Zelfs wat mooi is... kan mooier - zxr 400

Ik ben nog op zoek naar een losse remhendel voor deze zxr. Mijn motor is van bouwjaar '99, maar eerdere bouwjaren zijn identiek, dus mag ook!

Ik bedoel dus alleen de hendel die je inknijpt aanhet stuur om te remmen.

Heeft of weet iemand nog één??
 
Ik ben nog op zoek naar een losse remhendel voor deze zxr. Mijn motor is van bouwjaar '99, maar eerdere bouwjaren zijn identiek, dus mag ook!

Ik bedoel dus alleen de hendel die je inknijpt aanhet stuur om te remmen.

Heeft of weet iemand nog één??

heb er nog wel 1 liggen....

wel deel heb je nodig? het deel aan de pomp of het andere deel (de steel zeg maar) ik heb een zwarte compleet, en een alu klerige aleen het uitstekende deel van. (leuk verhaal hier op het forum hoe het andere deel kapot ging :P )
 
Ik ben dit deel nodig kris, heb voorkeur voor de aluminium hendel.

full
 
vind dat spuiten in die goude kleur ook wel vet ,ben zelf met een proefstuk bezig om te kijken of ik zelf wat delen van mn motor in het goud kan spuiten.
toevallig ook met motip ,maar na het spuiten van mn proefstukkie vind ik eigenlijk dat na een dag verharden het spuitwerk vrij zacht blijft ,terwijl het goed droog is .
laat het nog wel ff rusten ,of is het zo dat bij jou het spuitwerk qua slagvast ook wel wat te verbeteren valt.
misschien af te werken met lak ??,zal zelf toch ff door experimenteren.
wellicht zoals eerder vermeldt ,dat poedercoaten toch wel het beste is ,maar ja we zijn echte zuinige hollandse mannen die onderste uit de kan willen halen ...toch 8-)
 
vind dat spuiten in die goude kleur ook wel vet ,ben zelf met een proefstuk bezig om te kijken of ik zelf wat delen van mn motor in het goud kan spuiten.
toevallig ook met motip ,maar na het spuiten van mn proefstukkie vind ik eigenlijk dat na een dag verharden het spuitwerk vrij zacht blijft ,terwijl het goed droog is .
laat het nog wel ff rusten ,of is het zo dat bij jou het spuitwerk qua slagvast ook wel wat te verbeteren valt.
misschien af te werken met lak ??,zal zelf toch ff door experimenteren.
wellicht zoals eerder vermeldt ,dat poedercoaten toch wel het beste is ,maar ja we zijn echte zuinige hollandse mannen die onderste uit de kan willen halen ...toch 8-)

:) Misschien wel ja, maar ik ga de volgende keer niet meer spuiten denk ik. Het is wel te doen, maar écht slagvast is het niet.
Als je goud gaat spuiten moet je er inderdaad wel een blanke lak overheen spuiten, niet teveel. Door deze blanke lak komt de metallic kleur beter tot zijn recht. En goed schuren en ontvetten en spuiten in een droge ruimte bij kamertemperatuur, dit is héél belangrijk voor het uitharden van de verf. Goodluck!!
 
Ik ben nog op zoek naar een losse remhendel voor deze zxr. Mijn motor is van bouwjaar '99, maar eerdere bouwjaren zijn identiek, dus mag ook!

Ik bedoel dus alleen de hendel die je inknijpt aanhet stuur om te remmen.

Heeft of weet iemand nog één??


Heb inmiddels eentje gevonden dus dit verzoek is bij deze ongedaan gemaakt.
 
Zo een tijdje geleden, maar nu heb ik weer foto's! De gespoten onderdelen zijn weer gemonteerd en 't ziet er behoorlijk uit mag ik zelf zeggen.. enjoy!! :9

full
 
Een van de voorkant; remklauwen en de radiateur plus zeer schone velgen... :9~

full
 
hoe krijg je die radiateur zo schoon????

zie ik het trouwens goed dat je de meest boutjes voor inbus hebt vervangen? :)
 
hoe krijg je die radiateur zo schoon????

zie ik het trouwens goed dat je de meest boutjes voor inbus hebt vervangen? :)


De radiateur kun je goed schoonspuiten met een luchtpistool (luchtdruk dus), hiervoor het grove werk doen met een MESSING staalborstel, deze is stukken zachter dan de gewone staalborstel. Rustig want de radiateur is, zoals je waarschijnlijk wel weet, erg kwetsbaar. Hierna schoongemaakt met verdund ammonia (ontvetten), daarna schuren, weer ontvetten met ammonia en dan zilvergrijs spuiten. Bij mij zit er trouwens ook een stuk gaas voor tegen steenslag, die heb ik dezelfde behandelijk gegeven. Staat stukken netter, vooral straks met de kuipen er weer op!
En die boutjes, ja allemaal zo'n beetje. Veel was al vervangen toen ik hem kocht, maar heb zelf ook aardig wat gedaan. RVS inbus..mooi werk! :9
 
Ik vond nog een foto van de remklauwen met gepolijste lettertjes...vanmiddag vergeten te posten. Nu nog maar even dan:

full


Excuus voor de B-kwaliteit, foto's zonder statief nemen is niet mijn sterkste kant... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan