zelf een moto ontwerpen???

opzetje van een in kleur (plus minus 30 min)

[afbeelding]

nu een beetje werken aan me ellipsen en details, dat ziet er nog echt ruk uit,
oja voor de duidelijkheid de laatste twee zijn op a3 formaat getekend. dus meeste foutjes zie je , maar voordeel is dat je veel details erin kan stoppen. en als je het dan verkleind lijkt het veel realistischer

probeer anders eens met ellips mallen en constructie lijnen te werken om het perspectief in orde te krijgen.. en voor 't gemak evt eerst ontwerp in zijaanzicht maken (zo kan je ook de globale regels voor motoren een beter ontdekken - balhoofdshoek, lijnen e.d.)

t zit er verder wel goed uit.. :)

@dj1: staat die GS van je wel eens bij de fac? heb em eigenlijk nog nooit zien staan nl.

pagina 15 onderaan staat overigens nog een oude bic rendering van mij.. nieuw spul heb ik helaas ff geen tijd voor..
 
ja ze kloppen niet helemaal, is ook me eerste serieuze poging een motor met markers te tekenen.
Zijn Pantone die gebruiken we standaard hier op io. gemaakt met underlayer, dus de grote lijnen getekend en de rest zelf ingevuld. Over de tweede deed ik nog geen half uur denk ik. Dat zie je ook wel aan de details. Als je bedenkt dat bij het vak Tekenen 3 je soms over een tekening wel 1,5 uur doet, kan het nog veel mooier
Kheb ook pantone markers gekauft.

Wij hebben nogmaar net 1 periode handschetsen gehad, volgend jaar het hele jaar :) , presentatie schetsen enzo.

Maar als ik binnenkort tijd heb zal ik eens wat proberen, zal wel niet echt wat wezen maarja...
 
Laatst bewerkt:
@dj1: staat die GS van je wel eens bij de fac? heb em eigenlijk nog nooit zien staan nl.

pagina 15 onderaan staat overigens nog een oude bic rendering van mij.. nieuw spul heb ik helaas ff geen tijd voor..

stond dr wel regelmatig ja :) alleen heb dr na deze week 3 maandjes stage op zitten, dus afgelopen tijd wat minder. meestal parkeer ik hem tussen de 2 steunpalen van de brug hoofdgebouw-auditorium.

Juist door die stage (savonds niks te doen) heb ik nou wel tijd om wat te tekenen.. en ook veel dingen geleerd van die gasten daar. Maja.. t blijft oefenen he.
Jij trouwens ondertussen al bezig met je master ofniet?
 
stond dr wel regelmatig ja :) alleen heb dr na deze week 3 maandjes stage op zitten, dus afgelopen tijd wat minder. meestal parkeer ik hem tussen de 2 steunpalen van de brug hoofdgebouw-auditorium.

Juist door die stage (savonds niks te doen) heb ik nou wel tijd om wat te tekenen.. en ook veel dingen geleerd van die gasten daar. Maja.. t blijft oefenen he.
Jij trouwens ondertussen al bezig met je master ofniet?

Sept - Januari in Singapore doorgebracht dus heb em niet spotten toen. Sinds februari idd met de master bezig ja.. (dag vrije tijd... ) M'n SV kan incidenteel op vrijdag of maandag gespot worden aan de masterzijde van het hoofdgebouw (rokershoek) tussen de pilaren bij de brandtrap. Doordeweeks staat ie veilig in een stalling, fiets is sneller door 't centrum.. Heb btw je verbouwwerk gezien op je site en ziet er netjes uit!
 
Sept - Januari in Singapore doorgebracht dus heb em niet spotten toen. Sinds februari idd met de master bezig ja.. (dag vrije tijd... ) M'n SV kan incidenteel op vrijdag of maandag gespot worden aan de masterzijde van het hoofdgebouw (rokershoek) tussen de pilaren bij de brandtrap. Doordeweeks staat ie veilig in een stalling, fiets is sneller door 't centrum.. Heb btw je verbouwwerk gezien op je site en ziet er netjes uit!

dank je :)

En ja ben ook meestal op de trapfiets. afgelopen 3 maanden elke dag op de motor Eindhoven - Helmond moeten doen in spitstijd, das ook niet alles.. vooral niet met 10cm sneeuw :P

Ontopic:

full

 
Hier ook een poging van een hopelijk toekomstige IO'er aan de TU Delft:



Valt nog genoeg te leren...
 
hallo aan alle tekenaars hier. Indien iemand van jullie zich geroepen moest voelen om eens een leuke cartoon te tekenen voor een groepje Belgische motorrijders kijk dan ff hier als je wil.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/170161

alvast bedankt en wij hopen op vele ontwerpen.

BTW : fantastische ontwerpen die jullie maken :} ik ben al blij dat ik mijn handtekening 2 keer hetzelfde kan zetten :?
 
De Motor-Forum OMA zegt: komop jonges, tis vakantie en smerig weer, laat die skills es zien :P

monstersv8.jpg

hij is te mooi om alleen maar een klein plaatje te posten.. O-)

Dat was trouwens ook de laatste keer dat ik zon gedetaileerd geval maak, mijn god wat een werk :X
 
Laatst bewerkt:
De Motor-Forum OMA zegt: komop jonges, tis vakantie en smerig weer, laat die skills es zien :P

[afbeelding]
hij is te mooi om alleen maar een klein plaatje te posten.. O-)

Dat was trouwens ook de laatste keer dat ik zon gedetaileerd geval maak, mijn god wat een werk :X
:9~ :}
 
Jaja jongens, nog even, dan ben ik een beetje klaar met mijn verbouwing en kan dan hopelijk eens met deze brik aan de gang. Die sstaat al een jaar te veroesten op mijn harde schijf.

thumb
 
Sorry,

niet gewend aan het nieuwe MF. (ook de schuld van die verbouwing)

Hier een goeie pic:

5cef1336f912f90d8642ce59557ef358
 
Terug
Bovenaan Onderaan