Youtube Motor filmpjes topic

Die naam word vaker genoemd..
Maar buiten wie het daadwerkelijk is...

Het feit omtrend bestraffen aan de hand van content.. Dat is ook wel iets wat altijd een dingetje is. De een zegt ze kunnen je niets maken en de ander beweert dan weer van wel.

En weer een ander zegt ze doen er niets mee totdat ze je daadwerkelijk met eigen ogen het zien doen. En dat ze dan die beelden wel mee nemen..
Als dit nu dadelijk dus zwaar gaat wegen dat ze wel boetes gaan uitdelen en/of zelfs rijbewijzen invorderen aan de hand van filmpjes..
Dan kan je A wel heel veel van YT afhalen. B. is het dan niet heel kortzichtig dat ze het bij de een wel doen en bij de ander niet.. En dat eventuele haters de politie beelden van iemand toesturen die ze niet mogen om ze zo te kloten. Dan heeft de politie het wel extreem druk omtrend beelden onderzoeken.
 
Ik neem aan dat de politie dan wel kijkt naar nieuw materiaal en niet wat al ouder is, als ze nu meer filmt in Spanje. Of ze zijn haar onderweg tegengekomen. Zo te lezen eerder al een stopgesprek.
 
Ik denk dat het de laatste tijd meer gaat over de electrische brommer die ze ook heeft.
Daar rijdt ze meer mee op het achterwiel dan op twee wielen. En over mountainbike paden, over fietspaden, door parkjes, door voetgangersgebieden, dat soort dingen.
De teller is afgeplakt maar je ziet dat het niet langzaam gaat. En vaak op 1 wiel.

Als je al een paar keer een wijkagent bent tegengekomen en je weet dat je in de gaten gehouden wordt is het niet handig om door te gaan. Billen branden is op blaren zitten.
Wel hele mooie billen trouwens.
 
Kan aan mij liggen, want ik kijk nu op m'n smartphone, maar ik zie geen recente filmpjes van die Surron. Of heeft ze wat weggehaald?
Die billen is wat je veel ziet, het hoofd nooit. 😁
 
Het meest recente was van oud en nieuw denk ik waar ze met een groepje Surrons door de binnenstad aan het crossen waren.
 
Het meest recente was van oud en nieuw denk ik waar ze met een groepje Surrons door de binnenstad aan het crossen waren.

Ik kan het echt niet vinden op haar Youtube bij video's, shorts en ook niet bij Instagram reels. :) Tenminste, niet van zeer recent, of de politie moet haar op oude video's dan pakken. Maar dat lijkt me sterk, aangezien ze al een gesprek hebben gehad. Dan ga je niet nog eens op oud materiaal iemand pakken.

Maar goed, binnenkort heeft ze dat rijbewijs wel weer terug en in de tussentijd kan ze dan lekker verder met Onlyfans. Dat levert vast nog wel meer op dan YouTube. 8-)
 
mja... tot hoever terug kunnen ze dan nog iemand bestraffen.. Kijk als je al gesprekken gehad hebt dan is t verhaal natuurlijk anders. Dan ben je gewoon dom als je nog steeds dat soort content gewoon door te blijven posten.
Maar stel je hebt dat gesprek dan dus niet gehad... Wanneer ben je safe content van 10 jaar terug.. van 2 jaar terug.. Buiten dat je kunt ook videos uploaden dat wilt niet zeggen dat die dan net opgenomen zijn.. Dus kwa tijd van wanneer je het gefilmd heb en wanneer geupload.. Das toch ook een puntje.
 
mja... tot hoever terug kunnen ze dan nog iemand bestraffen.. Kijk als je al gesprekken gehad hebt dan is t verhaal natuurlijk anders. Dan ben je gewoon dom als je nog steeds dat soort content gewoon door te blijven posten.
Maar stel je hebt dat gesprek dan dus niet gehad... Wanneer ben je safe content van 10 jaar terug.. van 2 jaar terug.. Buiten dat je kunt ook videos uploaden dat wilt niet zeggen dat die dan net opgenomen zijn.. Dus kwa tijd van wanneer je het gefilmd heb en wanneer geupload.. Das toch ook een puntje.

Los daarvan, wie zegt dat jij het bent? Nu moet ik wel zeggen dat zij in dit geval ook haarzelf in rijdende positie toont (uiteraard wel met helm op), dus dan is het makkelijk om te bewijzen dat jij reed. Maar stel je ziet alleen een cockpit met snelheid, wie zegt dat jij het was en wanneer/hoe laat het was? Je mist dan best veel informatie.

Waarom is ze eigenlijk ex-MF'er? Ik zie dat ze echt al behoorlijk lang lid is/was en lekker aan het bijdragen was aan posts op het forum.



edit:
"Ondanks eerdere waarschuwingen bleef ze haar roekeloze gedrag vertonen. De politieagent verklaarde: "Afgelopen week betrapte ik haar opnieuw op ernstige verkeersovertredingen in Alkmaar, die ze vervolgens online deelde. Mijn geduld was op." Na verhoor is haar rijbewijs direct ingevorderd, en de politie heeft het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) op de hoogte gesteld voor verder onderzoek."
bron

Het is dus van afgelopen week en daarna online gepost (wat ik dus niet kan terugvinden op YouTube, maar dat zal dan wel weg zijn gehaald of op private zijn gezet). Daarmee meteen duidelijk dat ze (voor nu) niet terugkijken naar eerdere jaren maar echt naar de situatie na het stopgesprek.
 
