Zaterdag 14 april BMW toer-en pannenkoekenmeeting

...kan trouwens maar zo zijn dat wij ons morgen nog afmelden...
...ja, ja..., ik weet het : watje enzo...

...maar..., de afgelopen anderhalve week zijn niet goed geweest voor mijn nachtrust, en ik zit bijvoorbeeld nu al bijna te knikkerbollen voor het beeldscherm...



...pffff..., ongekend veel dingen aan mijn hoofd, en administratieve dingen die ik nog moet afwerken...

...naar aanleiding van..., nou ja U weet het wel...
 
Ik zal morgenvroeg nog even een doekje over de Brommert halen (vanavond geen zin meer in :P ) en dan ben ik er klaar voor! M'n knie protesteert nog wel een beetje, dus als ik morgen afstap als een oud mannetje dan weten jullie waar het aan ligt ;)

Tot morgen :W




PS. Betekenen al die afmeldingen trouwens dat er meer pannenkoeken overblijven? :9 ;)
 
Ik denk dat de cafebaas minder blij is. Normaal gaat de Centuur pas om 12:00 uur open.
Maar gezien de verwachte omzet :$ was hij bereid om eerder open te gaan.
Maar wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. ;) ......we zien wel.


Hij zorgt voor vers appelgebak. :9
 
Laatst bewerkt:
...ja..., en als je de reden weet...?!
...pffff...

...zo'n proefrit op zo'n rukkelige K1600 kun je volgende week ook wel doen...



...toegegeven, het stofzuigergeluid op zo'n K1600 zou misschien wat kunnen zijn...
...maar jeetje zeg, wat heeft dat ding een aan-uit effect van het gas, en wat komen er toch nare geluiden uit die versnellingsbak...

...luister maar us...


...zou maar zo de beste sport-toerer kunnen zijn ; zegt de meneer...

en vervolgens zie je de RT uit beeld verdwijnen ........
 
Voorlopig is er geen sprake van warm lenteweer. Toch wordt het vandaag geen onaardige dag. We beginnen met een mix van wolken, opklaringen en mist. Na het oplossen van het ochtendgrijs komt de zon goed tevoorschijn.

Vanmiddag blijft het in de kustgebieden vrij zonnig. In het binnenland worden stapelwolken steeds dikker en ontstaat een enkele bui. Het wordt 10 graden aan zee tot 13 in het oosten. Er staat een zwakke tot matige noorden- tot noordwestenwind, windkracht 2 tot 4.

Vanavond raakt het overal half tot zwaar bewolkt. De noordenwind trekt vannacht aan zee aan tot vrij krachtig, windkracht 5. Bij dit alles koelt het af naar een graad of 3.



... :/ ...
 
Pfff, geen telefoontje gehad van de huismussen -O-

Hier in het westen strak blauwe hemel en wel 2,5 graden.

Op de daken van de bijgebouwen van het Sjatootje ligt bevroren rijp. :/

De langewollen onderbroek maar weer uit het vet gehaald.
 
We zijn niet van suiker :)

En na die stortbui van woensdagmiddag zal het vandaag niet veel voorstellen.
 
We gaan er met zijn allen een mooie dag van maken. :]

En dat is het geworden met dank aan alle deelnemers en natuurlijk het mooie weer.
Kortom een leuke dag met een gezellige groep en lekkere appeltaart(en) :9 en als afsluiting #281 (weet nog steeds niet wat er nou in zat _O- ).


Groet,

Sibrand
 
Hele gezellige dag gehad en leuke mensen ontmoet ( ik bedoel de bediening van het pannekoekenhuis natuurlijk ).
prachtige route en goed georganiseerd.
iedereen bedankt voor deze leuke dag.

Mvg Klaas
 
Hele gezellige dag gehad en leuke mensen ontmoet ( ik bedoel de bediening van het pannekoekenhuis natuurlijk ).
prachtige route en goed georganiseerd.
iedereen bedankt voor deze leuke dag.

Mvg Klaas


ja, ja, zo'n beoordeling omdat je als laatste je eten kreeg.

zo'n 360 km. getoeRT en het was een leuke RiT.

De thuisblijvers en K1600GT probeerders hebben weer heel wat gemist.
 
We zijn niet van suiker :)

En na die stortbui van woensdagmiddag zal het vandaag niet veel voorstellen.
Nou??! :+ Culemborg was gelukkig net ver genoeg om weer netjes op te drogen :)

een kleine impressie
Met dank aan allen die er een geslaagde dag van hebben gemaakt. *D
Het was inderdaad een geslaagde dag!
Mooie route :] , goede voorrijder ;) , prima tussenstop :Y , lekkere pannenkoek :9 en niet te vergeten: een gezellig gezelschap! *D

Bedankt voor de organisatie. Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Wij weten het niet van jullie..... :?














Maar wij hebben een leuke dag gehad...... *O*
Bedankt allemaal!


Binnenkort een linkje naar youtube :Y
 
Laatst bewerkt:
...zoooowwww..., wij melden ons ook weer binnen...! (20.10 uur weer thuis)


...aanvankelijk van plan om ook een binnendoortocht te doen richting huis, maar..., met een vlot dalende temperatuur er toch maar voor gekozen om vlotjes een handjevol A-wegen onder de vreemd afgesleten Michelins door te laten rollen...

...en dan hè ; dan heb je bijna een constante 140 op de klok staan, komen er gewoon 2 gasten op 2 Harley's voorbij blaffen...

...beetje boos kijken natuurlijk die jongens ; zwarte Harley onder de bips, hoopies herrie uit mega dikke pijpen, en maar gas geven die knapen...

...keek er van op ; want normaal gesproken tokkelen die jongens een beetje maar wat aan, maar deze bulderden dus gewoon heel vlotjes de koele avond in...



...maar..., ons 'n mega-prima dag gehad vandaag !...
...'n top rit (maar dat had ik Jan al in zijn oor gefluisterd), hartstikke gezellig zo, en een fraai tempo...

...en bij thuiskomst stond er 482 kilometer meer op de digi-teller...

...het hoofd is nog steeds niet leeg, maar wel een beetje opgeruimd zeg maar...


...'k zal morgen FF kijken of de plaatjes nog zin hebben om hier gepost te worden... ;)






...oh ja..., ik heb vanavond die wannabee-K1600 Piloot al even bijgepraat over vandaag..., en hij zat huilend op de bank...
...had toch spijt van die proefrit, en spijt dat hij niet met ons is gegaan...

...'t zal 'm leren...


...tssss....
 
Laatst bewerkt:
RoLoo en GLK ff bijpraten....:



...oh ja..., ik heb vanavond die wannabee-K1600 Piloot al even bijgepraat over vandaag..., en hij zat huilend op de bank...
...had toch spijt van die proefrit, en spijt dat hij niet met ons is gegaan...

...'t zal 'm leren...


...tssss....

_O- _O- _O-

Lees alleen maar positieve berichten........ ;)
Jammer dat het gisteren op de 14e was.... Je kleindochter die 1 jaar wordt is toch ook wel heeeeeel leuk hoor :9
Volgende keer beter zullen we maar zeggen he..... *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan