Yessss ik heb de Fazer !!!

Pas even je profiel aan, want je hebt nu toch die Fazer :+
Hier regent het trouwens ook weer eens (ZH) '(
Je hebt helemaal gelijk !!!! Kon het toch niet laten, ben dus weer natgeregend. Stand : 250 km op te teller tot nu toe waarvan 150 regen. De dealer vond ook dat het vlekje op de tank (een zwart streepje van ongeveer 2,5 cm lang) niet kon op een nieuwe motorfiets en hij zou een nieuwe tank gaan reclameren bij Yamaha. Hopelijk zit daar ook niet weer zo'n rotsticker met waarschuwing op, dat ding zat aardig vast.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk !!!! Kon het toch niet laten, ben dus weer natgeregend. Stand : 250 km op te teller tot nu toe waarvan 150 regen. De dealer vond ook dat het vlekje op de tank (een zwart streepje van ongeveer 2,5 cm lang) niet kon op een nieuwe motorfiets en hij zou een nieuwe tank gaan reclameren bij Yamaha. Hopelijk zit daar ook niet weer zo'n rotsticker met waarschuwing op, dat ding zat aardig vast.


Mooie bike.
Gefeliciteerd !

We komen elkaar nog wel es tegen op één of andere Fazermeeting hè ...
Over die stickers op de tank : damn man ja, daar heb ik ook mee zitten kloten, nie normaal. Op zeker moment wou ik Yamaha gaan aanklagen daarvoor ;) Zeker toen ook WD40 en een föhn niet bleken te helpen.
 
Mooie bike.
Gefeliciteerd !

We komen elkaar nog wel es tegen op één of andere Fazermeeting hè ...
Over die stickers op de tank : damn man ja, daar heb ik ook mee zitten kloten, nie normaal. Op zeker moment wou ik Yamaha gaan aanklagen daarvoor ;) Zeker toen ook WD40 en een föhn niet bleken te helpen.

Met veel gevloek, een fohn, wd 40 en een paar nagels minder is het uiteindelijk bij mij wel gelukt. Als de fazermeetings niet samen blijven vallen met de obt's zal je me zeker tegenkomen. Hoop alleen dat jullie tegen een beetje regen kunnen, deze lijkt een continue regendans uit te voeren. Lijkt wel alsof ik een waterscooter hebt gekocht.
 
Je hebt helemaal gelijk !!!! Kon het toch niet laten, ben dus weer natgeregend. Stand : 250 km op te teller tot nu toe waarvan 150 regen. De dealer vond ook dat het vlekje op de tank (een zwart streepje van ongeveer 2,5 cm lang) niet kon op een nieuwe motorfiets en hij zou een nieuwe tank gaan reclameren bij Yamaha. Hopelijk zit daar ook niet weer zo'n rotsticker met waarschuwing op, dat ding zat aardig vast.
Nee, die sticker moet apart besteld en geplakt worden. Denk niet dat een dealer dat zou doen, zonder dat dat uitdrukkelijk gevraagd is.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe motor *D en heel veel plezier natuurlijk!

En zit die sticker er wel op: ff vragen of de dealer die eraf wil halen! Maar anders laten die dingen met flink wat goed heet water ook zo los.
 
Mooie bike en nog vele kilometers gewenst.
Deze jongen zoekt over anderhalve maand nog een beginnersbike... Een Fazer is daar toch zeer geschikt voor?
 
Mooie bike en nog vele kilometers gewenst.
Deze jongen zoekt over anderhalve maand nog een beginnersbike... Een Fazer is daar toch zeer geschikt voor?
Ik vind van wel. Ik ben zelf begonnen op een Fazer 600 en ik was daar erg tevreden over :) Genoeg power, vergevingsgezind, stuurt makkelijk, zit heerlijk etc!
 
Terug
Bovenaan Onderaan