Yamaha XT600 SM, is dat nou wat?

laat je het weten als je toevallig naar brouwer gaat? mischien dat ik dan toevallig daar ga buurten...

Is goed! Ik wil graag eens met je praten...kan ik later een beter eindoordeel maken bij de aanschaf van zo\'n apparaat! :)
 
laatst ging ik harder op een recht stuk dan wie dan ook hier kan....


kzat in de thalys... kunst he?

hard rechtdoor is iets voor treinmachinisten :P
Ik kan harder.... Naar voren lopen in een rijdende thalys... :P

Je onderste tip zal\'k onthouden als ik weer eens hard rechtuit ga... [me]opeens weet je het... je wordt machinist...[/me] :)

XT600 als SM is nu definitief v/d baan, Ruud? Klinkt verstandig... Liever iets meer betalen voor iets dat het geld ook waard is, dan blijven zitten met een motor die maar half is wat je wil voor minder... :)
 
Heb al een paar leuke KTM LC4-machines gezien voor rond de 13000...VEEL geld weer, maar ja, je wil wat leuks he! :)

Liefst wil ik eigenlijk een Husky Nox, maar ja, die zijn zo duur! :)

Of een Husky 610, vind ik toch mooier dan een Duke II, die wielen vind ik zo lelijk...
 
Of een Husky 610, vind ik toch mooier dan een Duke II, die wielen vind ik zo lelijk...
tja, ik zit ook al naar een mooie set spaakwielen uit te kijken. Niks mis met de husk of een husa, maar niet te vergelijken met een duke he? Die moet je vergelijken met en 625sc of 640sm

ziet hier of hier
 
Laatst bewerkt:
Rev, die verander ik wel als ik de SM heb, hehe :) :) !

Maaruh, die Husaberg zijn ook gaaf hoor! Maar die zijn niet street-legal zo te zien (geen lampen).

zijn ze wel street-legal te krijgen, of moet je eerst moeilijk gaan doen bij de RDW??
 
Rev, die verander ik wel als ik de SM heb, hehe :) :) !
maar je hebt ook geen gsxr!
Maaruh, die Husaberg zijn ook gaaf hoor! Maar die zijn niet street-legal zo te zien (geen lampen).

zijn ze wel street-legal te krijgen, of moet je eerst moeilijk gaan doen bij de RDW??
zal wel ff fout op de site gestaan hebben :)
fs650e.big.jpg
 
Laatst bewerkt:
[me]Loki denkt dat husky nox een 14 jarig ventje is die supermotards mooi vind :Z [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan