Yamaha MT-10

Aangezien het toch rotweer is, even een feitje van van deze kant.

Voordat ik het antwoord verklap, eerst maar eens de vraag: Hoeveel MT-10 motorfietsen staan er in Nederland op kenteken? (2016-2021) Doe maar eens een gokje het antwoord volgt hieronder. Van de 09 staan er 2.371 geregistreerd.

Driehonderddrieënvijftig stuks


Nu ga ik weer iets nuttigs doen...

Gr.
De SP uitvoeringen staan er niet tussen
 
Aangezien het toch rotweer is, even een feitje van van deze kant.

Voordat ik het antwoord verklap, eerst maar eens de vraag: Hoeveel MT-10 motorfietsen staan er in Nederland op kenteken? (2016-2021) Doe maar eens een gokje het antwoord volgt hieronder. Van de 09 staan er 2.371 geregistreerd.

Driehonderddrieënvijftig stuks


Nu ga ik weer iets nuttigs doen...

Gr.
De mijne was de 6e op nederlands kenteken O-)
 
ik probeer het hier nog maar een keer.
heeft er iemand een koffer set te koop?
mt10 van 2018? :D
 
Aangezien het toch rotweer is, even een feitje van van deze kant.

Voordat ik het antwoord verklap, eerst maar eens de vraag: Hoeveel MT-10 motorfietsen staan er in Nederland op kenteken? (2016-2021) Doe maar eens een gokje het antwoord volgt hieronder. Van de 09 staan er 2.371 geregistreerd.

Driehonderddrieënvijftig stuks


Nu ga ik weer iets nuttigs doen...

Gr.
Wat moet je ook anders met dit weer😅
 
Zelf denk ik aan deze set, ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft:
Ik heb ze sinds kort. Nog niet mee gereden maar wel gemonteerd gehad. Met de korte kentekenplaat van Yamaha met de led + knippers heb ik wel een kleine aanpassing moeten doen. De tassen leunde op de knippers.
0114F3EC-F9E6-4EA6-8A2A-8FC7C1D4D3AD.jpeg
 
Er staan meerdere “kopjes” MTN1000 in de lijst Yamaha en het is even zoeken, maar staat er wel tussen hoor.
Mijn kenteken staat ook niet in deze lijst.😅
Oke, valt weer een beetje tegen van jouw, had toch wel alle lijstjes compleet verwacht :):):)
 
ja, dat had ik ook

Ik zag dat mijn eerste 09 ook nog steeds rondrijdt, ben benieuwd of de eigenaar de geschiedenis kent... hier was ik onderweg naar de 1000km beurt, dit was tevens mijn laatste ritje op deze motor.

Bekijk bijlage 1634086
wel knap geparkeerd:}
ja, dat had ik ook

Ik zag dat mijn eerste 09 ook nog steeds rondrijdt, ben benieuwd of de eigenaar de geschiedenis kent... hier was ik onderweg naar de 1000km beurt, dit was tevens mijn laatste ritje op deze motor.

Bekijk bijlage 1634086
 
3 weken wachten en opnieuw aanbieden. Hebben mensen vakantiegeld, scheelt aanzienlijk. 2e hands markt trekt behoorlijk aan op dit moment dus ik zou niet te snel happen. Kan me niet voorstellen dat inruilen gunstiger is dan verkopen. Wanneer je haast hebt is inruilen soms wel handig, zou hem wel compleet kaaltrekken, origineel opbouwen en alles los verkopen om je verlies wat goed te maken.
Ruilde mijn MT10 in 2019 in , was zat van de gelukzoekers op MP ,geen vreemd volk aan de deur en dus ook geen proefrijders kreeg uiteindelijk een prima prijs zonder gezeur.
 
Ruilde mijn MT10 in 2019 in , was zat van de gelukzoekers op MP ,geen vreemd volk aan de deur en dus ook geen proefrijders kreeg uiteindelijk een prima prijs zonder gezeur.
Precies zoals ik het ook altijd doe... gewoon inruilen geen gezeik achteraf of vervelende mensen aan de deur (óók naderhand)!
Scheelt misschien wat euro's die je meer had kunnen vangen maar die ben je zo weer vergeten! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan