ZAC 18 Sept. Assen

ZOMERAVONDCOMPETITIE CIRCUIT VAN ASSEN


TIJDSCHEMA MOTORFIETSEN      ZATERDAG 18 SEPTEMBER 2004

      -------------------------------------------------------------------------
06.30      uur            inschrijven en keuren (Let zelf op S0 en S1 eerst)

09.05 uur            vrije training S 0
09.20 uur            vrije training S 1
09.35 uur             vrije training S 3
09.50 uur            vrije training S 2
10.05 uur            vrije training F 4
10.20 uur            vrije training F 5
      ---------------------------------------------------------------------------
10.35 uur            tijd training S 0
10.50 uur            tijd training S 1
11.05 uur            tijd training S 3
11.20 uur            tijd training S 2
11.35 uur            tijd training F 4
11.50 uur            tijd training F 5
      ---------------------------------------------------------------------------
12.05 uur PAUZE      12.30 uur Rijdersbriefing nabij de toren
      ---------------------------------------------------------------------------
13.05 uur            1e manche S 0             8 ronden (1 opwarmronde)
13.25 uur            1e manche S 1             8 ronden (1 opwarmronde)
13.45 uur            1e manche S 3             8 ronden (1 opwarmronde)
14.05 uur            1e manche S 2             8 ronden (1 opwarmronde)
14.25 uur            1e manche F 4             8 ronden (1 opwarmronde)
14.45 uur            1e manche F 5             8 ronden (1 opwarmronde)      
      -----------------------------------------------------------------------------
15.05 uur            2e manche S 0             8 ronden ( 1 opwarmronde)
15.30 uur            2e manche S 1             8 ronden ( 1 opwarmronde)
15.55 uur            2e manche S 3             9 ronden ( 1 opwarmronde)
16.20 uur            2e manche S 2             9 ronden ( 1 opwarmronde)
16.45 uur            2e manche F 4        9 ronden ( 1 opwarmronde)
17.10 uur            2e manche F 5             9 ronden ( 1 opwarmronde)      
---------------------------------------------------------------------------------

Afhankelijk van het aantal deelnemers kunnen klassen worden samengevoegd of het aantal rondes gewijzigd.

                  daarna prijsuitreiking op het podium
 
Als er niet genoeg inschrijvingen zijn, dan rijdt iedere groep een race extra, dus in totaal 3 wedstrijden.

Maar, dan moeten we 13,50 euro bijbetalen, belachelijk!
 
Ik heb het vanavond van x gehoord maar ik geloof het ook niet!
we zouden dan nog een alternatief schema van Ria ontvangen of niet???

Nah eerst maar es afwachten hoe druk het wordt denk!!
En zolang we meer kunnen rijden :]
 
Veel plezier en veilige kilomters gewenst de laatste race dag op Assen voor diegene die meedoen.
Ik kan deze keer niet want ik ga morgen op vakantie, op vakantie gaan is toch ook wel leuk.
Tot gauw bij de eerst volgende race, die wil ik er zeker weer bij zijn.
Groet,



Patrick van Es.
 
Ik kom zelf zaterdag ook rijden: er is dus minimaal 1 rijder. Afscheid van een mooie tijd in de ZAC; zou ik dan ook zo'n narcistische zuurpruim worden en nog jaren mijmeren over mijn eigen rondetijden?

Hoorde overigens ook uit 'betrouwbare' bron dat als ik de enige ben, ik de complete circuit-, ambulance- en transponderhuur zal moeten betalen. En dat ik ook de vakantie van de DNRT zal moeten betalen :?

Bijbetalen:
bij 100 deelnemers 24,75
bij 50 deelnemers 37,85
bij 25 deelnemers 76,12
bij 10 deelnemers 195,28
bij 2 deelnemers delen we de huurprijzen

hahaha....
 
Laatst bewerkt:
Hoorde net dat als we met een oneven aantal deelnemers komen we allemaal verplicht een standaard uitlaat moeten kopen bij de DNRT voor 400,- :(

Het moet niet gekker worden (krijgen ze KNMV-Cup kuren?)




Niet :X maar :]
 
Ik hoop er bij te kunnen zijn op 18 sept. Ik ben 3 maanden geleden betrokken geweest bij een motorongeluk op de openbare weg (daar kom ik nu dus ook niet meer met de motor). Ik heb bij dat ongeluk me scheen en kuitbeen gebroken. Nu heb ik een stalen pin in me scheenbeen. 3 maanden geleden leek het erop dat het na ongeveer 3 maanden wel over zou zijn. Dit is bijna het geval, de 2 botten die waren gebroken zijn redelijk hersteld, echter zijn waarschijnlijk met de operatie zenuwen beschadigd. Nu kan ik dus nog steeds niet zonder krukken lopen. Ik ben hard aan het oefenen en het gaat telkens beter (lees: met minder pijn) Gister heb ik voor het eerst weer op de motor gereden en dat blijkt goed te gaan. (ik had gezegt nooit meer op de openbare weg te rijden, maar vond het wel verstandig om in ieder geval nog 1 keer een rondje te rijden om geen 'trauma' over te houden aan het ongeluk).
Als alles goed gaat hoop ik 18 sept. er bij te kunnen zijn. Ik schrijf me dan in in de S0 en ga lekker voor mezelf rondjes rijden. Niets geen wil of drang om te strijden voor een podium of het verbeteren van een tijd. Enkel en alleen rondjes rijden! :]
Het streven om morgen mee te kunnen doen in de ZAC op Assen is toch niet haalbaar Zelf wil ik wel heel graag maar helaas zijn pa en ma het er niet mee eens. Om dwars te liggen krijg ik de auto en aanhanger helaas niet mee waardoor het voor mij onmogelijk is om in Assen te komen. ;( Misschien hebben ze ook wel een beetje gelijk, maar deze jonge racer wil van elke minuut op het circuit gebruik maken. Maar deze keer bijkt helaas onmogelijk

Wel heb ik me ingeschreven (Leo van Affetto Ducati heel erg bedankt!!!!!!!!! :} ) voor 10 oktober op Croix.

Robbert
 
Ik kom alleen kijken helaas '(

Woensdag onderuit gegaan en genoeg schade om niet te rijden morgen, einde seizoen dus |(

Maar ik kom mijn idool Mosselman natuurlijk wel even aanmoedigen :} :}
 
Ik heb echt zin in morgen.
Vanavond de motor even inladen en de rest van de troep.
morgen vroeg op pad,denk een uurtje of 5.
Normaal rij ik in de S2 met me vobis,maar die is alweer verkocht :9
Morgen heb ik mijn vuurdoop in de S3 met me nieuwe speeltje.
Hebt een Soes GSXR 600 K4 gekocht,voor in de Juniorstock voor volgend jaar *D *D
Morgen even testen op het mooie Assen :] :] :] :]
Hopen dat het een beetje een geslaagt dagje gaat worden


ZAC #510,tot morgen
 
hoi mijn vader rijd morgen ook op assen nu niet met zijn laverda maar op een ducati 900ss dus voor jullie allen die morgen op assen rijden veel plezier en KIEK UUT mary

Bijlage: 045_0912.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan