Yihaa!! Geslaagd

Heeeeeeeeeey! Gefeliciteerd! En mooi ding man, die soes! :}

Om maar even met de deur in huis te vallen: Betekent dat dat je die demper van me wilt kopen? Want er hebben echt aardig wat mensen op geboden ondertussen, maar ik heb belooft hem te bewaren voor je, dus vandaar dat ik het even vraag.

Maar nogmaals proficiat!
 
Heeeeeeeeeey! Gefeliciteerd! En mooi ding man, die soes! :}

Om maar even met de deur in huis te vallen: Betekent dat dat je die demper van me wilt kopen? Want er hebben echt aardig wat mensen op geboden ondertussen, maar ik heb belooft hem te bewaren voor je, dus vandaar dat ik het even vraag.

Maar nogmaals proficiat!
verkoop em maar...ik moet nog meer dingen laten doen dus neem em direct mee in een dealtje als je snapt wat ik bedoel...wel tof dat je em nog ff hebt vastgehouden. Verkoop em maar aan de hoogste bieder ;)



En dit ben ik in mn 1e meters *D
soes1.JPG

Met dank aan Nice voor de foto :)
 
verkoop em maar...ik moet nog meer dingen laten doen dus neem em direct mee in een dealtje als je snapt wat ik bedoel...wel tof dat je em nog ff hebt vastgehouden. Verkoop em maar aan de hoogste bieder ;)



En dit ben ik in mn 1e meters *D
(Afbeelding)
Met dank aan Nice voor de foto :)

Done. :) En mooi ding man, super!
 
Wat zal dat toch een heerlijk gevoel zijn om geslaagd te zijn en vervolgens direct op zo'n super bike te stappen! Wedden dat je met een *D op de motor zat!!

Van harte en rijdt voorzichtig.

Nu hopen dat het lekker weer blijft tijdens je vakantie zodat je wat kilometers kunt maken! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan