YZF R1 2009 (the beast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet op zoek naar een nieuwe kanekenplaat houder.
Mijn huidige heeft naar 3,5 jar trouwe dienst de achterband van dichtbij bekeken.
Gevolg nummerplaat kwijt en een kromme houder,ding was home made van RVS,waarschijnlijk naar 3,5 jaar op de achterband te hebben gekeken had ie der genoeg van en is er metaal moeheid opgetreden.

Dus wat hebben jullie zoal derop zitten,heb geen bevestiging nodig voor knipper of kentekenverlichting.
 
large


Ik heb een Rizoma plaathouder. Prachtig spul.
 
Ik heb er een uit een plaat aluminium ca.4mm dik gezaagd met de decupeerzaag en in de juiste hoeken gezet met een zetbank. Foto nog met knippers deze zijn er inmiddels af vanwege geintegreerd in het achterlicht.
full
 
zijn er al voor nadelen te noemen voor de 2009 R1 ?
ben te lui om alles door te lezen :P
ik hoor het wel
thanks alvast :)
 
nee,niet krom .blok gat in ,krukas aardige tik gehad ,wel vergeten accessoires te verzekeren . Krijg dagwaarde -O- ,moet nog ff kijken wat ik terug ga kopen ,nu Spies in de gp blijft rijden. -O-
Zo dan.. is een beste schuiver geweest dan of was die blokschade de oorzaak van de schuiver? De dagwaarde gebaseerd op een fiets zonder schade neem ik aan? Succes met alle afhandeling!!

zijn er al voor nadelen te noemen voor de 2009 R1 ?
ben te lui om alles door te lezen :P
ik hoor het wel
thanks alvast :)
Ze schijnen nogal moeilijk de warmte kwijt te kunnen.
 
Hey r1 2009 mannen,

NIKS OPSTUREN NAAR RDW!!

Ik heb ze vandaag gebeld, en wisten niks van een tweede brief..

Ik kreeg eerst een brief dat ik deel 1a moest inleveren ivm handelsbenaming R22 ipv Yzf-r1, 10 dagen later kreeg ik een brief dat ik alles moest inleveren (21mei 2010), ook het overschrijvingsbewijs..



Ik ben naar het poliitiebureau geweest, en die vertelden mij dat ik niks moest opsturen..

Omdat zij het niet vertouwen.. Als ik word aangehouden is er niks aan de hand!! Btw, het hele hoofdbureau stond verbaast.. Ik heb de twee brieven door een kenner laten nakijken, en brief één is door een laser geprint en brief twee door een iktjet printer..

Brief 2 staat ook gedrukt aan beide kanten, dat is iets wat de RDW nooit zou doen!! Er staat ook geen kenmerk bij, maar wel een mail adres(apart is het niet??)

Ik vraag jullie allen om deze twee of één brief om mee naar de politie te gaan en desnoods (als dat lukt zonder politie) naar het OM..

Maar nogmaals, er zit iemand bij de RDW die extra geld wil verdienen door motorfietsen op zijn naam te schrijven of te verkopen.. En dan op te laten halen..

STUUR GEEN KENTEKENBEWIJS OF OVERSCHRIJVINGSBEWIJS NAAR DE RDW!!!

k ga er werk van maken!! dmv onderzoek!

Ik hoop julie allen voldoende geinformeerd te hebben!!

Met vriendelijke groet,

Svanos
 
~
Hey r1 2009 mannen,

NIKS OPSTUREN NAAR RDW!!

Ik heb ze vandaag gebeld, en wisten niks van een tweede brief..

Ik kreeg eerst een brief dat ik deel 1a moest inleveren ivm handelsbenaming R22 ipv Yzf-r1, 10 dagen later kreeg ik een brief dat ik alles moest inleveren (21mei 2010), ook het overschrijvingsbewijs..
Ik ben naar het poliitiebureau geweest, en die vertelden mij dat ik niks moest opsturen..



Volgens mij een broodje aap verhaal :? . Ik heb namelijk ook gebeld naar het nummer van de RDW (dit wel gechecked of dit het juiste nummer was via de RDW site). Ik kreeg een mevrouw aan de lijn en ik vertelde dat ik er ook moeite mee had om al mijn papieren op te sturen, ik kreeg van haar ook de optie om ze om te wisselen op een regionaal RDW kantoor. Dus het is niet een of andere 1mans actie van een fout iemand van de RDW want de hele RDW weet er van. Overigens had ik hier op het topic ook al vragen gesteld en er was iemand die bij het RDW-kantoor wat bij hem op de hoek zit binnen gelopen en had het daar geregeld. Ik heb mijn papieren opgestuurd met de tip om kopieen te maken en de brief met het verzoek om ze op te sturen tijdens het rijden bij me te houden voor het geval dat je aangehouden wordt door de politie. De nieuwe kenteken bewijzen heb ik keurig na een paar dagen terug gekregen en heb ze net gecontroleerd op echtheid en zie er niets verkeerd aan.

Maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de uitkomst van het onderzoek wat volgens Svanos gestart is, lijkt erop dat er wat mensen langs elkaar heen werken ;) .
 
Ik heb hem naar Assen opgestuurd nadat ik eerst contact heb gehad met rdw,naar 5 dagen kreeg ik gewoon nieuwe papieren met anderen handelsbetekenis.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb gewoon nieuwe papieren gekregen, Heeft de Daeler geregeld en ook al zijn R1 'nen hebben nieuwe gekregen, Het staat er gewoon verkeerd op het is ook een Yzf R1 en geen rn nummer.

Niets mis mee hoor, een beetje vertouwen in de mensheid is nooit weg. Je hooeft ook niet alles op te sturen alleen je deel A
 
Ook ik heb gewoon nieuwe papieren gekregen, Heeft de Daeler geregeld en ook al zijn R1 'nen hebben nieuwe gekregen, Het staat er gewoon verkeerd op het is ook een Yzf R1 en geen rn nummer.

Niets mis mee hoor, een beetje vertouwen in de mensheid is nooit weg. Je hooeft ook niet alles op te sturen alleen je deel A
de YAMAHA R1 is weer goed bezig in de SBK :}

Cal-Crutchlow-testing-the-Strerilgarda-Yamaha-R1-at-Valencia.jpg


Crutchlow.jpg
 
Hallo Forumers

Ik heb sinds zaterdag een nieuwe zwarte r1 opgehaald wat een geweldige motor.
Had hiervoor een Gsxr K7 maar wou een keer wat snellers.
Nu zoek ik alleen nog een setje akra en nog meer aftermarkets.
miscchien hebben jullie nog wat liggen ?

Zal snel foto`s posten
 
Hallo Forumers

Wie kan mij uitleggen hoe ik mijn gearindicator lampje kan verstellen hij brand al bij 6500 toeren ofzo.
Of is dit voor het inrijden ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan