Zaterdag en/of zondag 14 & 15 juni Nordschleif

Misschien laat maar ik lees het nu pas! Paul beterschap! En Karin dan natuurlijk ook sterkte! Je stond toch bij mij ook bekend als de ervaren Ringman, had niet gedacht dat jij eraf zou gaan. Dat is natuurlijk fout om te denken, want met motorrijden weet je het nooit, maar de verbazing is daarom groot! Ik kan me voorstellen dat je er nu over denkt om te stoppen, aangezien de laatste tijd nogal duidelijk wordt hoe snel het kan gaan. Toch nog even goed over nadenken, want je ziet hoeveel mensen nog een keer achter je willen rijden op de Ring ;) In ieder geval beterschap!
 
Dit weekend waren wij met Paul en Karin op stap om o.a. wat leuke foto's van Paul te maken. Wat jullie hebben kunnen lezen liep dus dat allemaal iets anders als gepland. Wat een leuk weekend had moeten worden, liep uit op een paar ziekenhuis bezoeken in Koblenz.

Paul vroeg mij of ik een paar foto's kon maken bij Breischeid. En daar staat hij dan ook op de foto nog zijn pak aan te trekken, klaar voor een rondje die hij toch anders gepland had als dat hij zou eindigen. Ik ieder geval heb ik nog een serie foto's gemaakt van alles op en rond de ring.

De foto's zijn te zien op:
http://community.webshots.com/album/77169468abUgyh
en
http://community.webshots.com/album/77176890qpXHRd

Je kunt zo groot bekijken door onder aan de foto te klikken op View Full Size.
De foto's zijn allemaal gecomprimeerd, dus niet gelijk de originele kwaliteit.

En op een spoedig herstel voor Paul :] ! en Karin veel sterkte :} !
Groeten Peter en Ingrid
 
Dit weekend waren wij met Paul en Karin op stap om o.a. wat leuke foto's van Paul te maken. Wat jullie hebben kunnen lezen liep dus dat allemaal iets anders als gepland. Wat een leuk weekend had moeten worden, liep uit op een paar ziekenhuis bezoeken in Koblenz.

Paul vroeg mij of ik een paar foto's kon maken bij Breischeid. En daar staat hij dan ook op de foto nog zijn pak aan te trekken, klaar voor een rondje die hij toch anders gepland had als dat hij zou eindigen. Ik ieder geval heb ik nog een serie foto's gemaakt van alles op en rond de ring.

De foto's zijn te zien op:
http://community.webshots.com/album/77169468abUgyh
en
http://community.webshots.com/album/77176890qpXHRd

Je kunt zo groot bekijken door onder aan de foto te klikken op View Full Size.
De foto's zijn allemaal gecomprimeerd, dus niet gelijk de originele kwaliteit.

En op een spoedig herstel voor Paul :] ! en Karin veel sterkte :} !
Groeten Peter en Ingrid

Hoi Peter en Ingrid,

alweer wat van de schrik bekomen? Begrijp erg goed dat t niet lekker was om dat telefoontje van mij te krijgen toen het ongeluk gebeurd was :(

Je foto's zijn erg mooi! Die foto van mij en Rene samen is ook erg tof! En ERG groot :+ (http://community.webshots.com/sym/image6/7/66/73/77176673tReJUG_fs.jpg)
 
Das niet fijn Paul.
Ga je een tijdje zoet mee zijn. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen (relatief).

Beterschap!!!!
 
Het is wel heel heel erg fijn dat er op zo'n moment bekenden in de buurt zijn of minimaal mensen die je goed willen helpen want anders wordt je echt gek !!

Zeker nu dit in het buitenland is gebeurd is het handig om een paar halve duitsers zoals Joost en Fabian in de buurt te hebben :X Ze spreken de taal behoorlijk dus dat is handig en volgens mij heeft Fabian EHBO :}

Goed werk gaste :}
 
Nou gelukkig ga je weer helemaal herstellen :)

Veel sterkte toegewenst de komende tijd, ook aan familie en vrienden!
 
De foto's zijn te zien op:
http://community.webshots.com/album/77169468abUgyh
Je kunt zo groot bekijken door onder aan de foto te klikken op View Full Size.
De foto's zijn allemaal gecomprimeerd, dus niet gelijk de originele kwaliteit.
Groeten Peter en Ingrid

Zie net dat er nog een fotootje van Fabian en mij in je map staat. Jammer dat we net niet beiden in één beeld te vangen waren...big deal, leuke foto.
 

Hihi, zo zie je maar weer dat ik ook kan toeren, LOL!

De duo (een zoon van een kennis van René die het oude pak van Paul heeft gekocht) die achterop mee mocht rijden zal hem érg gaaf vinden, hij heeft even gevlogen op Flugplatz en even meegemaakt wat 250 is op de Döttinger Höhe, hij SMS't er nu nog over...hmmm, weer iemand 'geïnfecteerd'...is dit wel slim?

