Zet hier je verzoeken neer aub!

Als er iets is waar ik niet op geil dan zijn het wel computers. Ik ben alleen benieuwd of er weer een server wordt aangeschaft die achteraf underpowered blijkt te zijn.

Een smiley had trouwens niet misstaan in je post, maar die botte reacties van je zijn we ondertussen wel gewend. Grow up.
Ja baas.
 
Helldesker, ik antwoord lekker toch! Jammer joh! }) })

Euh, okee...deze kast:
http://viddel.shop.tweakers.net/?action=product&nr=61

En dan wordt het een P4 1,4Ghz met 512mb PC2700 DDR geheugen
Een snelle IDE schijf van 40Gb..is zat voorlopig.

RAID is voorlopig nog niet nodig.

Vet genoeg zo?
Euh, ik kan het niet echt beoordelen omdat ik niet precies weet wat een webserver nou aan resources vreet, maar klinkt iig goed!!!

Is deze makkelijker uitbreidbaar/upgradebaar dan de Cobalt? Toch wel van belang wanneer het forum steeds meer bezoekers gaat trekken...
 
Helldesker, ik antwoord lekker toch! Jammer joh! }) })

Euh, okee...deze kast:
http://viddel.shop.tweakers.net/?action=product&nr=61

En dan wordt het een P4 1,4Ghz met 512mb PC2700 DDR geheugen
Een snelle IDE schijf van 40Gb..is zat voorlopig.

RAID is voorlopig nog niet nodig.

Vet genoeg zo?
Kvind ut alleen jammer dat je als 2 man doorvragen ( omdat ze vinden dat ze recht hebben op informatie.) jij dan toch maar de info geeft die je eigelijk niet wilde geven.

Wat ik trouwens wel met hen eens ben is, dat je het eigelijk voor je had moeten houden...

Euh bananeman, met het verkeerde been uit bed gestapt :? Slecht geslapen :? Of kan je gewoon niet tegen een geintje :?
 
Volgens mij is het enige verschil dat ie van een 500 Mhz naar een 1.4 Ghz gaat...

Hij kan beter de server van Tweakers inpikken :P
 
Op woensdag 15 mei 2002 15:28 schreef HELLdesker het volgende:Euh bananeman, met het verkeerde been uit bed gestapt :? Slecht geslapen :? Of kan je gewoon niet tegen een geintje :?
Jawel hoor, kan heel goed tegen een geintje, maar ik denk wel dat je af en toe ook een lachende smiley moet gebruiken :) Specs van computers op zich interesseren me niet, ik wilde alleen weten hoe groot de verbetering was t.o.v. de Cobalt. Want we worden toch allemaal blij van een snel forum?

Kusje :P
 
Excuses allemaal...zowel Hell als Bananaman hebben gelijk, maar okee...

Euh, server is eigenlijk een normale pc in een klein kassie. Ofwel, volledig uit te breiden/aan te passen/upgraden.

Voor een webserver zijn die specs flink te noemen...
 
Op woensdag 15 mei 2002 15:28 schreef HELLdesker het volgende:Euh bananeman, met het verkeerde been uit bed gestapt :? Slecht geslapen :? Of kan je gewoon niet tegen een geintje :?

Gebruik dan effe wat van die handige gele dingetjes :)

Gebruik dan effe wat van die handige gele dingetjes :(

Dan begrijpt iedereen dat het een geintjes is :)
 
Zet hier je verzoeken neer aub!

'k heb een hele andere nog...


Zoeken geeft results. Het zou errug handig zijn om op die results, nog een niveautje dieper te kunnen zoeken. (een query op een query, zeg maar)

Kan dat? Dan kunnen we bijvoorbeeld zoeken naar discussies van 'n bepaalde gebruiker, waarin 'n bepaald onderwerp wordt genoemd. (of zoeken naar 'twee zekere iemanden' ;) )
 
'k heb een hele andere nog...


Zoeken geeft results. Het zou errug handig zijn om op die results, nog een niveautje dieper te kunnen zoeken. (een query op een query, zeg maar)

Kan dat? Dan kunnen we bijvoorbeeld zoeken naar discussies van 'n bepaalde gebruiker, waarin 'n bepaald onderwerp wordt genoemd. (of zoeken naar 'twee zekere iemanden' ;) )
Een wat uitgebreidere betere zoekfunctie zou inderdaad niet misstaan.
 
Kan aan mij liggen (nitwit), maar als je later nog een attachment toe wilt voegen, dan gaat dat niet via wijzigen :?
 
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden (en wellicht vele modemgebruikers met mij) als iedereen op de aan of andere manier werd aangespoord een icoontje van 60x60 te gebruiken. (Of Poohbeer ze aan laten passen, vind ie volgens mij wel leuk?)

Ik vind het een beetje jammer dat het zoveel tijd kost en er bovendien vaak niet uitziet als het originele plaatje b.v. 800x600 of zo is. Icoon weergave uitzetten kan natuurlijk maar dat vind ik ook weer jammer.

edit: Zijn er geen maxima in te stellen aan de bestandsgrootte of afmetingen van de icons?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden (en wellicht vele modemgebruikers met mij) als iedereen op de aan of andere manier werd aangespoord een icoontje van 60x60 te gebruiken. (Of Poohbeer ze aan laten passen, vind ie volgens mij wel leuk?)

Ik vind het een beetje jammer dat het zoveel tijd kost en er bovendien vaak niet uitziet als het originele plaatje b.v. 800x600 of zo is. Icoon weergave uitzetten kan natuurlijk maar dat vind ik ook weer jammer.

Done....
 
Terug
Bovenaan Onderaan