Youtube Motor filmpjes topic

Zoals ik het begreep heeft hij wat issues met YouTube omdat het niet zijn eigen content is wat hij post, maar vooral een verzameling van content van anderen. Dat mag niet zomaar van YouTube blijkt. Hij is nu aan het kijken hoe het zijn "eigen" content kan maken, zodat YouTube het accepteert. Dat is ook de de reden dat er nu zo'n irritante voice-over in die filmpjes zit.
dan zijn er wel meer kanalen die geen eigen content post.

ze zullen er hun handen wel vol mee hebben daar bij Youtube dan...
 
Zeker de helft hier denkt ook te kunnen rijden op sneeuw en ijs
En terecht 8-)O-)
FB_IMG_1492170062039.jpg
 
Kan aan mij liggen, want ik kijk nu op m'n smartphone, maar ik zie geen recente filmpjes van die Surron. Of heeft ze wat weggehaald?
Die billen is wat je veel ziet, het hoofd nooit. 😁
Lotte heeft ook OnlyFans. ;)
 
Sinds kort ook een Action Cam en wat gaan filmen!
Ben een echte noob met editen en color grading is nog lastig.
Als iemand tips heeft uiteraard welkom!!!

Op zich aardig filmpje.
Zaken die mij opvielen:
Onderbelichting in de tunnel.
Vrij vlot langs fietsers op het wegje met rode stroken.
Ongeduld bij het spoor.
Maatje komt op één wiel rechts voorbij.
Zenuwachtige gashand.

Aan de hand van je doel, knip je de wheelies of de wat saaiere stukken er tussenuit.
Want de ene kijker wil alleen maar wheelies zien, de andere stopt dan met kijken.
Dus, technisch prima filmpje, alles er omheen voor mij niet helemaal duidelijk 👍
 
Op zich aardig filmpje.
Zaken die mij opvielen:
Onderbelichting in de tunnel.
Vrij vlot langs fietsers op het wegje met rode stroken.
Ongeduld bij het spoor.
Maatje komt op één wiel rechts voorbij.
Zenuwachtige gashand.

Aan de hand van je doel, knip je de wheelies of de wat saaiere stukken er tussenuit.
Want de ene kijker wil alleen maar wheelies zien, de andere stopt dan met kijken.
Dus, technisch prima filmpje, alles er omheen voor mij niet helemaal duidelijk 👍
Onderbelichting in de tunnel: Ben ik met je eens, heb geprobeerd wat te knutselen maar werdt er niet beter op. Is onervarenheid
Ongeduld bij het spoor.: Ja wat dat moest voorstellen snapte ik ook niet.
Maatje komt op één wiel rechts voorbij: Zijn keuze, niet de mijne :P
Zenuwachtige gashand: Ja klopt. Ik heb de MT pas en nog niet heel veel ritjes mee gereden. Tis allemaal nog nieuw en wennen op hoe de motor reageert op t gas.

Verder had t filmpje ook niet echt een doel. Tis puur experimenteren op het moment.

Bedankt voor de tips !
 
Laatst bewerkt:
Net wat posts verwijderd i.v.m. zure reacties. De vraag ging over de kwaliteit van het gemaakte filmpje, niet over de debiele inhoud.

De vraagsteller wordt vanzelf ouder en wijzer of een rijbewijs armer als hij regelmatig dit soort filmpjes post. Agenten kijken mee op MF.
 
Net wat posts verwijderd i.v.m. zure reacties. De vraag ging over de kwaliteit van het gemaakte filmpje, niet over de debiele inhoud.

De vraagsteller wordt vanzelf ouder en wijzer of een rijbewijs armer als hij regelmatig dit soort filmpjes post. Agenten kijken mee op MF.
Reacties op de inhoud zijn prima, maar dan wel constructief aub.
Ik ben lerende, en een motorrijder met net 1 jaar ervaring. Maak ik fouten, zeker weten. Wil ik er van leren, zeker weten!

Iedereen heeft fouten gemaakt in zijn motor carriere, om iedereen dan maar te gaan afzeiken zonder verdere feedback is ook niet wenselijk.

Kortom, leer momentje voor mij en iets waar ik aandacht aan zal (moeten) besteden.
 
Sinds kort ook een Action Cam en wat gaan filmen!
Ben een echte noob met editen en color grading is nog lastig.
Als iemand tips heeft uiteraard welkom!!!


Mijn tip is: Als je je dashboard gaat blurren, doe dan ook je telefoon. Nu zie je gewoon hoe hard je overal reed (en ook nog eens gemeten met GPS), met uitzondering in de tunnel. Verder ben ik meer van de originele kleuren, hooguit wat meer contrast om bepaalde kleuren er wat beter uit te laten komen.
 
Net wat posts verwijderd i.v.m. zure reacties. De vraag ging over de kwaliteit van het gemaakte filmpje, niet over de debiele inhoud.

De vraagsteller wordt vanzelf ouder en wijzer of een rijbewijs armer als hij regelmatig dit soort filmpjes post. Agenten kijken mee op MF.
Desondanks heb ik weldegelijk de indruk dat hij lonkt naar bijval over zijn rijstijl en zijn vragen over de filmkwaliteit als excuus daarvoor aanwendt. Een kwestie van tussen de regels door lezen, iets dat iedere volwassene beheerst.
 
