Ik ben ook bezig me te oriënteren op een Ducati. Maar dan de Multistrada V2S.Ik heb gisteren een Ducati Panigale 959 aangeschaft :-)
Heb daar een paar weken geleden een demorit mee mogen maken van 2 1/2 uur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben ook bezig me te oriënteren op een Ducati. Maar dan de Multistrada V2S.Ik heb gisteren een Ducati Panigale 959 aangeschaft :-)
Ook mooi spul!Ik ben ook bezig me te oriënteren op een Ducati. Maar dan de Multistrada V2S.
Heb daar een paar weken geleden een demorit mee mogen maken van 2 1/2 uur.
In de garage wel ja... Maar rijdend...Vanmiddag bij een Ducati dealer geweest. De kans dat er volgend jaar een Multistrada V2S in de garage staat, is aanzienlijk gestegen.
JaloezieIn de garage wel ja... Maar rijdend...
(Hier in het Yamaha topic mogen we slechte Ducati grappen maken toch )
Zeker. Mooi spulJaloezie
Hallo, ik kom van een '21 Street Triple RS (heb 3 streets gehad). Als ik geen problemen met mij heup zou hebben, had ik de Street niet ingeruild voor de Tracer. Na een testrit met de nieuwe Tracer 9 GT, kon ik uitmaken dat ik geen last meer van mijn heup had. Ik koos voor de Tracer vooral voor de zithouding en comfort, maar wou niet met een lompe boot van een motor rijden. Mijn rijstijl is nogal sportief en met de Tracer lukt dat ook wel, zij het minder uitgesproken. Ik had al ervaring met de eerste generatie Tracer van 2015 (wel vering aangepast). De nieuwe Tracer is een stukje meer Tour geworden. Was verrast door de goede wegligging (GT, dus elektronische gestuurde demping) in vergelijking met het oude model, veel stabieler maar toch nog zeer wendbaar voor een tourmotor. Verder vond ik de GT wel een compleet pakket (dus die elektronische vering, cruise controle, zijkoffers, verwarmde handvaten,...). Eerlijkheidshalve had ik graag bij Triumph (afwerking motoren, merkimago, supergoeie service bij de plaatselijke dealer,...) gebleven, maar vond de Tiger 900 teveel naar off-road/trail neigen. Ook kan je met de wielmaten van de Tiger geen sportieve banden vinden. Ik mis de Street nog wel eens hoor. Het blijft een van de beste motoren (de RS) in zijn categorie. Maar ik beleef ook veel plezier aan de Tracer. En die is vele malen geschikter voor rijden met duo (mijn zonen gaan regelmatig mee).Wel model Street had je ?
Ik wil dus ook van de street triple weg en meer een tour motor. Kende vertellen of dit echt een upgrade is kwa comfort maar wel het speelse nog heeft als een street?
V2 al besteld?Zal ook eens kijken wat er van mijn Tracer 9GT voor accessoires te koop komen.
Zo wie zo het rijder en duo comfort zadel.
Deze zou ik nog boven de Tracer 9 GT verkiezen, mooi design. Die wil ik nog wel eens in het echt bekijken.Vanmiddag bij een Ducati dealer geweest. De kans dat er volgend jaar een Multistrada V2S in de garage staat, is aanzienlijk gestegen.
Nou, 2x......... Je koopt er echter 2x een Tracer voor...
Tracer is zojuist verkocht!Heb de Tracer zojuist te koop gezet in het Te koop gedeelte van MF en hij staat ook op Marktplaats.
Korte samenvatting:
Tracer 900 GT bouwjaar 2019
11958 km
Alle boekjes + sleutels erbij
1e eigenaar
Voorzien van Andreani Cartridges
Wilbers 641 schokdemper met HPA
Volledig Akrapovic uitlaatsysteem (+afgesteld in de ECU)
Valbescherming
Paar kleine gebruikerssporen op de zijkapjes en de tank maar verder is de motor in zeer goede staat.
Prijs: € 12000 maar ik sta open voor (realistische) biedingen.
Even opletten dat je voor het goede bouwjaar besteld. 2015-2017 is korter.Beste tracer (en blijkbaar ducati… geintje) liefhebbers,
Iemand ervaring met het vervangen van zijn ketting op de tracer gt (2018). Ik ben gister thuis gekomen uit de ardennen en bij het schoonmaken van de ketting heb ik al meerdere kapotte o-ringen te pakken gehad. Ik heb bijna 20k op de teller staan, en ik gok dat het de ketting nog nooit vervangen is.
Iemand een idee of advies welk merk ik erop moet zetten en of ik nog ergens op moet letten.
Beste tracer (en blijkbaar ducati… geintje) liefhebbers,
Iemand ervaring met het vervangen van zijn ketting op de tracer gt (2018). Ik ben gister thuis gekomen uit de ardennen en bij het schoonmaken van de ketting heb ik al meerdere kapotte o-ringen te pakken gehad. Ik heb bijna 20k op de teller staan, en ik gok dat het de ketting nog nooit vervangen is.
Iemand een idee of advies welk merk ik erop moet zetten en of ik nog ergens op moet letten.
Vooral de combinatie DID ketting en Tsubaki kettingwielen.Qua merken ketting staan DID en Tsubaki goed aangeschreven.
Bij mij wordt dit ook het geval, zelfde kilometerstand en kom ook af en toe kapotte o ringen tegen.Beste tracer (en blijkbaar ducati… geintje) liefhebbers,
Iemand ervaring met het vervangen van zijn ketting op de tracer gt (2018). Ik ben gister thuis gekomen uit de ardennen en bij het schoonmaken van de ketting heb ik al meerdere kapotte o-ringen te pakken gehad. Ik heb bijna 20k op de teller staan, en ik gok dat het de ketting nog nooit vervangen is.
Iemand een idee of advies welk merk ik erop moet zetten en of ik nog ergens op moet letten.
Bij 20 moest ik ook mijn kettingset vervangen. Tandwielen nog uitzonderlijk goed maar de ketting al na 10.000 km kapotte o-ringen. Nare van de versleten ketting op de GT is dat de trillingen in de voetsteunen en handvaten goed merkbaar zijn. Op aanraden van de Yamaha dealer toch weer een originele set gemonteerd maar na 12.000 km toch weer trillingen voelbaar. Ketting ziet er goed uit en geen kapotte o-ringen maar danst wel een beetje. Mijn volgende set wordt iig geen originele meer. Neem ook geen versterkte versie want dat is niet nodig op een Tracer en die maken een stuk meer lawaai.Bij mij wordt dit ook het geval, zelfde kilometerstand en kom ook af en toe kapotte o ringen tegen.
(vrij vlot al vind ik zelf)
Vrijdag eerst nog even richting Zwitserland en dan ook maar eens vervangen