Zet hier je verzoeken neer aub!

Wel even serieus allemaal aub, met onzin kan ik niks.

Dit is de changelog zoals 'ie nu is:

>> Bij deleten van topic nu ook entry's verwijderd uit de mail notify en marked topics.
>> Reactie deleten werkte niet als de multiview url gebruikt wordt.
>> Eerste reactie op een volgende pagina kon niet verwijderd worden.
>> Post komt op pagina 2 maar pagina 1 werd geladen.
>> Aanhalingstekens in useradmin en profiel-wijzig pagina nu goed weergegeven
>> [ * ] (aan elkaar) geeft [*]
>> Quote-ID niet meegenomen in de redirect url bij niet ingelogd quoten.
>> Registratie datum toegevoegd in de user admin.
>> Poll niet meer te wijzigen na 5 minuten na posten.
>> Files-pagina in de admin om attachments te verwijderen.
>> Hackje dicht gezet zodat reply-pagina openen, in andere browser uitloggen en vervolgens posten niet meer kan
>> Error bij replyen op niet bestaand topic
>> Read-only fora gewijzigd: reageer rechten aan, evt. uit te zetten door topic te sluiten.
>> Stukje code toegevoegd om magic_quotes in goedse banen te leiden
>> reply.php?id=x"e=x werkt nu alleen bij een quote uit dat zelfde topic
>> Clickable smily overzicht onder post en reply templates
>> Klein bugje in poll.php gefixed
>> Standaard sorteren op laatste reactie
>> Forum omschrijving verbergen
>> Html/forumcode/smilie lijstje nu ook bij reply pagina
>> Onzichtbare email adressen nu zichtbaar voor moderators en admins, aangeduid met * achter het adres.
>> ftp/https worden automatisch omgezet
>> Quick-reply ingebouwd in topic pagina + optie om uit te schakelen
>> Bij wijzigen van profiel en instellingen terug naar referer
>> Instellingen: optie om tussenschermen over te slaan indien geen foutmelding
>> Nieuwe reacties in een topic hebben nu een rood hoofdje
>> Attachment-delete knop bij post voor moderators/admins
 
Lage CB->Kan ik zelf, doen we als het wat rustiger is.

Echtwel->Ondersteuning Hottopic en zoeken op naam hebben we al, zit in testforum.(nog niet helemaal klaar dus)

Zut->Smoelenboek wordt later aan gewerkt, HGM helpt ons daar weer mee.

Pooh->De update hebben we nodig, daarna kunnen we alles weer aanpassen zoals wij het willen hebben. Vooral de admin-backend is erg handig in AT146.

Roestendoenze->Tijd laatste reactie is er al, niet in zoeken, is een idee misschien. Leuke kleurtjes bij nieuwe topics hebben we al in testforum.

Goldfinger->Is misschien een idee, ga ik over nadenken.

Niels->Pagina's bovevaan is een idee, had ik zelf ook al bedacht. Op TODO lijstje dus.

Kubiekdriehoekje->Een idee, TODO misschien dus.

Joel->Username bij last post heb ik over nagedacht, maar ik denk het niet.

Helske->Wordt dus al aan gewerkt in testforum, en ander kleurtje...zijn we al mee bezig! :)

Daniel->Zie post van Zut, en mijn reactie hierboven.
 
Laatst bewerkt:
Wel even serieus allemaal aub, met onzin kan ik niks.

Dit is de changelog zoals 'ie nu is:

>> Poll niet meer te wijzigen na 5 minuten na posten.

Is dat handig? Nu blijkt vaak uit de reacties dat de maker van de poll iets vergeten is. Niet meer kunnen wijzigen lijkt me niet handig.
 
Wat dachten jullie van een bullshit meter.
Iets waar je kan aangeven wat je van de geloofwaardigheid van het bericht vind.
Volgens mij slaat hij dan regelmatig op tilt })
 
>> Clickable smily overzicht onder post en reply templates
>> Html/forumcode/smilie lijstje nu ook bij reply pagina
Kan je beter weglaten, gaf namelijk serieus gezeik met wat grotere icons zoals :^


Toch wel een paar van je features kwam'k al tegen in hgm's aanpassingen btw.. wie heeft bij wie afgekeken? :)

