Yamaha r6 zo goed als af geef je mening

myzfr61.JPG


Witte velgen maken er idd en brommertje van. Polieren en binnenste van de velg blauw !
 
sjeez, mooi klote zeg :(
ben blij dat ik toch niet gegaan ben
juist,gewaarschuwd mens telt voor 2,maar is k.t inderdaad,doe je zo je best om er iets moois van te maken,nemen die klootzakken hem mee :(
hoop dat je goed verzekerd was en op zoek kan naar een nieuwe bike,sterkte op deze waardeloze k.tdag!!!!!
 
Fuck. Wat een pech zeg :( heb je net een nieuwe motor. helemaal gecustomised. helemaal af. wordt ie gejat :(

wat een klotestreek
 
Wat een k&*%&*r lijers zeg(sorry voor mijn taal gebruik) maar dit is gewoon niet tof meer.
Ben je de hele tijd bezig om je fiets mooi te maken, want dat was hij wel zeker word hij gejat.
Wat nog het ergste is, is dat er gewoon geen ene rotmoer aan gedaan word.
Doodziek word je ervan.

En nogmaals sorry voor mijn taalgebruik maar dit komt echt het eerste en mij op en ik zeg dit niet zomaar :r
 
Godverdomme hee!! :( :(

wat ontzettend klote weer zeg....(ben weer woest!!)
vuile ******lijers! blijft met je ***klauwen van andere mensen hun spullen af...
Ik kots :r op dit soort lui...

en ***politie,..ga jullie werk doen!! hoeveel bekeuringen hebben jullie uitgeschreven rond Assen?? daar was ongetwijfeld wel tijd voor... maar het bewaken van de eigendommen van de hardwerkende mens...ho maar! :(

heel veel sterkte Blackfire,..ik weet precies hoe je je voelt, 't was een erg mooie bike waar je zo te zien erg veel moeite in had gestopt...

als je nog tips nodig hebt voor je afhandeling met de verzekering, laat maar weten!

deze had ik al voor je in andere topic geschreven (mf motoren gestolen in assen??)
ik weet hoe je je voelt, de mijne hebben ze ook binnen een maand weggehaald :(
...heel veel sterkte...
en alvast veel kilometers toegewenst met je nieuwe!
 
Sterkte maat,
ik heb het ook al eens meegemaakt en weet hoe het voelt...

MAar als het een troost mag zijn, alles gebeurd met een reden..
Misschien zal je wel nog een betere moto vinden..
succes :}
 
Ik begrijp er niets van waar zetten jullie die motoren dan neer,als je volgens mij gewoon op de parkeerplaats,staat tussen andere motoren dan is er toch niets aan de hand.wij gaan ook elk jaar.met zo'n 10 motoren en er is nog nooit wat gebeurd.zelf de stuurdempers zitten er nog op.en het zijn bijna allemaal nieuwe motoren.
 
Ik begrijp er niets van waar zetten jullie die motoren dan neer,als je volgens mij gewoon op de parkeerplaats,staat tussen andere motoren dan is er toch niets aan de hand.wij gaan ook elk jaar.met zo'n 10 motoren en er is nog nooit wat gebeurd.zelf de stuurdempers zitten er nog op.en het zijn bijna allemaal nieuwe motoren.
Al zetje hem in het donker in een steegje met de sleutels erin neer, ze moeten er met hun poten vanaf blijven.
 
Al zetje hem in het donker in een steegje met de sleutels erin neer, ze moeten er met hun poten vanaf blijven.
ja vind ik ook hoor al zet je hem in een straat waar alleen maar diefen wonen en je vuld je tanktas met 5 miljoen euro en je laat ook nog een je sleutels erin en je gooid 4 miljoen euro aan diamanten onder je zadel,dan moeten ze er nog van afblijven :X
 
blackfire,kvind het echt k@t voor je gozer.
ik voelde me ook klote toen mijn R6 plat werd gereden,dus ik weet een beetje hoe je je voelt.
ik ben er beter door geworden en hoop dat de verzekering voor jou ook goed is,
en dat je maar gauw weer een mooie bike terug kan kopen.

veel sterkte en greetz
SP1KE
 
ja vind ik ook hoor al zet je hem in een straat waar alleen maar diefen wonen en je vuld je tanktas met 5 miljoen euro en je laat ook nog een je sleutels erin en je gooid 4 miljoen euro aan diamanten onder je zadel,dan moeten ze er nog van afblijven :X
Gadverdamme wat kan jij stom ouwehoeren zeg, echt een van de domste lullen die hier op het m-f aanwezig zijn.
 
ik was vrijdag al in assen toen kwam ik van het stappen terug, om 5.30 al klaar licht dus...om 9 uur stond ik weer op om naar de tt te gaan, maar toen was hij er dus niet meer. Dus ze hebben hem op klaar lichte dag gejat...En hij stond bij iemand achter zijn huis... echt kut
 
Terug
Bovenaan Onderaan