Maar ja, hij was in elk geval erg blij dat ik mijn woord had gehouden en mijn 2e set Dainese had meegenomen en was zichtbaar in de wolken. Hij bleef maar rondkijken en zwaaien naar het publiek, kleine moeite om iemand een plezier te doen. Hartelijk dank :} aan diegene die de foto heeft gemaakt!
 
Achter wie moet ik nou mn 8.30 gaan rijden met mn jaarkaart Paul? ;(

8.30 is goed te doen maar het lijkt me beter weer wat zekerheidsmarge in te bouwen, als je het M-F de laatste tijd leest word je weer eens met de neus op de feiten gedrukt. Je bent nu eenmaal uitermate kwetsbaar als motorrijder, ook al rijd je met de beste spullen...

Er zijn er genoeg die willen voor rijden maar natuurlijk hopen we dat Paul ook weer gaat rijden op de Ring!

Lees de 1e alinea, een pagina uit het Motorrad Ringbuch uit 1989...

full
 
Ik zou jou liever weer op de motor zien ;)

Hoe is verder? Alles beweegt nog? En met je motor?

Is prima met mij, ik heb echt niks, toen ik het las van Paul schrok ik echt onwijs, heel raar gevoel en dan realiseer ik me weer dat ik zo ontzettend veel mazzel heb gehad.
De motor is uit mekaar, staat nu een frame met blok en achterwiel in de garage, maar eerst tentamens, dan frame naar richter. Wel HOOP schade maarja.

Ik heb eigenlijk soort van met Paul de afspraak staan dat ik mijn rondje nog ga afmaken, achter hem aan, met de gele cbr (dat wordt nog een hoop klussen), dus de berichten dat ie niet meer zou willen rijden...t zou erg jammer zijn.

Paul dat je maar snel mag herstellen, wat moet je nou daar zonder M-F?

Hoe lang duurt het hele gebeuren van een gebroken wervel eigenlijk?
 
Ik hoor 5/10 minuten geleden dat Paul gevallen is op de ring en hierdoor zijn ruggewervel heeft gebroken o,ik schok mij werkelijk de golera.
Ik lees niet alles op het M-F(en hebt dit topic nog niet helemaal doorgelezen)...vandaar mijn reactie die een beetje laat is.

Paul...vriend....veel sterkte en snel herstel.

Ik hoor van alle kanten shit en maak het zelf ook mee.........het is tot nu toe een bar slecht motorjaar.
 
Ik verwachte zoals bijna iedere week weer enkele actie fotos te zien in dit topic, maar halverwege schrik ik me kapot! De persoon waarvan je het het minst verwacht.. '( Het kan altijd en overal gebeuren blijkt maar weer, hoop dat je er weer helemaal bovenop komt (maar dat moet gaan lukken aan de berichten hier te zien). Snap wel als je nu zou stoppen met rijden..het had ook heel anders kunnen aflopen.. Diep respect als je weer op de motor stapt..Motorrijden is een verslaving 8-) Think about the good times!

Veeeel sterkte met het herstel en de papierwinkel die nog gaat volgen. Hoop dat je er weer gauw bovenop bent! Vind wel dat Fabian/Joost/iedereen die ik nog vergeet die hem geholpen hebben wel een bedankje verdient hebben. Top gedaan! :} Zo zouden er meer moeten zijn...
 
Nou ik ga morgen weer "even" naar Paul om te kijken hoe het met hem gaat. Ik zal morgen wel ff posten wat hij zelf allemaal vind.... Ik print morgen een berg reacties uit en neem die voor hem mee, motorboekje erbij en dan wil die vast weer gaan rijden.... :9
 
Paul, ik wens je van harte beterschap en een zeer voorspoedig herstel.

Milad en ik wilden je zondag ook nog even op komen zoeken, maar gezien de afdeling waar je lag en het feit dat Bart en Joeri al op bezoek waren zou dit wellicht te druk zijn geweest.

Ik hoop tevens dat je toch weer op de Ring komt rijden ondanks dit ongeval, het zou echt erg jammer zijn als je ermee zou stoppen. '(

Sterkte in ieder geval...(ook voor Karin)

Greetz Frans :)
 
Shit happens blijkt voor de zoveelste keer.......

Beterschap Paul, een spoedig herstel en rap naar NL.
Enne...die rugwervel....komt goed. Ben het levende bewijs.

Als iemand Paul's ziekenhuisadres in NL heeft graag berichtje.
Kunnen we kaartje(s) sturen. :]

Peter
YZF R-club.
 
Vanmorgen een SMSje van Karin ontvangen.
Paul begint al weer aardig de oude te worden :)
Vrijdag gaan ze bekijken wanneer hij naar Nederland vervoert mag worden.

Tot zover het laatste bericht.

Groetjes Peter en Ingrid
 
Terug
Bovenaan Onderaan