Zet hier je verzoeken neer aub!

-bij topics met meerdere pagina's zijn de laatste pagina's soms leeg
Dit is geen fout van het forum maar een error die komt door een crash een weekje terug.
Verder is het inderdaad allemaal al gezegd.. maja, herhalen kan geen kwaad :)
 
Laatst bewerkt:
Vraag/verzoek!!!!!: Wordt er nog gewerkt aan het "versnellen"van e.e.a.? Ast niet druk is gaat het wel, maar bij meer drukte en langere topics duurt het laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang voor alles erop staat en als je dan terug gaat duurt het weer zo la...ng!
Of moeten we er mee leren leven?
 
Vraag/verzoek!!!!!: Wordt er nog gewerkt aan het "versnellen"van e.e.a.? Ast niet druk is gaat het wel, maar bij meer drukte en langere topics duurt het laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang voor alles erop staat en als je dan terug gaat duurt het weer zo la...ng!
Of moeten we er mee leren leven?
Dus het ligt niet aan mijn computer/aansluiting.
Het is hier echt zo traag als dikke stront ;(
 
In mod-forum staat nu wel het een en ander Helldesker :)

En ik zeg nog niks, want dan begint iedereen te mekkeren of het nog niet af is/klaar is...
 
In mod-forum staat nu wel het een en ander Helldesker :)

En ik zeg nog niks, want dan begint iedereen te mekkeren of het nog niet af is/klaar is...
Dan had je gewoon helemaal niks moeten zeggen. Nu heb je ons "lekker" gemaakt en vanzelfsprekend zijn we nu benieuwd naar wat je dan besteld hebt.

Vind het dus nogal flauw om het in het mod-forum te gooien en ons niks te vertellen. Nu worden er topics geopend over hoe traag het forum is, is dat beter?
 
Dan had je gewoon helemaal niks moeten zeggen. Nu heb je ons "lekker" gemaakt en vanzelfsprekend zijn we nu benieuwd naar wat je dan besteld hebt.

Vind het dus nogal flauw om het in het mod-forum te gooien en ons niks te vertellen. Nu worden er topics geopend over hoe traag het forum is, is dat beter?

Daar ben ik het helemaal mee eens :}
 
Nerd. Dit is een motor-forum, geilen op computers doe je maar op GoT.
Als er iets is waar ik niet op geil dan zijn het wel computers. Ik ben alleen benieuwd of er weer een server wordt aangeschaft die achteraf underpowered blijkt te zijn.

Een smiley had trouwens niet misstaan in je post, maar die botte reacties van je zijn we ondertussen wel gewend. Grow up.
 
Terug
Bovenaan Onderaan