YAMAHA X-MAX vervangingsonderdelen

Buelltje

MF'er
24 mrt 2008
30
0
Ik ben op zoek naar een vervangingsuitlaat voor mijn X-MAX 250 en misschien ook ander schokbrekers achter. Ik kan dit maar moeilijk vinden. Zijn hier al ervaringen mee? :]

Laatst bewerkt:

john57

Die hard MF'er
Bij Easy Parts kun je onder "originele onderdelen" een overzicht vinden van vervangingsdelen voor je X-Max. De achterschokbrekers kosten zo'n EUR 80,- per stuk, maar voor een originele uitlaat betaal je de hoofdprijs.
René (Bioman) heeft zijn X-Max bij aflevering uit laten rusten met een r.v.s. Leovince uitlaat.
Bij Easy Parts heb ik deze niet voor de X-Max kunnen ontdekken maar wellicht dat de uitlaat voor de Majesty 250 4T of de MBK Skyliner 250 4T (beide EUR 358,80) op je X-Max passen; dit zou je bij hun kunnen informeren.
Hoewel mijn X-Max nog niet aan vervangingsonderdelen toe is (hoop ik) ben ik toch wel benieuwd naar je ervaringen.
Succes

Groet
John

Bioman

MF'er
11 feb 2008
82
0
54
Inderdaad, ik heb er bij aflevering gelijk een leovinci 4 Road uitlaat laten onder zetten. Ik heb net even op de doos gekeken (zit nu mijn orginele uitlaat in) en hij is ook voor versity 300,X-city en de MKB 300.

Hij bevalt erg goed en ik heb de silenser er nog in zitten. Hij maakt nu een erg sportief geluid!!
Succes met je zoeltocht.