Da`s ook een goede kanshebber. En makkelijk om zelf te controleren!Hoog stationair is een gevolg van arremoe. Hoor je de brandstofpomp lopen op het moment dattie er mee stopt? Het is ook niet ondenkbaar dat er een benzineleiding dubbel zit onder de tank, ben je ook niet de eerste mee.
Hoog stationair is een gevolg van arremoe. Hoor je de brandstofpomp lopen op het moment dattie er mee stopt? Het is ook niet ondenkbaar dat er een benzineleiding dubbel zit onder de tank, ben je ook niet de eerste mee.
elektrieke pompZit er op het model uit het topic een vacuumgestuurde brandstofkraan?
nummer 18 heeft 2 aansluitingen. Een voor de uitgaande brandstof, en de tweede?
schroevedrasirrkrasn
Telefoon zonder autocorrectie...
nummer 18 heeft 2 aansluitingen. Een voor de uitgaande brandstof, en de tweede?
Vapour-lock?
Loopt je toevoerslang benzine mss vlak langs het blok?
De tweede zit aangesloten op de inlaat van de 1e cilinder geloof ik.
/QUOTE]
Als dat zo is, dan is er toch een vacuumaansturing van de benzinekraan. Dan kan het zo zijn dat de vacuumklep onvoldoende open wordt gezogen, waardoor eer naar verloop van tijd een brandstoftekort/te laag brandstofniveau in de vlotterkamers komt. En daardoor je probleem ontstaat.
Ik heb zoiets namelijk wel een keer gehad. Niet het eerste waar je aan denkt, dus je zoekt je een ongeluk totdat je het gevonden hebt.