Yamaha R6 & R1 only Meeting, 2 maart mac veenendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus we moeten 1 maart zuipen in groningen en dan 2 maart brak in veenendaal staan???






:P
 
Laatst bewerkt:
Zet mij dr maar bij voor onder voorbehoud.
Ik weet bijna zeker dat ik dan mn rijbewijs nog niet heb, hoor morgen mn examendata.
Mischien anders in koekblik, kruip ik wel bij Kevin achterop ofzo ;)
 
ik wil er op zich wel bij zijn, maar ivm een biermeeting in groningen de dag ervoor, weet ik niet of ik t wel ga redden....

er zijn nog een stel R6'ers die de dag ervoor aant zuipen zullen zijn in Groningen, so....




doe mij maar een ovb'tje
 
Hmmm 2 maart is al beter maar kans dat ik (en de hele groningen groep) er ben is nog niet heel groot.

Zo brak als een hond de 2e :+
Edit: Gooi me er maar bij Ovb. :Y
 
Laatst bewerkt:
Hmmm 2 maart is al beter maar kans dat ik (en de hele groningen groep) er ben is nog niet heel groot.

Zo brak als een hond de 2e :+
Edit: Gooi me er maar bij Ovb. :Y

jah, we kunnen altijd nog kijken of we met een clubje richting veendendaal gaan...
 
gore :( dat kan niet he onder voorbehoud ..


Eerst roep iedereen we willen een meeting :) ..
Word er aktie ondernomen en data verschoven maar haken ze af :( ..
kom op jongens! savonds een kerel smorgens een kerel!
 
gore :( dat kan niet he onder voorbehoud ..


Eerst roep iedereen we willen een meeting :) ..
Word er aktie ondernomen en data verschoven maar haken ze af :( ..
kom op jongens! savonds een kerel smorgens een kerel!


hahaha, omdat ik er niet van houd om een aantal dagen van te voor af te zeggen, maar gekozen voor onder voorbehoud.

Maar het is misschien makkelijk om er een polletje bij te doen met een aantal datums....... dan kun je achteraf de datum beslissen... zo weet je een vooraf een beetje wanneer je de meeste kans hebt dat het druk word :)
 
jongens.. het gaat niet om hoe snel je bent.. maar om hoeveel plezier je hebt en dat je geniet van elke meter en van de natuur om je heen




























_O- GAAAAAASSSS en knallen maar :Y *O*


_O-

Ik ben er van overtuigd ook dat ik met het 6-je harder over het blad ga dan met de 1.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan