Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Yamaha MT-10

Ik denk dat de S22 wel voldoet. Ben een Bridgestone man, heb ook gekeken naar de RS11, maar day is denk een stapje te ver ri race voor op straat?
 
'n-avond, iemand bekend met de kleurcodes uitvoering 'Ice Fluo' zowel de grijze als de rode kleur?
Lastige deze.. volgens mij worden deze gegevens ook niet gedeeld vanuit Yamaha. Ik had een Ice Fluo MT-09 waarbij ik de rode kleur heb laten eiken voor een stickerset. Bij Gebben heb ik wel een lakstift voor de grijze kleur via Yamaha weten te bemachtigen. Denk alleen niet dat daar een kleurcode op staat.
 
Ja is moeilijk te achterhalen... maar eens bij de dealer vragen of hij iets kan. Thanks voor je reactie !
 
vandaag eindelijk een begin gemaakt. Ik begin gewoon met wat foto's

Dit is de spaghetti die nu allemaal pas gemaakt moet worden


Hier kom ik de eerste problemen tegen, deze bracket is voor het monteren van het achterlicht en voor het vast zetten van de stekkers voor de knipperlichten

die draden zijn dus een aardig stukje te kort. Dus dat word of verlengen of ze niet vast zetten aan de bracket.

De ABS pomp zit bij de R1 een kwartslag gedraaid met aan ander soort beugeltje, Ik kan een beugeltje maken op het werk zodat ik hem kan draaien maar ik moet dus wel andere remslangen halen want de slangen voor de voor rem zijn denk ik niet lang genoeg, maar nu komen er dus wel eindelijk de stalen slangen op



de gelijkrichter word ook nog een beetje een dingetje.



Het originele subframe demonteren was eigenlijk een piece of koekie. en het R1 subframe zit er nu even op met de oude bouten omdat ik de nieuwe nog niet binnen heb, net zoals de laatste paar kapjes waar ik nog op wacht. Ik ben in totaal een kleine 2 uurtjes bezig geweest met de oude demonteren en de nieuwe monteren
 
Netjes hoor, dat lijkt er al op.
Snel gedaan
 
Kun/wil je alles zelf doen?
wat ik zelf kan doen doe ik zelf maar sommige dingen zijn helaas niet zelf te doen zonder de juiste spullen, mocht de ABS pomp ontlucht moeten worden heb je daar echt de yamaha software voor nodig(of je moet met gevaar voor eigen leven je motor steeds de abs in knallen) en het zadel aanpassen zal toch ook door een professional gedaan worden. maar verder ben ik niet bang om zelf dingen te doen of te proberen
 
Ziet er al goed uit man, heel benieuwd hoe het straks wordt.