@Gerrit2...Hoi Gerrit, ergens anders op dit forum las ik een posting van jouw over resonanties v/d kap die over het achterwiel zit. Dat is bij mij ook zo en vind het bijzonder hinderlijk. Ik dacht eerst dat er wat met de motor aan de hand was. Zo jij ff uit kunnen leggen hoe jij dat precies hebt weggekregen? Moet daarvoor die kap eerst afgemonteerd worden? Misschien een klein foto-tje erbij zo helemaal te gek zijn. Bedankt alvast voor de moeite.
Groet van Aat2...
Vanmorgen vroeg die van mij opgehaald.
Eerste ritje zit erop. Wat rijdt dat simpel en soepel zeg. Gelijk al een stoplichtsprintje gewonnen van een CBR1000F, maar dat zegt niet zo veel. Ik was in ieder geval snel weg en voor je het weet zit je op de 100 km p/uur.
Klopt hoor, maar de eerste meters ben je echt lekker snel weg, zeker als je de situatie goed kent en precies weet wanneer het ligt op groen springt.Dan heeft ie toch zitten slapen op z'n cbr. Normaal wint ie dat makkelijk. Maar id als je snel reageert heb je al een hoop gewonnen.
Ja, ik rij hem zo rond de 80 tot 85 km per uur. En dat bereik ik gematigd, dus niet in een keer vol aan het gas. Maar op mijn woon/werk traject zit een stukkie van 4 km snelweg, daar ontkom ik haast niet aan. Het is erop en eraf, dus dat stukje heb ik even 100 gereden.Zeg Materazzi,
Dus je hebt je nagelnieuwe X-max ondertussen al. Al gelijk naar de 100km/u? Zover ben ik zelfs nog niet geraakt. Het snelste dat er op mijn teller kwam was hooguit 85. Ik rij zeker de eerste 100km's echt heel rustig om zeker geen schade aan het blok over te houden. Pas na 500km's zal ik nu en dan eens het gas opendraaien maar zeker niet vanuit stilstand, nu toch nog niet.
Wat ik wel merk is dat zelfs een 250cc in de stad met momenten echt wel veel power heeft. Jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Dat je niet altijd met het gas tegen de stuit kan rijden want dan gaat het al snel veel te hard.
Plaats eens een foto Materazzi