Dat verschil voel je toch wel mag ik hopen?
ik heb nog geen r1 gereden met 100pk / 150pk
behalve die van me zelf
Dat zou ik nog niet te hard roepen...Ff kijken wat zijn topsnelheid isen vergelijken met andere vol vermogen R1,s op internet.
Met 100pk ga je geen 270 redden.
Echte km,s heb ik het over,maar ben er al achter dat de volvermogen op de teller veel harder gaat.Dat zou ik nog niet te hard roepen...
ik weet dat 100pk's r1 de 250 nog reden,
ik ben benieuwd hoeveel pk die nou exact heb,
als die 150pktjes heb word die weer omgekeurd
verschil voelen is een goeie,
maar heb nog niet op een andere fiets gereden vol vermogen dan me r1
Graag gedaan.Hallo Allemaal.
ik zit nogal met een vraagje
ik heb laast kenteken check gedaan van mijn Yamaha R1 uit 1998
op RDW zag ik eerste afgifte Nederland 06-05-2005. en 72kw
dit komt uit op zo +/- 100pk
nu heb ik frame nummer gecheckt en blijkt het een import te zijn uit Duitsland ( hoogwaarschijnluk )
ik heb gelezen dat ze in Duitsland een regeling hebben van 100pk omdat dan de verzekering goedkoper
blijkt te zijn.
nu gaat mijn R1 morgen op de testbank
maar stel hij staat op 100pk dan wil k natuurlijk de begrenzers eruit halen
waardoor die weer vol vermogen staat en dan ook weer ga omkeuren bij het RDW.
Alvast bedankt.
Graag gedaan.
Ik zie alleen geen vraag
Da's een rare GPS, die werkt alleen maar in Duitsland?Mijn GPS geeft dan aan hoe snel ie werkelijk rijdt. (in Duitsland)
Graag gedaan.
Ik zie alleen geen vraag
@TS
Het verbaast me dat je niet vanaf het begin weet, dat jouw motor een importfiets is en dat je daar nu pas achter komt. Ook 100 of 150pk moet je toch wel al eens hebben gemerkt?
Mijn fiets komt uit Japan, maar is ook op de weg gezet in Japan. Daar is een wettelijke max snelheid van 180 met daarbij een rode SPEED-lamp als je toch te snel dreigt te gaan.
Mijn teller gaat ook maar tot 180. Als ik nu gas vol open draai staat de wijzer tegen de achterkant van de 'NUL'. Mijn GPS geeft dan aan hoe snel ie werkelijk rijdt. (in Duitsland)
Al die begrenzing is er bij mij al lang uit zoals je zult begrijpen..............
OzzieEen lamp gaat branden? Hij is niet begrenst?
Ik heb een FZR250, en die heeft een begrenzer geloof ik, ik heb er nog nooit echt op gereden, alleen uit elkaar gehaald.
Een maat van me had een Mitsubishi Evolution, grijze import uit Japan, die ging bij vol uit accelereren vol in de bergrenzer..
Op de teller moet de top tegen de 300 liggen als hij onbegrensd is.ik weet dat 100pk's r1 de 250 nog reden,
ik ben benieuwd hoeveel pk die nou exact heb,
als die 150pktjes heb word die weer omgekeurd
verschil voelen is een goeie,
maar heb nog niet op een andere fiets gereden vol vermogen dan me r1
Dat verschil voel je toch wel mag ik hopen?
Heb zelf ook 3 1998ers gehad en dat waren echt beesten. Vanaf 9500 rpm was het alsof je van achteren door een TGV werd aangereden.
100 of 150 pk scheelt nogal wat, als je dat verschil niet voelt maakt het ook niet uit voor je of hij 100 pk heeft of niet
Dat verschil voel je toch wel mag ik hopen?
Heb zelf ook 3 1998ers gehad en dat waren echt beesten. Vanaf 9500 rpm was het alsof je van achteren door een TGV werd aangereden.
100 of 150 pk scheelt nogal wat, als je dat verschil niet voelt maakt het ook niet uit voor je of hij 100 pk heeft of niet