Desondanks heb ik weldegelijk de indruk dat hij lonkt naar bijval over zijn rijstijl en zijn vragen over de filmkwaliteit als excuus daarvoor aanwendt. Een kwestie van tussen de regels door lezen, iets dat iedere volwassene beheerst.
Zeer zeker niet mijn bedoeling. Ik was puur opzoek naar tips & tricks aangezien ik een totale leek ben op gebied van video editing.

Hoe dan ook wil ik verdere discussies verkomen en heb ik het filmpje weg gehaald. Het is mij duidelijk dat er fout gedrag in zit, en het is niet mijn bedoeling om dit over te laten komen als sociaal geaccepteerd gedrag, of goedgekeurd rijgedrag. Iedereen is verder vrij om daar zijn mening over te hebben, maar iedereen kan wel relativeren met dat ze zelf wat te enthousiast zijn geworden op de weg en dingen hebben gedaan die wellicht niet zo verstandig waren lijkt mij. En opnieuw, constructieve feedback doet meer wonderen dan iemand afzeiken. Zo is maar weer eens bewezen, lesje is geleerd.
 
Laatst bewerkt:
Zeer zeker niet mijn bedoeling. Ik was puur opzoek naar tips & tricks aangezien ik een totale leek ben op gebied van video editing.

Hoe dan ook wil ik verdere discussies verkomen en heb ik het filmpje weg gehaald. Het is mij duidelijk dat er fout gedrag in zit, en het is niet mijn bedoeling om dit over te laten komen als sociaal geaccepteerd gedrag, of goedgekeurd rijgedrag. Iedereen is verder vrij om daar zijn mening over te hebben, maar iederren kan zeggen wel dat ze zelf wat te enthousiast zijn geworden op de weg en dingen hebben gedaan die wellicht niet zo verstandig waren lijkt mij. En opnieuw, constructieve feedback doet meer wonderen dan iemand afzeiken. Zo is maar weer eens bewezen, lesje is geleerd.
Je hebt gewoon gelijk. Iedereen laat zich wel eens gaan, ook ik hoor. Nobody's perfect.
 
Je hebt gewoon gelijk. Iedereen laat zich wel eens gaan, ook ik hoor. Nobody's perfect.
Exact. Het belangrijkste is om anderen in hun waarde te laten. Dat je er een mening over hebt is helemaal prima, want het is tenslotte een vrij land. Maar houd het wel respectvol en beleefd naar elkaar toe.
 
Op zich aardig filmpje.
Zaken die mij opvielen:
Onderbelichting in de tunnel.
Vrij vlot langs fietsers op het wegje met rode stroken.
Ongeduld bij het spoor.
Maatje komt op één wiel rechts voorbij.
Zenuwachtige gashand.

Aan de hand van je doel, knip je de wheelies of de wat saaiere stukken er tussenuit.
Want de ene kijker wil alleen maar wheelies zien, de andere stopt dan met kijken.
Dus, technisch prima filmpje, alles er omheen voor mij niet helemaal duidelijk 👍
Ik zou wat kortere stukjes aan elkaar monteren: om langere tijd naar een rit op een doorgaande weg te kijken is niet zo spannend ;).

Ter vergelijking: als ik met m’n motormaatjes in Duitsland ga rijden kom ik thuis met zo’n 10 uur materiaal waarvan uiteindelijk een ‘film’ van pakweg 45 minuten overblijft. De tijd gaat met name zitten in het schiften van het materiaal en het bepalen hoe lang elk stukje in beeld blijft.

Daarnaast vind ik een vaste positie van de camera op de motor fijner kijken dan een camera op/aan een helm; dat wordt al snel onrustig.
 
Ik zou wat kortere stukjes aan elkaar monteren: om langere tijd naar een rit op een doorgaande weg te kijken is niet zo spannend ;).

Ter vergelijking: als ik met m’n motormaatjes in Duitsland ga rijden kom ik thuis met zo’n 10 uur materiaal waarvan uiteindelijk een ‘film’ van pakweg 45 minuten overblijft. De tijd gaat met name zitten in het schiften van het materiaal en het bepalen hoe lang elk stukje in beeld blijft.

Daarnaast vind ik een vaste positie van de camera op de motor fijner kijken dan een camera op/aan een helm; dat wordt al snel onrustig.
Thanks voor de tip!
Ik heb juist gekozen voor op de helm omdat er op mijn motor geen fijne positie is. Tevens vind ik het wel fijn om hem ook als "dashcam" te kunnen gebruiken en kunnen zien waar ik naar toe kijk.
 
Thanks voor de tip!
Ik heb juist gekozen voor op de helm omdat er op mijn motor geen fijne positie is. Tevens vind ik het wel fijn om hem ook als "dashcam" te kunnen gebruiken en kunnen zien waar ik naar toe kijk.
Duidelijk :Y. Niet te abrupt met je hoofd heen en weer bewegen, anders worden de kijkers misselijk :+.
 
Desondanks heb ik weldegelijk de indruk dat hij lonkt naar bijval over zijn rijstijl en zijn vragen over de filmkwaliteit als excuus daarvoor aanwendt. Een kwestie van tussen de regels door lezen, iets dat iedere volwassene beheerst.
Dus niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan