Yamaha TRX850 topic deel 10

Mooi zo.

Piccie of the day.

10401337_403154039837389_1731184222548076805_n.jpg
 
Paul, het is een VFR800 achterbrug met een VFR750F achterwiel. Heb je plannen? ;)

@Emway: nee niet echt, buiten het sticker- en undertailproject (die beiden ondertussen ook al enkele jaren bezig zijn... :X ) is mijn Trixie voor mij af.
Blijkbaar zijn polyester en grafische ontwerpen via Illustrator niet helemaal mijn ding... maar we blijven het proberen totdat het lukt!


Ik was gewoon curieus want het ziet er wel netjes uit. Vermoedelijk wel arbeidsintensief. Heb je toevallig ook een pic van de andere kant?
 
Ik ben de garage aan het opruimen, zodat er een motorheftafel in kan :9~
(Hoewel ze nu uitverkocht zijn |( ).
Zo kom ik erachter dat ik bij de reserve onderdelen sommige dingen 3 dubbel heb liggen!
Ik kan echt niks weg gooien. En inruilen bij een bedrijf zoals Roukama gaat ook niet helaas, heb ik recent ondervonden. Wat moet ik daar nu mee?
Sommige dingen kan ik opzich verkopen maar een setje gebruikte gaskabels of bijgeschaafde voetsteunen op marktplaats zetten heeft ook weinig zin toch. :?
 
Er zou wel een bijpassend voorwiel in mogen vind ik.

Volledig mee eens!


Ik ben de garage aan het opruimen, zodat er een motorheftafel in kan :9~
(Hoewel ze nu uitverkocht zijn |( ).
Zo kom ik erachter dat ik bij de reserve onderdelen sommige dingen 3 dubbel heb liggen!
Ik kan echt niks weg gooien. En inruilen bij een bedrijf zoals Roukama gaat ook niet helaas, heb ik recent ondervonden. Wat moet ik daar nu mee?
Sommige dingen kan ik opzich verkopen maar een setje gebruikte gaskabels of bijgeschaafde voetsteunen op marktplaats zetten heeft ook weinig zin toch. :?

Post hier anders een lijst van wat je teveel hebt: mss kunnen wij je erbij helpen om er vanaf te geraken.
 
mooi!

een geheel originele TRX is mooi en denk ik het meest waarde vast, maar sommigen maken er ook erg mooie specials van!
 
Iedereen maar de beste wensen voor 2015! dat we er maar een mooi motorjaar van mogen maken!

(en het TRX topic staat meteen weer bovenaan!) :)

groet,

Pieter
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan