Yamaha X-MAX

A.U. Tomaat

MF'er
3 aug 2007
73
10
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, en mede door dit forum geinteresserd geraakt voor de motorscooter, ik heb inmiddels veel topics doorgelezen en heb een paar vraagjes.

Omdat ik een motor of scooter niet echt binnen kan stallen, wil ik weten of er mensen zijn die ervaring hebben met het buiten stallen van hun kostbare bezit?

Ik heb met name interesse in de Honda SH300i en de Aprilia Sportcity vanwege hun afmetingen en wendbaarheid, als geld geen rol zou spelen zou ik voor de Honda kiezen, maar vind die toch erg duur.

Wat mij verder opvalt is, dat er weinig te lezen is over de Yamaha X-Max, zijn er hier mensen die er een bezitten of er op gereden hebben, graag zou ik hun ervaringen lezen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
A.U. Tomaat
 
Welkom op het fenomenale, snel groeiende MOTORSCOOTER-FORUM.NL *O* *O* *O*

Ik heb geen ervaring met een Xmax.. maar kan je wel verzekeren dat de Honda SH300i en de Aprilia Sportcity niet lang in je bezit zullen zijn als je deze buiten wilt gaan stallen, datzelfde geld overigens ook voor de Xmax... '(

De zaak verandert natuurlijk wel iets als je in een buurt woont waar nog niet zo veel criminele marokkanen wonen, want de criminele tak van die betreffende bevolkingsgroep heeft jammergenoeg een erg goede smaak op het gebied van handige/snelle/relaxte vervoersmiddelen.

B|
 
Laatst bewerkt: