Yamaha T-max 530 model 2017

Hoi Paul, gefeliciteerd, ik ben 1.70 en achter de ruit is het stil, echt stil. Nu 1170 km erop en as dinsdag naar de dealer voor de 1000 km beurt en dan mogen we tot 6000 toren, tot 1600 km en dan hopla vrij rijden. Wij hebben alleen nog maar in de T modus gereden.
Veel plezier ermee
 
Rob, bedankt. Volgens mijn dealer (van de Kuinder) moet je niet te spannend doen over inrijden. Volgens hem geen enkel probleem om 120/130 op de snelweg te rijden. Beetje normaal rijden/de gashendel niet continue vol open was zijn advies....
 
ik zit momenteel aan 950 km en achter de ruit is het ook voor mij( 1.73) heerlijk rijden, in de S mode heb ik ook nog niet gereden omdat de dealer het mij gezegd heeft, de cruisecontrol ook al een aantal keer gebruikt en is ook top, over een week heb ik de eerste beurt 1000km en gaan we het tempo wat verhogen, ben wel benieuwd hoe het gaat in de S stand.
:]
 
Even een vraag, omdat ik de T-Max in Almere heb gekocht, maar deze door een Yamaha dealer is geleverd aan deze zaak, zit ik met een sleutel vraag

Bij de Tmax krijg je zeg maar de afstandsbediening, met een sleutel erin, dan een losse sleutel met een metalen plaatje met de sleutelcode, echter volgens mijn hoort er ook nog een op papier geschreven code bij? Die laatste mis ik namelijk.

Dan weten jullie dat je het eerste jaar een app gratis kan gebruiken, My T-max Connect, daar mee kan je alles van de scooter uitlezen. Nu heb ik de app op mijn S8, maar daar heb je een inlogcode en wachtwoord voor nodig en daar kan niemand me aan helpen

gr Rob
 
Rob, ik heb mijn scooter via de dealer en heb geen geschreven papier gekregen, wel heb ik nog een kaartje apart gekregen waar enkel de sleutelcode opstaat, is niet dezelfde als op het metalen plaatje bij de reservesleutel, die sleutelcode vind je ook als je de orginele uit de afstandsbediening haalt, is het dat wat je nodig hebt??
Heb van Yamaha ook een brief gekregen met ook een kaartje erbij met allerlei gegevens alsook een tevredenheidsbrief in te vullen en terug sturen van de aflevering bij de dealer
Ik heb mijn scooter ook nog niet aangemeld

Danny
 
@Dirk: Zumo mount is door de dealer gemonteerd door gebruik te msken van het 'schroefgat' te gebruiken van de afdekplaat van het balhoofd van het stuur. [afbeelding]
Waar komt de 12V spanning vandaan? Via de standaard stekeraansluiting achter het klepje? Ik klink misschien onduidelijk maar ik moet nog twee weken wachten op mijn TMAX om het zelf te kunnen bekijken.
 
Ik heb mijn TMAX nog niet maar zit alvast over een slot na te denken. Thuis staat mijn motor binnen, achter slot en grendel maar voor de verzekering moet ik voor parkeren onderweg een ART4 slot hebben. Gezien de beperkte bagageruimte heb ik het slot liefst zo klein mogelijk.

Heeft hier iemand zelf ervaring met een slot voor de TMAX?
 
@ Rob, de vincode is voldoende om je aan te melden voor My Tmax Connect
Heb het zonet geprobeerd, alleen kan ik niet afronden omdat de kantoren gesloten zijn, moet je nog even mee bellen.

@ Dirk, heb voor mijn verzekering ( in BE) geen extra slot nodig

grts
Danny
 
Paul ...op het inschrijvingsbewijs (BE) staat dit nummer.. ook op kaartje dat je van Yamaha krijgt toe gezonden, en op je scooter zelf, achter het voorwiel op de witte sticker. ;)
 
Danny, app geïnstalleerd en VIN-code gevonden. Neem aan dat je je eerst moet registreren? Kan echter via Google niet veel vinden. Heb jij ergens een instructie kunnen vinden?
 
Dirk: heb jaren geleden een Abus muuranker in mijn garage gemaakt ter hoogte van mijn achterwiel. Kettingslot door je wiel en muuranker. Is Art4 gecertificeerd.
full
 
welke vario is het snelst op de tmax dx polini of j costa of malossi welk raaden jullie mij aan heb er totaal geen verstand van
 
Rob, de sticker staat aan de linkerkant maar je moet wel door de kniëen om hem te zien staan, staat nogal hoog, ik weet voor onze leeftijd is dat niet altijd even simpel :) , bij mij begint die met JYA enz...
in principe kan je daar mee verder
Om de My Tmax Connect te vinden, op de site Yamaha klik je bij de scooters op de Tmax ,ff naar beneden scrollen onder de foto zou je dat moeten vinden, zoniet hoor ik het wel
grts
Danny
 
hoi Danny, nou sticker gevonden, dat was even diep door de knieen, haha, maar op de site van Yamaha, dan de T-Max, dan staat rechtsonder oa proefrit enz en dus ook My tmax connect app, maar daarop drukken, nieuwe site, maar ik kan me nergens aanmelden
Gr Rob
 
je bent er bijna...https://www.yamaha-motor.eu/be/nl/products/scooters/sport/tmaxfeatures/my-tmax-connect.aspx?category=scooters&modelCode=XP500DX

naar beneden scrollen zie je bij 2 my-tmax-connect.eu staan
openen en zie je login...daar maak je een gebruikersnaam- paswoord en dan Subscribe en dan de rest gewoon volgen
 
ja ik heb de gp1000 nog.
nee ze zijn niet allemaal even snel,
de jcosta is het snelst meest agresief maar bij normaal gebuirk ook het zuinigste.
de d pully het traagst maar meest slijtvast.
de polini en mallosie zitten meestal dicht tegen elkaar aan
 
@sossa..bedankt voor de deskundige uitleg..ik ging er vanuit dat ze ongeveer even snel waren..ik hou het voorlopig bij de standaard versie
grts
Danny
 
Terug
Bovenaan Onderaan