Nog puntjes:
1) komma's in pols geeft nu gezeik als je ze edit
2) ' in topic geeft gezeik als je ze edit
3) sticky topics verdwijnen als ze te oud worden
4) Als je topic sticky zet dan kan je niemeer zien of je'm op slot hebt liggen of niet.
Ook niet als je dan nog eens slotje op of af (welk weet je niet) doet.
5) een topic uit secret fora zou beter geen announcement gemaakt kunnen worden.
Vergissinkje tussen sticky en announce is snel genoeg gebeurd
6) deleten plaatjes door x'je bij elk plaatje (in de topics) te zetten, had hgm al gecode maja weer weg nu
7) emails clickable maken, misschien de verborgen net niet zodat we niet per ongeluk kunnen klikken.
8) mogelijkheid voor adje of modje om users instellingen te veranderen
9) mogelijkheid voor een modje om polls te editen
10) als'k het over een www adres heb moet er duidelijk niet gelinkt worden dacht'k :)

Waren er nog een paar maar kan er zo direkt niet opkomen :(
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 07 mei 2002 18:43 schreef poohbeer het volgende:8) mogelijkheid voor adje of modje om users instellingen te veranderen
9) mogelijkheid voor een modje om polls te editen

Waarom (2e maal) ?
 
Veranderen van Nick-name
Maar dat zal niet voor Niels zijn :? maar voor Ruud :?
Als het 1-malig is, ok, maar anders wordt het een boeltje (dan zou ik op 1.5 jaar tijd Bdiv2, BT-Cat2 en BFazer2 geweest zijn als het van de motor waarmee je rijdt afhangt.)
 
Op dinsdag 07 mei 2002 18:43 schreef poohbeer het volgende:Kan je beter weglaten, gaf namelijk serieus gezeik met wat grotere icons zoals :^
spaninq.gif

Waar heb je het over!? :+
 
...
- Een veld in het profiel waar Merk/model/jaar in kan worden opgegeven. Welke dus ook bij het icoon zichtbaar is.
...

Idd. Al vind ik het ook genoeg als je dit gewoon via het user profiel kunt zien.

Ook lijkt het me leuk als je bij het profiel een foto van je fiets kunt zetten. B.V. door te linken naar één van die 10 foto's die je hier kwijt kunt?
 
Mijn wens: :)
Dat je bij de instellingen in je profiel ook uit een paar verschillende kleurstellingen voor dit forum kunt kiezen.
Deze paars/blauwige kleuren vind ik persoonlijk "minder geslaagt"
 
Op dinsdag 07 mei 2002 16:46 schreef HElske het volgende:...En topics die niks met motoren te maken hebben (ik heb laatst zelfs een topic over auto's gezien en over pimmie boy heb ik het wel met mijn huisgenoten) sneller dicht gooien, maar goed, dat wordt hier wellicht niet bedoeld. Ik heb alleen geen zin om elk niet motortopic te openen en te zeggen dat er een slotje op kan...

Topics die niet over motoren gaan hoeven helemaal niet dicht. Als je het hier niet over Fortuyn wil hebben doe je dat toch gewoon niet :?

Aan de andere kant, een algemeen verbod van het posten van topics over auto's of voetbal... })
 
Nee, niet WIE, maar WAT.

Wij, de mods en ik, proberen naar eerlijkheid te handelen.

Er zal vast wel discussie blijven bestaan over wie wat post, maar we proberen het in ieder geval in goede banen te leiden.
 
Als het 1-malig is, ok, maar anders wordt het een boeltje (dan zou ik op 1.5 jaar tijd Bdiv2, BT-Cat2 en BFazer2 geweest zijn als het van de motor waarmee je rijdt afhangt.)

Komt niks van Div in te staan...en ook niet wanneer er een andere fiets in de plaats van Div komt.
Ik heb nu tig nicks overal en wil daar vanaf.
 
Ik heb nog een stel bugs, maar die post ik hier maar niet. Hoe maak ik die kenbaar aan jou Niels? :)
 
En topics over koffie dan, die worden na 5 posts al gekilled... (kill -9 topicoverkoffie) :+

Polls over koffie vind'k nogal onzinnig.
Onzin hoort dus niet bij alles :P

Maareuhh.. hier op't forum mod elk modje nog zoals hij denkt dat't goed is, dus als je denkt dat ie verkeerd is, gewoon zeggen wordt't wel effe besproken met de andere mods hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan