zelf carbon look folie aanbrengen

Martinph

MF'er
16 feb 2006
146
0
wie weet hoe je zelf carbon look folie aanbrengt en waar je het koopt en hoeveel het kost.
ik heb bij de grootte beurt op veronica ook wel eens iets met een bad met carbon folie gezien, hoe werkt dat en wat kost het.
heeft iemand een idee, over het hoe wat en waar????.
het lijkt me wel mooi om mijn zijkappen en luchtfilterhuis ermee te doen, maar ook bepaalde onderdelen van mijn kuip.

IEMAND EEN IDEE???????
 
wie weet hoe je zelf carbon look folie aanbrengt en waar je het koopt en hoeveel het kost.
ik heb bij de grootte beurt op veronica ook wel eens iets met een bad met carbon folie gezien, hoe werkt dat en wat kost het.
heeft iemand een idee, over het hoe wat en waar????.
het lijkt me wel mooi om mijn zijkappen en luchtfilterhuis ermee te doen, maar ook bepaalde onderdelen van mijn kuip.

IEMAND EEN IDEE???????
Ik weet dat Xtremebiker dit heeft gedaan ooit... je kunt 'm mailen op info apestaartje xtremebikz.nl

greetz Rob
 
Ik heb het ook laten doen door iemand voor mijn oude zx-12r. was echt mooi geworden en prijs viel me best mee! Zag daarna dat een spuiter bij wie ik een onderdeeltje ging laten spuiten, dat hij het ook deed. Deze link is van het spuitbedrijf.

www.sturgis.nl
 
Carbonlook stickervellen kun je volgens mij bij een beetje motorzaak wel kopen. Heb het tenminste al een aantal keer zien hangen. Maar dat is eigenlijk alleen mooi voor vrij vlakke oppervlaktes, omdat je het anders nooit mooi krijgt. Dan met dat bad wat jij bedoelt lijkt me inderdaad wel een mooie methode, heb het ook meerdere keren op tv gezien maar heb er zo verder geen info over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan