Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Yamaha SR500 Tracker project.

Ik volg dit even. Ik heb zelf onderstaande SR nog in de garage staan. Ik wil er tzt ook eens iets mee gaan doen in de richting van een tracker.
 

Bijlagen

  • 165343327_3905024926249648_7056232880733075239_n.jpg
    185,4 KB · Weergaven: 34
Leuk ding! Welk bouwjaar is die van jou?
1979..een jaartje jonger dan de eigenaar. Is nieuw gekocht door mijn grootvader en hij heeft er een aantal jaar mee gereden. De SR is toen vervangen door een GPZ550 voor dagelijks woon/werk maar heeft altijd op de deel van de boerderij van opa verbleven. Toen opa en oma het huis moesten inruilen voor een verzorgtehuis heb ik de SR overgenomen maar hij staat ook hier al meer dan 10 jaar stil in de garage helaas..
 
Mooie historie.
Als hij nog niet rijdend is zou ik hem eerst eens een grote beurt geven en kijken hoe je het vind rijden.
 
Ja, maar ik vrees dat die beurt nog wel op zich laat wachten. Ik heb net geld gespaard om deze week na 18 jaar mijn daily driver (Honda VTR1000F) te vervangen..maar de SR gaat nooit weg. Over 14 jaar is mijn zoon 18..
 
Annepool? Ja, dat is inderdaad een (oude) Yamaha guru...
 


Best een flinke jongen De vorige eigenaar heeft hem al schoongemaakt maar hij lekte een beetje een zien is beter als geloven gelijk revisiesetje er in
 
Er is eerder wel een poging gedaan tot schoonmaken maar er kunnen wel nog puntjes op i’s gezet worden, vlotters zijn scheef tov elkaar en misschien ook te laag afgesteld, vanavond effe in het WPB kijken, en niet alles is uit elkaar geweest