel op, en je wilt hem nog korter gearen?
Nou goed, maar laat dat voortandwiel voor wat het is en maak het achterste groter.
- 1 tand voor is ongeveer +3 achter.
Hoe kleiner het tandwiel voor, hoe krapper de hoek van je ketting en des temeer slijtage je krijgt.
Groter achter is een grotere hoek dus je ketting gaat ook iets langer mee (theoretisch).
Dikke fiets, zal je geen spijt van krijgen. ik heb die van mij pas een keer of 6 bereden maar wat een apparaatVandaag de knoop doorgehakt en deze yamaha MT09 uit 2020 gekocht. Net geen 9000km op de teller. 10.000km beurt is uitgevoerd en de remvloeistof is ververst.
Volgende week ophalen
Bekijk bijlage 1719845
Hij wordt nog dikker. Komt een akra carbon onder of de arrow. Akra carbon is zonder e-keur en de arrow is met e-keur. Alleen vind ik de akra dikker eronder staan.Dikke fiets, zal je geen spijt van krijgen. ik heb die van mij pas een keer of 6 bereden maar wat een apparaat
Dikke motor!Hij wordt nog dikker. Komt een akra carbon onder of de arrow. Akra carbon is zonder e-keur en de arrow is met e-keur. Alleen vind ik de akra dikker eronder staan.
Bar end mirrors liggen al te wachten en er komt nog een klein schermpjes op. Andere koppeling en remhendel. En dat was het voor nu zo'n beetje.
Heel bekend, had de motor 1 week en kocht een termignoni, bar end mirrors een windschermpje etc. toen dacht ik ook dat dat het was, heb de motor nu een maand of 3 inmiddels ook al een wilbers 641 achtershock gekocht en nog kijkende naar een ander zadel. dus dat het het nu zo even was denk ik ook elke keerHij wordt nog dikker. Komt een akra carbon onder of de arrow. Akra carbon is zonder e-keur en de arrow is met e-keur. Alleen vind ik de akra dikker eronder staan.
Bar end mirrors liggen al te wachten en er komt nog een klein schermpjes op. Andere koppeling en remhendel. En dat was het voor nu zo'n beetje.
Netjes marshall. moet nog steeds elke keer wennen aan de nieuwe look van de mt, maar wat blijf ik dit toch een dikke kleurstelling vinden
Thanks! Ik heb voor Gilles gekozen vanwege de looks en ik ga ervan uit dat de kwaliteit ook top is.Netjes! Die Gilles set is een behoorlijke investering, maar staat wel erg vet! Wat is de overweging geweest deze te kopen? Puur looks?
Jaaaa ik ben toch nog op zoek naar wat spulletjes. Welke tankgrips gebruiken jullie? Mag ook ali spul zijn hoor...Dikke motor!
En zelf heel tevreden van de Arrow uitlaat onder de 09.
En let maar op met de uitspraak: 'Dat was het voor nu zo'n beetje'. Dat zei ik ook maar uiteindelijk blijf je dingen veranderen.
Techspec Snakeskin grips gebruik ik,zien er lekker sportief van en heel tevreden van na nu bijna 2 jaar gebruik!Jaaaa ik ben toch nog op zoek naar wat spulletjes. Welke tankgrips gebruiken jullie? Mag ook ali spul zijn hoor...
Akra is vandaag binnen gekomen