Laatst bewerkt:
Ik keek vaak naar Moto Madness

Alleen de laatste paar maanden is er niks meer gepost...

Die keek ik ook nog wel eens. Misschien genoeg geld verdiend met filmpjes van anderen?
Mooie manier om geld binnen te halen, anderen de filmpjes (en schades) en jij alleen een compilatie maken.
Het is dan ook altijd hilarisch bij de originele filmpjes met crashes de reacties eronder van dit soort kanalen of ze de content mogen gebruiken.
Eerlijker zou zijn als ze dan ook de inkomsten delen met de 'inzenders', maar daar is geen beginnen aan.

Wel altijd handig als alles bij elkaar staat, maar ik blijf het altijd wrang vinden dat de persoon die ze verzamelt het geld krijgt, wat vaak met dit soort aantallen genoeg is om verder niet te hoeven werken. Maak je eigen content, al is dat veeeeeel lastiger om dan groot te worden en het kost vaak veel meer tijd om zo ver te komen.


Hier is trouwens nog een andere voor je om te kijken, wel met recente uploads; https://www.youtube.com/@moto-stars
Het enige is dat hij een extreem zouteloze stem heeft, wat mij nogal irriteert. :) Maar volgens mij moest dat van YouTube, omdat ze ook geen compilaties zouden accepteren. Je zou er wat bij moeten zeggen. AI voice-over is ook weer zoiets, want die heb je ook... :+
 
Die keek ik ook nog wel eens. Misschien genoeg geld verdiend met filmpjes van anderen?
Mooie manier om geld binnen te halen, anderen de filmpjes (en schades) en jij alleen een compilatie maken.
Het is dan ook altijd hilarisch bij de originele filmpjes met crashes de reacties eronder van dit soort kanalen of ze de content mogen gebruiken.
Eerlijker zou zijn als ze dan ook de inkomsten delen met de 'inzenders', maar daar is geen beginnen aan.

Wel altijd handig als alles bij elkaar staat, maar ik blijf het altijd wrang vinden dat de persoon die ze verzamelt het geld krijgt, wat vaak met dit soort aantallen genoeg is om verder niet te hoeven werken. Maak je eigen content, al is dat veeeeeel lastiger om dan groot te worden en het kost vaak veel meer tijd om zo ver te komen.


Hier is trouwens nog een andere voor je om te kijken, wel met recente uploads; https://www.youtube.com/@moto-stars
Het enige is dat hij een extreem zouteloze stem heeft, wat mij nogal irriteert. :) Maar volgens mij moest dat van YouTube, omdat ze ook geen compilaties zouden accepteren. Je zou er wat bij moeten zeggen. AI voice-over is ook weer zoiets, want die heb je ook... :+
wrang??? Wellicht eerder handig en slim gebruiken van andermans stupiditeit om zulke filmpjes op te sturen...???

Ze hebben trouwens wel een hele merchandise op hun website: Moto Blog
Hun primaire verdienmodel?
 
wrang??? Wellicht eerder handig en slim gebruiken van andermans stupiditeit om zulke filmpjes op te sturen...???

Ze hebben trouwens wel een hele merchandise op hun website: Moto Blog
Hun primaire verdienmodel?

Ze sturen het zelf in, of geven toestemming. Dat is helemaal waar!
Primaire verdienmodel is YouTube, daarna komt de merch. Al vraag ik me af hoeveel mensen dat kopen.
Het is in elk geval zeer lucratief om op die manier veel geld binnen te harken door het werk door anderen te laten doen.
Met 1,5 miljard views is daar denk ik minimaal 1 miljoen euro mee verdiend. Locatie van de kijkers is wel belangrijk, maar landen zoals Amerika en andere westerse landen betalen nog best veel voor ads. Leuk geld!

Daarom juist, dat weet toch iedereen?

Ik denk dat ze dachten dat het alleen water was. Dat had geen probleem geweest. Maar de videokwaliteit is slecht, dus ik weet niet hoe goed je al modder kon zien liggen als je het in het echt zag.
 
Ik keek vaak naar Moto Madness

Alleen de laatste paar maanden is er niks meer gepost...
Zoals ik het begreep heeft hij wat issues met YouTube omdat het niet zijn eigen content is wat hij post, maar vooral een verzameling van content van anderen. Dat mag niet zomaar van YouTube blijkt. Hij is nu aan het kijken hoe het zijn "eigen" content kan maken, zodat YouTube het accepteert. Dat is ook de de reden dat er nu zo'n irritante voice-over in die filmpjes zit.
 
Te dom voor motorrijden, het bestaat echt._O-
Haha prachtig, voor sommige mensen is het gewoon niet weggelegd.

Van m'n eigen kanaal, weet niet of dat zo mag, maar ook een oversteekje. Die gozer had nog nooit echt zand gereden en nu lekker spelen.

 
Terug
Bovenaan Onderaan