Yamaha TRX850 topic deel 10

Waarschijnlijk richting voormalig oostblok. Nou ja, dan heeft iemand er daar een hele fijne motor aan voor weinig geld.
 
Kan ik hier iemand mee blij maken? Valdoppies. Instructies zitten erbij, alle busjes en bouten zouden erbij moeten zitten.
Eén keer gebruikt tijdens track training, daarna was ik niet meer bang om te vallen.

Ophalen in Loosdrecht of kosten voor de verzender, graag PB'tje
 

Bijlagen

  • 1684334075226.jpg
    1684334075226.jpg
    86,9 KB · Weergaven: 14
Kan ik hier iemand mee blij maken? Valdoppies. Instructies zitten erbij, alle busjes en bouten zouden erbij moeten zitten.
Eén keer gebruikt tijdens track training, daarna was ik niet meer bang om te vallen.

Ophalen in Loosdrecht of kosten voor de verzender, graag PB'tje
Ja wil ik wel hoor :t
 
Is er iemand die nog een tip heeft om de gaskabels bij de carburateurs makkelijk los te maken? Nou trek ik carburateurs los van de kop en dan maar pielen. Die ene heb je er zo uit maar die ander...
 
Het is lang geleden bij mij,maar ik geloof dat ik de gaskleppen volledig open draaide en dan blokkeerde,zodat de schijf waar de kabel in pikt op een beter bereikbare plaats staat.
Ik heb in elk geval nooit de carburateurs er voor verwijderd.
Uiteraard eerst de kabels in het gashendel los maken.
 
Steeksleutel 12 op de as van de gasklep, ik geloof aan de rechterzijde. Dan kun je eenvoudige de glasklep in de openstand zetten en de gaskabels monteren.
 
Goedemiddag,
Hier een stiekeme meelezer, al geil ik natuurlijk vooral op de foto's. :p
De trx zit al jaren in mn hoofd en nu staat er ogenschijnlijk een nette bij motoport in den bosch met kenteken mb-gg-46.
Ik overweeg serieus om te gaan kijken, leuk voor erbij. :)
Is dit toevallig een bekende fiets van iemand hier?
Groet, thijs
 
Goedemiddag,
Hier een stiekeme meelezer, al geil ik natuurlijk vooral op de foto's. :p
De trx zit al jaren in mn hoofd en nu staat er ogenschijnlijk een nette bij motoport in den bosch met kenteken mb-gg-46.
Ik overweeg serieus om te gaan kijken, leuk voor erbij. :)
Is dit toevallig een bekende fiets van iemand hier?
Groet, thijs
Die heb ik gezien op Marktplaats. Een prachtig exemplaar, helemaal origineel. Zo zie je ze niet veel meer.
Toch vind ik de vraagprijs wel wat ambitieus.
 
Ze weten er wel de hoofdprijs voor te vragen inderdaad, ik ga er vanuit dat er ook nog het nodige onderhoud nodig is. Maar ja, heel veel keus is er ook weer niet.
Ik overwoog eerder een huidige MV of Duc, maar het gaat allemaal veel te makkelijk/snel veel te hard. Je zit je de hele tijd in te houden om niet vol door te trekken.
Maar dan valt de prijs voor een trx ineens wel mee, althans.. zo praat ik het goed. :+
 
Ze weten er wel de hoofdprijs voor te vragen inderdaad, ik ga er vanuit dat er ook nog het nodige onderhoud nodig is. Maar ja, heel veel keus is er ook weer niet.
Ik overwoog eerder een huidige MV of Duc, maar het gaat allemaal veel te makkelijk/snel veel te hard. Je zit je de hele tijd in te houden om niet vol door te trekken.
Maar dan valt de prijs voor een trx ineens wel mee, althans.. zo praat ik het goed. :+
Oh zeker, en als je 'm afschrijft over 10 jaar gaat het toch nergens over joh! :]
 
Hallo TRX liefhebbers. Sinds een jaar heb ik een TRX waar ik erg blij mee ben. Er is een probleempje wat ik maar niet opgelost krijg. Het ding loopt amper 1 op 15 en er valt bijna niet achter te rijden door de benzinestank.

Dit heb ik al ondernomen:
-Deze kedo-set gemonteerd: Yamaha TRX850 KEDO Anti Ruckel Kit gegen Lastwechsel Reaktionen Anti-Cogging-Kit | eBay
-Choke naalden vervangen
-naalden een standje laten zakken: hij wordt wel flink tammer, maar niet veel zuiniger.

Ik begin de sproeiers te verdenken, maar wellicht hebben jullie een idee?

Ding had ruim een ton met de originele naalden/buizen gelopen...

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Okee maar kennelijk loopt ie nog steeds veel en veel te rijk. 🤔
Sluiten de naalden de naaldbuizen wel goed af?
Je zou ook de maat van de huidige sproeiers kunnen bekijken dan weet je iets meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan