Zet hier je verzoeken neer aub!

Nee, niet WIE, maar WAT.

Wij, de mods en ik, proberen naar eerlijkheid te handelen.

Er zal vast wel discussie blijven bestaan over wie wat post, maar we proberen het in ieder geval in goede banen te leiden.

Ik vind er nogal verschil inzitten WIE wat post, maar daar heb ik me ondertussen al wel bij neergelegd.
 
Ik vind er nogal verschil inzitten WIE wat post, maar daar heb ik me ondertussen al wel bij neergelegd.

Voorbeelden? Lijkt me trouwens in beperkte mate erg logisch ook. Nieuw user mag no way zoveel dan een ancien. En de kinderen als jouw man mogen vaak ook net een tikkeltje meer, maar die zeiken we over icq ofzo wel af dan. :P
 
Poca, je mag me ook mailen als je het hier niet wil posten...ben wel benieuwd wat je te vertellen hebt.
 
Topics die niet over motoren gaan hoeven helemaal niet dicht. Als je het hier niet over Fortuyn wil hebben doe je dat toch gewoon niet :?

Aan de andere kant, een algemeen verbod van het posten van topics over auto's of voetbal... })

Idd, al die topics lees ik dus ook niet. Maar ik werd nu wel een beetje moe van het feit dat ik tussen alle topics goed moest zoeken om er nog een motortopic tussen te vinden.
 
Idd, al die topics lees ik dus ook niet. Maar ik werd nu wel een beetje moe van het feit dat ik tussen alle topics goed moest zoeken om er nog een motortopic tussen te vinden.
Tja, ook motorrijders zijn soms net mensen die ook wel es over iets anders dan motoren willen lullen enzo, daarvoor is Algemene praat. De andere fora zijn in principe WEL allemaal motorgerelateerd. :)
 
Wat dachten jullie van een bullshit meter.
Iets waar je kan aangeven wat je van de geloofwaardigheid van het bericht vind.
Volgens mij slaat hij dan regelmatig op tilt })
Kan serieus worden geimplementeerd. (Alleen bij algemeen kan 't geinig zijn)

Zoals bij mp3 download site, dat je bij een item een rating kunt aanklikken. Bij het overzicht zie je dan welke ratings tot dan toe door vorigen gebruikers zijn gedaan. (bijv icoontje van meest gestemde rating)

rating:
- onzintopic |(
- humor :+
- zware discussie })
- interessant *D
- saai :z
- bagger :r

edit: is geen echt verzoek, ik zie 't als mogelijke gadget, maar denk ik weinig echte voordelen tov. hoeveelheid werk ;)
 
Laatst bewerkt:
Op zich wel een idee, maar is denk ik lastig te implementeren.

En wat Rev al zei...inderdaad is alleen Algemene praat niet motor-gerelateerd...dus als je daar niet van houdt, moet je daar gewoon niet kijken. Zelfde als zappen zullen we maar zeggen :)
 
Op zich wel een idee, maar is denk ik lastig te implementeren.

En wat Rev al zei...inderdaad is alleen Algemene praat niet motor-gerelateerd...dus als je daar niet van houdt, moet je daar gewoon niet kijken. Zelfde als zappen zullen we maar zeggen :)
Mag mijn koffie-topic nou zijn muilkorfje weer af?
SHUTUP2.gif
 
inderdaad is alleen Algemene praat niet motor-gerelateerd...dus als je daar niet van houdt, moet je daar gewoon niet kijken. Zelfde als zappen zullen we maar zeggen :)
Bij 'instellingen' staat dat je een forum kunt wegfilteren. 'kzie geen verschil als ik daar volgens 't voorbeeld '1.2.3.4' in zet. Of is die optie tijdelijk uit?
 
Een meer servervriendelijk forum. Het kan er bij mij een beetje moeilijk in dat er ontiegelijk veel configwerk gedaan moet worden om ActiveTopics knap aan de praat te krijgen.

Wellicht dat Niels zijn code nog eens kan doorfietsen op memorylekjes, openstaande databasecalls e.d.
Deze was vrij serieus bedoeld.

Verder zou ik graag zien dat er meer aan parametrisering werd gedaan.

Hiermee bedoel ik dus bijvoorbeeld:
Clickable Smilies een OPTIE maken voor de beheerder of eventueel zelfs voor de gebruiker

En zo kan ik denk ik nog wel ff doorgaan. Je kan het forum dan zo zwaar maken als je zelf wil maar het wordt er gelijk flexibeler door en ook beter beheersbaar zodat wanneer er serverload problemen zijn de webmaster alleen maar een hele reut vinkjes uit hoeft te zetten i.p.v. in PHP zelf te gaan zitten hakken.

Ik begreep althans dat dat nu het geval is geweest.
 
Oja iets wat ik nog was vergeten:
Een 'links' pagina, zodat je snel wat goede motorsites kunt checken.
 
Inloggen vanaf meerdere pc's tegelijk. heb er echt de balen van dat ik telkens wanneer ik thuis of op m'n werk kom weer opnieuw in moet loggen. Voor mijn part gooi je er een paar kilo cookies tegenaan, maar zou toch graag zien dat dat aangepast word...
 
Een lijst met topics waar je zelf in gepost hebt. Gesorteert op datum, net zoals "actieve onderwerpen".

Dit is heel handig als je een paar antwoorden hebt gegeven en je moet een paar dagen later dat topic weer opzoeken waar je ook al weer geantwoord had.

Dit is eigenlijk het enige wat ik mis. Kleuren zijn prima en moderators ook, ga zo door!
 
In het profiel kunnen zien of het een man of een vrouw is!

Waarom dat nou weer? Nou, ik zeg net tegen iemand: En een plaatje van een man in leren pak is :9 :9 :9 Maar ja, als het nou een vrouw is, dan voelt ze zich misschien beledigd ofzo. Of misschien voelt ze zich dan wel na deze opmerking beledigd, omdat het wellicht nergens op slaat.

Dus..... (Waar sommige vrouwen al niet moeilijk over kunnen doen hè? ;) )
 
Een irc chat.
Ik snap dat dit eeen forum is maar is toch leuk om eens te chatten met andere motor liefhebbers.
Dus een klein chat box-je aan de forum hangen lijkt MIJ een leuk idee
 
Een irc chat.
Ik snap dat dit eeen forum is maar is toch leuk om eens te chatten met andere motor liefhebbers.
Dus een klein chat box-je aan de forum hangen lijkt MIJ een leuk idee
Is vaak langsgeweest, om te chatten is icq/msn/trillian etc...

We willen voorkomen dat mensen gaan chatten IN PLAATS VAN op het forum te posten, is niet de bedoeling van het forum. Als iemand een nuttige tip bijv. geeft via de chatbox, dan heeft een ander die op dat moment niet zit te chatten er niks aan. Bij een forum kun je tenminste nog dingen terugzoeken.
 
Ik vind het goed dat degene die icq heeft dat hier kan laten blijken, misschien er eentje voor MSN ook bijmaken (ik heb beide)

En als ik nu wil zien welke users van dit forum Belgen zijn, zou dat niet mogelijk zijn adhv hun ingegeven profiel, of bv. iets bijmaken met "ben je B of NL" en aan de hand daarvan deze mogelijkheid creeren?
 
Zal het ook maar ff hier neerplanten ;)
Verjaardagskalender
Na verwijderen post door admin terug naar referer
UserID van laatste replier in DB (ten behoeve van XMLbestand voor Hottopic ondersteuning ;)
Bug in CP m.b.t. Gebruikersrechten fixen. (Als je nu op "meer" drukt krijg je een mooi wit scherm).
Typefout m.b.t. Gebruikersrechten fixen (Privilege moet Privillege zijn, tenminste als ik het goed heb ;) )
 
Is vaak langsgeweest, om te chatten is icq/msn/trillian etc...

We willen voorkomen dat mensen gaan chatten IN PLAATS VAN op het forum te posten, is niet de bedoeling van het forum. Als iemand een nuttige tip bijv. geeft via de chatbox, dan heeft een ander die op dat moment niet zit te chatten er niks aan. Bij een forum kun je tenminste nog dingen terugzoeken.

Oke, zit wel wat in.
misschien een link op de forum naar een algemene chatbox waar je een irc motor-forum kan neerzetten.
O ja, een lijst van persoonlijke homepage van motors van leden motor forum
En namen van alle leden met foto erachter.
Leuk om eens te zien met wie je lult (praat) *D
lsvader.gif
 
Op woensdag 08 mei 2002 22:08 schreef Ruben het volgende:
O ja, een lijst van persoonlijke homepage van motors van leden motor forum
En namen van alle leden met foto erachter.
Leuk om eens te zien met wie je lult (praat) *D
Een 'smoelenboek' zoals we het noemen gaat er ook zeker komen, kan nog wel ff duren maar het staat in de planning. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan