En hele goeie upgrades ook
Meestal rem ik zo'n beetje elke vork helemaal onderin met remmen, niet alleen door het harde remmen maar ook door veel gewichtsverplaatsingEn hele goeie upgrades ookNu ga je je vork plat remmen, dus moet je die weer doen
Hmmm op jou foto is daar een Grimeca pomp te zien en die is uit Italië ter wel Magura Duits is ,Welk merk heb je nu ???Magura rempomp
Als het op de foto een Grimeca pomp dan bedoel ik die.Hmmm op jou foto is daar een Grimeca pomp te zien en die is uit Italië ter wel Magura Duits is ,Welk merk heb je nu ???
Persoonlijk zou ik deze twee merken helemaal niet gebruiken ( slechte ervaring mee ) maar Brembo ook als pomp nemen
Ben je niet bang dat het deel tussen de vorkboutgaten niet gaat buigen daar komen nogal wat trekkrachten op te staan
bij het remmen
Ik ga kijken hoe deze pomp het houdt.Regelmatige terug keer van lekkage ondanks de nieuw rubbers en zuigers en het blinkend schoon maken van de cilinder zowel van de Grimeca als bij de Magura die laatste zat op mijn Moto Guzzi Mille GT en heb die na een jaar vervangen voor een brembo pomp en daar heeft ik tot op hede nog geen probleem mee . De guzzi is nieuw door mij gekocht in 1988 en meer dan 200.000km mee gereden zonder veel meer dan alleen onderhoud en wat vervangen van slijtdelen .
Staat nu stil in de garage
In dat geval, schiet eens een beetje op man. Heb geen jaren de tijd.Nee joh dit is wat ik de afgelopen maanden allemaal aan het ding gedaan heb, ik ben jullie nu elke dag een beetje aan het bijpraten.
Maak er een soap van, met cliffhanger.Nee joh, net als een ouderwetse tv-serie, elke dag een aflevering.