Ja ja ja jaaaaaaaaaaa,
Deze ouwe gek heeft een proefrit gemaakt
De Xmax 400 rijd erg goed.
Remmen zijn goed en hard.
Pit zit er volop in vooral boven het midden rpm gebied
Tegen wind van zaterdag middag ( kracht )
bleef hij hangen bij +/- 140.
Dus top vermogen PK is ook bij deze kritisch
hij trekt hem er niet doorheen of pas na lang aandringen.
De SRmax liep op zelfde weg tegen wind krappies 135
de Xmax400 is sterker.
Zit wat dichter op het stuur, is compacter
Stuur is ook lager.
Wat mij op viel tijdens het sturen ,
dat Xmax400 de bocht in valt naar binnen.
Bijvoorbeeld bocht naar rechts, valt hij vrij snel al naar rechts.
Met name met lage snelheid was dit bij de eerste 2 bochten even schrikken.
De SportCity300 heeft dit "in vallen" ook.
De SRmax mot je in de bocht zetten met je lijf......
De zit op zadel is goed.
De midden "console' is hoger dan bij de Srmax.
Schermpje vindt ik wat laag,
Het gebulder langs de helm was weer volop aanwezig.
Maar het is geen Italiaans design.....
De klokken mogen van mij gewoon rond zijn.
Beetje sober instrumentarium, het "podem" niet, zeg maar ik bedoel niet zo van "ziet er goed uit".
Priiiiiiiiiima scheur ijzer voor in de stad.
Nou nog een mooi crisis prijsje.........
Terug op de SRmax, merkte ik wel een verschil in power....... voordeel van de xmax